Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


i zero dodatków smarnych i innych uszlachetniaczy i nie mowmy to o super paliwach tylko te paliwo jest zwyklej jakosci takiej jakiej na zachodzie i nie rozumiem co chcesz udowodnic...

Nie udowodnić, ale uzmysłowić że kupując verva super power zrzucasz sie na pensje prezesów firmy a gówn... pomagasz swojemu silnikowi. Ja leję dokladnie tą samą ropę tylko w innym kolorze, ale nie dofinansowuję złodziei,ty możesz lać nawet za 5 zyla i pozostawać w przeświadczeniu że lejesz do baku miód.Każdy robi jak uważa tylko nie wiem czemu to u ciebie wywołuje takie emocje? Zły dzień czy co?



Aha dzieki
no wlasnie boje sie ze jezdze za "dynamicznie" bo patrze na ubytek paliwa i przejechane kilometry i mam 80km i prawie 10L spalilem :D
moze jakies porady do jazdy ekonomicznej tym autkiem?

wczoraj jeszcze patrzylem na kanale przy mocnym swietle i mam malutka dziurke przed ostatnim tlumikiem a takze cos intercooler w oleju, mam go umyc i patrzyc skad sie leje... mam nadzieje ze to tylko jakis wezyk czy uszczelka...

aha chcialem tez olej wymienic - ile wchodzi i jaki lac? (wiem ze pisze jaki na "metce" ale wiem ze z wiekiem silniki potrzebuja zmian...)


Co do mojej 2-ujki to chyba juz wiem o co chodzi, zeby ja wrzucic trzeba przyciagnac do siebie - inaczej wchodzi 4-rka i wszystko jasne :P


wystapil problem
problem ktory chyba lezy w ukladzie napedowym nie hamulcach, okazalo sie ze na jalowym (luzie) jedzie prosciutko, jednak po wrzuceniu biegu, ciagnie go w lewo, widac to mocno przy dogazowaniu
Użytkownik weczi edytował ten post 28 czerwiec 2009 - 11:45



ja leje taki ale innych firm ktore spelniaja te normy tez mozna lac Załączone pliki

    l  4433.jpg (232,02 KB)
    Ilość pobrań: 19 l




wiec jaka jest prawda? a te srodki oryginalne to co konkretnie?
Mozna lac bezyne czy denaturat ? Z tego co wiem to sa to srodki ktore zdecydowanie nie smaruja a ON tak

Kolego twoje lenistwo jest okropne...na każdej stacji paliw dostaniesz środek do ropy aby nie zamarzała i jest to najlepsze wyjście...leje się go niewiele na zbiornik więc cała butelka ci wystarczy na zimę. I nie pytaj który najlepszy bo wszystkie są dobre. Dbaj o akumulator (owiń go grubym filcem), o świece żarowe dbaj i o wtryski też, a na pewno cię auto nie zawiedzie.



Dokładnie.
Należy utrzymywać poziomo oleju tylko troszkę powyżej minimum.
Przynajmniej tak jest u mnie.
Po którejś tam wymianie przestałem lać nowy olej do połowy między kreskami a leję tylko troszkę powyżej minimum.
Zuzycie ok 2-2,5l/10.00km - ale u mnie sprężarka trochę berze :)



Wszystko juz bylo....

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=

Ja kupje jedna banke 5 litrow na rok + 1litr po wymianie mi zostaje
wielkiemi halo, zamow sobie nawet "wysylkowo" z jakiegos serwisu
ja sie juz dawno przestalem zastanawiac co lac, leje Dexelie
kosztuje tyle co jedno tankowanie wiec po co...




sołtys napisał:
Kupowanie olei o najwyższej klasie jakościowej nie jest wcale konieczne do mojego silnika bo i tak nie zdąży się on zużyć do następnej wymiany.
Tak i nie. Jeśli będziesz stosował wymiany, jak na oleju mineralnym (co 8-10kkm), to różnicy nie dostrzeżesz. Jednak jeżeli wydłużysz okres między wymianami, to zyskujesz pieniądze! I to nie jest kwestja, czy silnik jest do tego przystosowany, lecz czy olej jest na to gotowy.


GofNet

Instrukcja do mojej mazdy 626 mówi krótko w klimacie umiarkowanym olej 10W40 klasy SG wymiana co 10000km.

Jasne mogę ryzykowac i zalac SL czy SM ale powiedz mi prosze po ilu tys km mam go wymienic?? 15-20??(nikt nie zna dokładnej odpowiedzi to ryzyko użytkownika a co z filtrem oleju producent bezwzględnie nakazuje wymianę co 10000 można przeciąga do 15000 sądze że nie) ) nie wiem ja wolę nie kombinowac i lac to co zaleca fabryka w umiarkowanej cenie.. czyli leje olej klasy SG 10W40. Co do kosztów Baniak 4l oleju Orlen GAS semisyntetic kosztuje 46zł mobil S półsyntetyk w klasie SJ 100zł wiec wole tańszy wymiana co 10000 niż robi 15000 na mobilu w ogólnym przeliczeniu i tak wychodzi taniej.
Fabryka nie wspomina o tym czy to ma by minerał połówka czy syntetyk tyle że wiekszośc olei 10w40 to połówki odpowiedz wiec jest prosra półsyntetyk 10W40 klasy SG ewentualnie SJ wymiana co 8-10tyś i ma wszystko grac.



Witam
Tak na gorąco: jeżdzę z odsuniętym tym filcem i wykladzina pod nogami pasazera (o tyle ile moge, bo fotel nadal jest przykrecony, wiec zdjalem tylko przednia czesc wykladziny), a poniewaz dzis pada we wroclawiu, wiec widze, ze woda sie leje z tego kolka - wentylatora nad nogami pasazera z prawej strony. Na razie jestem w pracy wiec zobacze jak bedzie potem. Bo wg mnie to chyba nie to, woda musialaby sie lac na dywanik i widzialbym to, a ja niegdy nie widzialem kapiacej wody tylko ona "wyplywala" jak juz jej tyle bylo, ze przesiakala wykladzina. No, chyba ze sie myle.
pzdr,
maciej



Powiem Ci kolego ze cos mocno ściemnia Pan odnoscnie tych ulepszonych !

Leję V-Power Diesel od 10.000 km i nie urosło NIC na bagnecie !

To ze rośnie to akurat normalka dla silnika z DPF - pytanie dlaczego tak szybko Ci rosnie poziom.

Odnośnei ulepszonych - pytałem w dobrym ASO - i uzyskalem odpowiedz ze jak najbardziej mozna lac - nalezy unikac tylko ulepszaczy dostepnych na stacjach - takich ulepszaczy które kupuje sie dodatkowo do paliwa a nie takich które sa dodawane przez np. Shella, czy BP wprost do paliwa.



" />
">witam w mojej serwisówce do honde cr 250 99 pisze ze lać 1:20 ja leje 1:35 co sądzicie?

1:20 to przesada. Przy takiej mieszance możesz zapiec pierścień na tłoku.
Wg mnie 1:40 to jest optimum.


Że co? Jak mogą się zapiec pierścienie przez nadmiar oleju? Pierścienie się mogą zapiec jak jest za mało oleju jak już.
Ja leje 1:30 - tak pisze w serwisówce i tak będzie dobrze. Motul 800 ^^




nie jestem pewien co było wcześniej:( na ramie mam nalepkę Bel Ray MC-17 , a co w silniku to ja już zielonego pojęcia nie mam. A co powiecie o tym oleju?
http://moto.allegro.pl/item777404857_olej_motul_300v_le_mans_20w_60_2l_motosport.html

lekko powyżej 200 zyla bym się zmieścił:)


Ten olej co podałeś to olej do Subaru Impreza WRC,Lancer EVO,itp aut.
Jest to olej samochodowy,których się nie stosuje w moto,chyba,że masz suche sprzęgło.
Co do MOBIL RACING 4T 15W50 To Bdb olej kilku ziomali to leje do R6 05r i Kaw 636.
Ale jest 1 wada jeśli moto ma więcej niż powiedzmy 5 lat to taki olej i inne np:
Motul 300V 5w30/40, 10w40,15w50 lub Castrol Power Racing 15w50 itp.Przy ostrej jeździe będą po prostu spalane i może być tak,że na sezon będziesz dolewać nawet litr lub 2.
Qmpel w Raptorze 660 lał 5100 wlał 300v i quad zaczął brać olej w 954 też próbowałem i trochę go ubywało jak się latało na gumie itp u qmpla w 954 to samo.
Najlepiej lać olej tak jak pisze w k,serwisowej,ale każdy zrobi jak uważa



ale ja mam pecha.... latam se po Dwarf Village i naraz widze ja miedzy Mithril Mines a Dwarf Village leci PK z SB+16 no to ja szybko zem go zaczol lac.... no to leje...leje... i co?... i DOWN :/


musze sie pochwalic co fajnego mam xD



1. Jeśli chodzi o pokrowiec :
Klik
Dość tani a jest wodoodporny
2. Troche dziwne pytanko
3.Polecam strone www.skelp.mieloch.pl
Klosze:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_120_685&products_id=1758&osCsid=1aea7dd96c99d03a89bf34ca4c46b868
Lusterka:

4.Na kasku napewno nie ma co oszczędzać ponieważ od niego możę zależeć zdrowie a nawet życie .. dużo osób woli kaski bezszczękowe ale ja używam kasku inegralnego

5. możesz lać 98 ale ja leje 95 Ultimate , verva
6. Zależy czy kupiles nowy skuter - jeśli tak to przeglądy robisz u dealera. W książce serwisowej zapisane jest co ile masz robic przeglądy.
7 Raczej nie ma ograniczeń co do wyjazdów, ale za nim wyjedziesz w podróż musisz sprawdzic stan techniczny aby w podrózy nie zastała Cię jakaś awaria.
8. Myślę ze około 100-110

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl