Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Czesio ma problemy ze swoją pamięcią, koledzy z klasy zauważają to w czasie drogi do szkoły. Poganiają go, gdyż nie chcą się spóźnić kolejny raz. Do szkoły zostaje zaproszony mgr. Jan Bonk, psycholog i logopeda. Ma dokonać badań i zdiagnozować u dzieci wady wymowy, które nie są z tego powodu zadowolone. Posiadają obawy, ostatecznie zostają zmuszeni do podania się badań pod groźbą trafienia do poprawczaka. Postawione diagnozy przez naukowca okazują się być zaskakujące. Okazuję się że Konieczko cierpi na zespół nadpobudliwości pschoruchowej, Maślana zostaje skierowana na podcięcie języka, Anuśiak ma mieć udrożnienie przegrody nosowej. Czesio zostaje wprowadzony w hipnozę przez psychotrologa, podczas niej spotyka swoich dawnych przyjaciół.

http://www.mediafire.com/?fxwzsmdjrow




__

Dea
__

imię i nazwisko: Magda S.
psuedonimy: Dea
data ur.: 22.07.1984
miasto: Gdańsk
Uczeń/Student: studentka logopedii na UG (i AMG - przynajmniej w teorii), od czerwca 2010 jestem prawnym nauczycielem, a to dzięki obronie pracy pt. Język uczestników imprez masowych w warunkach festiwalowych i poza nimi, na przykładzie Przystanku Woodstock. Teraz przede mną 2 lata mgr + 2 lata na licencjat z polonistyki, o

e-mail: dea.dia666@gmail.com
gg: 1612870
__



Logopeda

Dzień Dobry,

od kwietnia mieszkam z mężem i córką w Luksemburgu. Jestem logopedą, glottodydaktykiem. Gdyby ktoś potrzebował konsultacji - zapraszam .

Dane kontaktowe:
Alicja Kotwicka
akotwicka@gmail.com
tel. +352621702732




9 podręczników do logopedii:
Wszystkie książki razem, każda osobno w .pdf:
Grażyna Jastrzębowska - Logopedia. Pytania i odpowiedzi - podręcznik akademicki. (tom 1-2)
Genowefa Demelowa - Elementy logopedii
Grażyna Jastrzębowska - Podstawy logopedii
Grażyna Jastrzebowska - Podstawy teorii i diagnozy logopedycznej
Grażyna Krzysztoszek, Małgorzata Piszczek, Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalenia poprawnej wymowy - 9 części
Ewa Morkowska - Naśladuj mnie - 6 części
Barbara Wiśniewska - Uczymy się poprawnie mówić
Romana Sprawka, Joanna Graban - LOGOPEDYCZNE ZABAWY GRUPOWE dla dzieci od 4 do 7 lat
Dorota Krupa - Rymowanki - utrwalanki. Materiały do ćwiczeń logopedycznych



http://rapidshare.com/files/357761828/ksiae_zki_do_logopedii.part1.rar
http://rapidshare.com/files/357764562/ksiae_zki_do_logopedii.part2.rar



Cytat:
Napisał sole Do jakiego centrum analiz najlepiej wyslac krew i mocz .We wloszech nie robia badan tak kompleksowych, mam liste badan od dokt. Verzelli ( glowny lekarz metoda Dan we wloszech) ale oczywiscie nie napisal mi gdzie mam wyslac badania a ja nie mam pojecia.Pediatra zlapal sie za glowe jak zobaczyl jakie badania mam jej zrobic i powiedzial ze nie zna centrum ktore robi takie kompleksowe badania. Dr Cubala wysyla badania tu: http://www.metametrix.com/content/Home , oni maja jakis oddzial w UK chyba ale nikt mi nie odpisal wiec nie wiem.
Duza czesc badan metabolicznych mozna zrobic we Francji. Gdzies mi sie zapodzial adres internetowy ale poszukam i wkleje pozniej.
Wiesz przed wizta u Dr Cubaly tez trzeba zrobic badania - ale sa to podstawy: gazometria, morfologia z rozmazem recznym itp.
Moze wypisz jakie badania musisz zrobic to moze cos poradzimy :).
Jesli chodzi o cwiczenia logopedyczne to polecam forum : Dar Zycia http://forum.darzycia.pl/ .



Dot.: Kiedy dzieci zaczynają mówić?
  Witam wszystkich serdecznie i goraco. Moj synek ma prawie 2 latka i nie mowi. Artykuluje jakies dzwieki, spiewa sobie pod noskiem, ale nie mowi. Maz jest amerykaninem i mowi do niego po angielsku, razem tez rozmawiamy po angielsku, ale gdy jestem sama w domu, to mowie do synka po polsku. Tutejszy logopeda powiedzial , ze powinnismy mowic do synka w jednym jezyku. :pazurki: Nie wiem, co robic, prosze o kontakt i rady na meila leander_1@juno.com Dziekuje i pozdarwiam.



Logopedia. Pytania i odpowiedzi. Podręcznik akademicki. Tom I.

Drugie wydanie książki, poprawione i uzupełnione adresowane jest do studentów logopedii oraz kierunków pedagogicznych, filologicznych, psychologicznych, artystycznych, medycznych, a także do wszystkich zainteresowanych problematyką zaburzeń komunikacji. Podręcznikowy charakter umożliwia zdobycie podstaw wiedzy logopedycznej. By ułatwić samodzielną naukę, zastosowano metodę wizualizacji tekstu, wprowadzając liczne wyróżnienia, dzieląc tekst na niewielkie segmenty, które są zarazem odpowiedziami na postawione pytania.
W pierwszym tomie znalazły się rozdziały eksponujące interdyscyplinarne podstawy logopedii. Autorzy uporządkowali dotychczasową wiedzę na temat jej językoznawczych, medycznych, psychologicznych i pedagogicznych podstaw. Tom drugi analizuje zaburzenia komunikacji językowej u dzieci i osób dorosłych, wzbogacając je o zagadnienia diagnozy i terapii logopedycznej. Wiele miejsca zajmuje w nim również problematyka dysleksji rozwojowej. Autorzy reprezentują ważniejsze ośrodki naukowe i instytucje w kraju, które prowadzą badania nad prezentowaną problematyką:: Warszawę, Gdańsk, Kraków, Lublin, Bydgoszcz i oczywiście Opole. Większość z nich prowadzi też wykłady na Pomagisterskim Studium Logopedycznym Uniwersytetu Opolskiego.

Spis treści:
TOM I. INTERDYSCYPLINARNE PODSTAWY LOGOPEDII
1. Lingwistyczne postawy logopedii
2. Biomedyczne podstawy logopedii
3. Neuropsychologiczne korzenie funkcji mowy w normie i patologii
4. Neurolinwistyczne podstawy diagnozy i terapii logopedycznej
5. Psychologiczne podstawy logopedii
6. Podstawy psycholingwistyki rozwojowej
7. Podstawowe problemy logopedii


http://hotfile.com/dl/10685563/f4f2933/Logopedia.pdf.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl