Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


Witam,

na sprzedaż domeny żeglarskie:

CzarterLodzi.pl
SprzedazJachtow.pl


Eh, jakby te słowa zamienic, to byłoby super
A łodzie to nie tylko zaglowe, ale też motorowe, czy wiosłowe tak samo jachty, wiec powiedzialbym, ze to domeny wodniackie, a nawet komercyjne.




Eh, jakby te słowa zamienic, to byłoby super
A łodzie to nie tylko zaglowe, ale też motorowe, czy wiosłowe tak samo jachty, wiec powiedzialbym, ze to domeny wodniackie, a nawet komercyjne.


Mówisz i masz




SPECJALIZUJEMY SIĘ W BUDOWIE JACHTÓW I ŁODZI Z LAMINATÓW POLIESTROWO - SZKLANYCH O DŁUGOŚCI KADŁUBÓW OD 3 DO 10 METRÓW.

Produkujemy na eksport i na rynek krajowy:

- jachty motorowe z silnikiem przyczepnym,
- jachty motorowe z silnikiem stacjonarnym
w układzie tradycyjnym i "ZET",
- łodzie odkryte - wiosłowe i motorowe,
- jachty żaglowe.
BALT YACHT - jest renomowanym producentem łodzi motorowych,żaglowych i wiosłowych z laminatów poliestrowo - szklanych, korzystającym z własnych, oryginalnych technologii. Na życzenie klienta istnieje możliwość zastosowania technologii wybranej przez odbiorcę. Dzięki wysokiej jakości oraz dobrym walorom konstukcyjno - nautycznym nasze łodzie są konkurencyjne na rynku europejskim; uzyskały homologację, która uprawnia do pływania po przybrzeżnych wodach morskich. Nasze jachty można spotkać na wodach wielu krajów europejskich.

BALT YACHT, który jest własnością Krystyny i Benedykta Kozłowskich, stale współpracuje z uznanym i doświadczonym konstruktorem dr. inż. Jackiem Centkowskim z Gdańska.

Posiadamy własne wyspecjalizowane samochody z przyczepami do przewozu łodzi. Hale produkcyjne mają około 6500 m2 powierzchni, a zatrudnienie wynosi ponad 250 pracownikow. Stale rozbudowujemy i modernizujemy firmę oraz myślimy o poszerzeniu kręgu firm współpracujących.


Zaczynali budowę jachtów w stodole.

Teraz tam stoją piękne budynki produkcyjne -a jest to "zwykła" wieś.

To dla niedowiarków.



Piotrze - a ktoś kogoś uciska? Daleki jestem od równania w dół.

Wiem, że spinningiści mają pełną dowolność, gdy chodzi o używanie silników. Jest tylko "mała" różnica - oni mają w sezonie po kilka zawodów na zbiornikach zaporowych czy jeziorach. My - raptem jedne. I to pod warunkiem, że MP będą się odbywać na Sanie. Bo prawdopodobnie za rok nie będzie żadnych zawodów jeziorowych w całym cyklu GP. I jaki tu jest sens inwestować w silnik?

Co do korzystania z silnika, przepis ZOWSK - i mówi, że:

3.1.Organizator zawodów jest zobowiązany do zapewnienia łodzi odpowiedniej wielkości spełniających wymagania bezpieczeństwa i wyposażenia. Łodzie muszą pomieścić trzy osoby i umożliwić łowienie dwóm zawodnikom. Stosownie do sposobu łowienia łodzie muszą być wyposażone w kotwice rufową i dziobową lub jednakowe dryfkotwy. Łodzie mogą być motorowe lub wiosłowe, jednak do łowienia w dryfie zaleca się użycie łodzi motorowych. Łodzie używane do łowienia w dryfie mogą być wyposażone w ławki mocowane na burtach.

I już tu można by się spierać, w czyjej gestii jest zapewnienie łodzi motorowych. Początek akapitu mówi wyraźnie: Organizator zawodów zobowiązany jest...

A już zostawiając przepisy, to takie dzielenie zawodników na lepszych (z silnikami) i gorszych - (bez nich) wydaje mi się zwyczajnie niesmacznym.



Lektura strony Zarządu Głównego WOPR dostarcza mi wiele satysfakcji.
Przeczytałem ostatnio ciekawe informacje w dziale PRZETARGI gdzie możemy znaleźć specyfikację sprzętu jaki zamierza zakupić ZG WOPR a następnie rozdzielić ten sprzęt pomiędzy wojewódzkie WOPR-y.

Jak wywnioskowałem z lektury sprzęt ma zostać dostarczony do 25 czerwca 2010 roku.


WOPR zamawia:
Skutery Wodne
16 wraz z platformą ratowniczą.
Przetarg na skutery wygrała firma "SSP autoryzowany dealer YAMAHA Sp. z o.o"

Łodzie ratownicze:
3 RIB-y 6,1-7,0 m długości z silnikiem o mocy 90KM i przyczepką
1 RIB 5,1-6,0 m długości z silnikiem o mocy 75KM i przyczepką
1 łódź ratownicza typu "saniowego" z uchylanym dziobem, przystosowana do napędu silnikiem mechanicznym o mocy min. 50KM wraz z przyczepką - ??WTF?? typ "saniowy", uchylany dziób???WTF??
2 łodzie ratownicze wiosłowe o długości 4,2-4,5 m.
Przetarg na łodzie ratownicze wygrały firmy "Techno Marine Sp. z o.o" (na łodzie motorowe) i "Parker Poland Sp. z o.o" (na wiosłowe)


Proszę o zdjęcie lub wyjaśnienie co to jest łódź typu saniowego z uchylanym dziobem.

Czy ktoś zna zasady rozdzielania sprzętu?
Już w tym sezonie powinniśmy zobaczyć go na naszych wodach...




nie dawajcie mi linka do programu szkolenia na śląskim WOPRze bo z doświadczenia wiem, że programy mijają się często z rzeczywistością
To tylko w śląskim... akurat w Kołobrzegu plan był wykonany w 100%...

A plan był taki:
1. Zapoznanie z funkcjonowaniem zintegrowanego systemu ratownictwa w Kołobrzegu oraz działania Bazowej Stacji Ratownictwa SAR.

2. Akcje z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego w różnych sytuacjach ratowniczych zgodnie z procedurami WOPR w ramach systemu KSRG obejmować będą następujące elementy symulowanych zdarzeń w morskiej strefie przybrzeżnej oraz na ujściu cieków w strefie śródlądowej;
- Podejmowanie rozbitków z wywróconej jednostki,
- Desant z łodzi ratowniczych w strefę zdarzenia,
- Ewakuacja ze strefy zagrożenia z podejmowaniem na Hybrydę,
- Desant międzypokładowy podczas biegu dwóch łodzi motorowych,
- Współpraca z ratownikami SAR na jednostce „Szkwał” podczas akcji ratowniczej,
- Ewakuacja ze strefy zagrożenia z wykorzystaniem łodzi wiosłowych typu BL,
- Wykorzystanie liny asekuracyjnej podczas akcji poza kąpieliskiem strzeżonym oraz na ostrogach,
- Zdarzenie masowe podczas spływu kajakowego na Parsęcie.

3. Zaliczenie akcji z wykorzystaniem sprzętu ratowniczego w różnych sytuacjach ratowniczych zgodnie z procedurami WOPR w ramach systemu KSRG obejmować będą elementy symulowanych zdarzeń, które będą realizowane z formie alarmu.

Plan bardzo ambitny ale wykonany...
Serdecznie polecam szkolenia nad morzem...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl