Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

miki, ależ oni się zastanowili nad tymi kwestiami i znaleźli salomonowe rozwiązanie: powołanie Narodowych Sił Rezerwy [czy jak tam one mają się nazywać], które będą na papierze [przynajmniej w początkowym okresie] a reszta?
Outsourcing, outsourcing i garść żołnierzy, którzy będą w kółko: jeździć na misje, utrzymywać zdolność do obrony granic [powietrznych, morskich i lądowych] i defilować przed VIP'ami. Może stąd wezmą się środki na megapodwyżki uposażenia, do których siatka płac krąży wśród kadry i zwieksza już [pewnie] branie kredytów a konto?



Może coś o outsourcingu IT albo outsourcingu kadr i płac na przykładzie wybranej firmy.
Albo o najnowszych systemach zarządzania przedsiębiorstwem. O usprawnieniu administracji itd.
______________________
kadry i płace



Pewnie, mi tam też na lotnisko kasy nie szkoda, tylko kwestia dobrego rozplanowania tej kasy na wszelkiego rodzaju pracę, inwestycje. Fakt jest taki, że nawet najlepszy papier i możliwości korzystania z outsourcingu najlepszych firm w branży nie pomoże jeśli wśród kadry zarządzającej nie będzie ludzi z głową. Można się wspomóc tym wszystkim w/w, ale decyzja czy i jak wykorzystać zależy od "góry". W tym przypadku mówimy o rozbudowie, podniesieniu standardu lotniska dla chociażby linii tradycyjnej. Żeby ta linia chciała rozszerzyć destynację o LCJ trzeba kogoś do negocjacji. Jak się ma sprawa w przypadku przyciągniecia przewoźnika, on sam robi badania opłacalności destynacji czy lotnisko?



Nowe Media PR rozpoczęły współpracę z PayrollCenter
  Witamy,

Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Marketingu:

Od października 2009 r. agencja Nowe Media PR rozpoczęła współpracę z firmą PayrollCenter Sp. z o.o., specjalizującą się w outsourcingu kadr i płac.

Czytaj więcej...
Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!

Zapraszamy!
Zespół DomenydlaFirm.pl



Pilnie poszukuje samodzielną księgową
  Zapewne koniec roku nie sprzyja zmianie pracy, jednakże wzrost ilości naszych klientow i ich aktywności wymaga nowego pracownika. Szczególnie kiedy niezbedne jest zapewnienie jakości oferowanych uslug
Progress Holding Sp z o o , działająca od 2004 r. z siedzibą na Woli, prowadząca usługi outsourcingu dla firm, głównie zagranicznych, pilnie poszukuje samodzielnej księgowej z kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu KH i KPiR
Zakres obowiązków:
- Samodziene prowadzenie ksiag handlowych firm
- Księgowanie i dekretowanie dokumentów finansowych (program Rewizor)
- Sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań i bilansów
- Prowadzenie kadr i płac, rozliczanie zwolnienień lekarskich
3/4 etatu lub pełny etat
Wynagrodzenie 3000 zł brutto plus premia
Prosimy wysyłac oferty na adres e mail office@progressholding.pl lub tel 0601209001
Pozdrawiam



Serdecznie zapraszam wszystkich do współpracy z firmą ERGONOMICA, której jestem właścicielem. ERGONOMICA to młoda, prężnie rozwijajaca się firma, która powstała w odpowiedzi na potrzeby współczesnych przedsiębiorców.

Działamy na zasadach outsourcingu, na podstawie art. 23711§2 Kodeksu pracy, który mówi, że w przypadku braku kompetentnych pracowników, pracodawca może powierzyć wykonywanie zadań służby bhp specjalistom spoza zakładu.

ERGONOMICA oferuje swoim Klientom dwie formy współpracy:


* współpracę stała tzw. outsourcing usług BHP,
* współpracę o charakterze doraznym - w zależnosci od potrzeb.


W skład usług oferowanych przez firmę wchodza:

* przeprowadzanie instruktażu wstępnego ogólnego;
* przeprowadzanie szkoleń okresowych BHP (dla pracowników na stanowiskach robotniczych, administracyjnych, kadry inżynieryjno-technicznej oraz pracodawców i kadry kierowniczej),
* przeprowadzanie szkoleń z zakresu metodyki prowadzenia instruktażu stanowiskowego,
* ocena ryzyka zawodowego,
* opracowywanie instrukcji ogólnych z zakresu BHP oraz instrukcji stanowiskowych,
* pomoc w opracowywaniu wewnętrznych zarzadzeń,
* przeprowadzanie pełnego postępowania powypadkowego,
* przygotowywanie i prowadzenie wymaganych rejestrów,
* analiza stanu BHP w przedsiębiorstwie,
* dostosowywanie maszyn do wymagań minimalnych,
* ocena obciażenia psychicznego i fizycznego praca,
* pomiar wydatku energetycznego,
* projektowanie stanowisk pracy oraz pomieszczeń pracy,
* dostosowywanie stanowisk pracy do psychofizycznych możliwosci osób niepełnosprawnych,
* pomoc w opracowywaniu dokumentacji kadrowej,
* usługi badawczo-rozwojowe w zakresie nauk technicznych,
* współpraca z organami odpowiedzialnymi za kontrolę warunków pracy oraz z laboratoriami.

Zapraszam do odwiedzenia strony www.ergonomica.eu oraz do kontaktu:
ergonomica@ergonomica.eu
(+48) 604 642 405




Witem serdecznie,



Reprezentuję Firmę Accenture i zależy mi bardzo na nawiązaniu kontaktu z Państwem, ponieważ liczę, że mają Państwo kontakty do osób, które mogłyby być zainteresowane aplikowaniem do Firmy Accenture.



Do pracy w firmie Accenture (w Warszawie) poszukujemy kandydatów posługujących się jednym z następujących języków: niemiecki, rosyjski, francuski, estoński, łotewski, litewski, hebrajski, szwedzki, fiński, duński, norweski, słoweński, rumuński, hiszpański, portugalski, włoski, angielski, niderlandzki, węgierski, chorwacki, turecki, czeski oraz słowacki. Przykładowe oferty pracy znajdziecie Państwo w załączniku. Więcej ofert można znaleźć na naszej stronie www.kariera.accenture.com.



Firma Accenture to wiodąca firma świadcząca na całym świecie usługi w zakresie konsultingu, rozwiązań informatycznych oraz outsourcingu. W 49 krajach na całym świecie, dla Accenture pracuje ponad 170 000 osób a w roku finansowym 2007 przychody firmy sięgnęły 19.7 miliarda dolarów.



Nasze warszawskie Centrum Usług Outsourcingowych zatrudnia ponad 400 osób i jest częścią globalnej sieci 40 centrów zatrudniających 53 tys. osób na świecie. Świadczy globalnym klientom Accenture najwyższej jakości usługi outsourcingowe w zakresie procesów finansowych, księgowych, wsparcia procesu zakupowego, logistyki oraz kadr.



Uprzejmie proszę o informację czy istnieje możliwość zamieszczenia załączonych ogłoszeń na Państwa tablicy ogłoszeń bądź przesłania ich zainteresowanym osobom.



Może znają Państwo sposoby, w jaki można dotrzeć do osób znających interesujące nas języki obce. Może istnieją lokalne gazetki, w których można zamieścić ogłoszenie? Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie informacje i przesłanie naszej oferty zainteresowanym osobom.



Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za pomoc,



Anna Dziekan

Accenture
ul. Sienna 39

00-121 Warsaw, Poland
e-mail: Anna.Dziekan@accenture.com



Odwiedź kariera.accenture.com

Accenture - Solidny Pracodawca Roku




Biuro w Złotych Tarasach nie ma wiele wspólnego z tematem. To jest bardzo dobry przykład złego zarządzania, które w skali całej firmy powoduje straty operacyjne na ponad 300 mln PLN w skali roku. Czasem musisz widzieć całość obrazka...


Czyli jak na razie nie ma rozsądniejszej alternatywy niż zbycie przedsiębiorstwa innej spółce... To nie jest prawda, gdyż alternatyw jest wiele, kilka z nich:

    lPodwyższenie kapitału przez giełdę i dalsza restrukturyzacjal lRestrukturyzacja i sprzedaż inwestorowi finansowemul lRestrukturyzacja i sprzedaż konkurentowil lSprzedaż za grosze innej spółcel lSprzedaż za grosze przez giełdęl lRestrukturyzacja i prywatyzacja przez giełdęl lLikwidacjal lOgłoszenie bankructwal
Dodatkowo są jeszcze pod opcje polegające na wydzieleniu i sprzedaży wszelkich spółek córek i działalności niekluczowych, ale póki udział w ich radach nadzorczych jest z powodu ustawy kominowej (tak, jeszcze raz) głównym źródłem utrzymania wyższej kadry LOT, to się nie stanie. Do sprzedaży potencjalnie: Obsługa techniczna, wszystkie handlingi (praktycznie na każdym lotnisku w Polsce inna spółka, każda ma własne władze), catering, księgowość (bardziej do wydzielenia i outsourcingu). Również EuroLOT mógłby zostać wprowadzony częściowo na giełdę. Gdyby podpisał długoletni kontrakt z LOTem, jego akcje byłyby praktycznie jak obligacje.

Są też bardziej odważne opcje, np. fuzja z Malevem lub inną spółką z regionu na podobnym zasadach jak BA/IB i AF/KL.

Niestety do wszystkich opcji, oprócz promowanej tu sprzedaży za grosze konkurentowi, potrzebny jest silny leadership i wizja działania.



W outsourcingu Kraków najlepszy w Europie

http://bi.gazeta.pl/im/4/4089/m4089854.gif


Kraków awansuje w globalnych rankingach. Wśród pięćdziesięciu najlepiej rozwijających się miast na świecie pod względem usług zajął w tym roku 4 miejsce. Tym samym w Europie okazał się najlepszy.

http://bi.gazeta.pl/im/8/2422/z2422938N.jpg

Fot. Krzysztof Karolczyk / AG
Kraków. Budynek Galileo przy ul. Armii Krajowej




W dorocznym rankingu 50 czołowych miast rozwijających się najlepiej dla globalnego outsourcingu (Top 50 Emerging Global Outsourcing Cities) prowadzonym przez Global Services-Tholons za rok 2009 Kraków zajął czwarte miejsce. Awansował o jedną pozycję w porównaniu z 2008 rokiem. W Europie okazał się bezkonkurencyjny.

Kraków znalazł się również w czołówce w kilku kategoriach, które wyróżnili organizatorzy. W kategorii finanse i księgowość zajął czwarte miejsce. Jeśli chodzi o analizy biznesowe był piąty. Trzeci wśród światowych centrów usług okazał się pod względem ilości i jakości centrów wielojęzykowych. Po raz pierwszy został uwzględniony w zakresie badań i rozwoju - w zestawieniu pod tym kątem zajął piąte miejsce. Jeśli mowa o miastach europejskich, Kraków wyprzedził Pragę (14 miejsce) i zdecydowanie Warszawę (28 miejsce).



- Po raz kolejny potwierdza się, jak ważny jest sektor usług dla Krakowa. Firmy outsourcingowe wciąż tworzą nowe miejsca pracy. Na początku tego roku przewidzieliśmy, że sektor będzie rósł w tempie 33 proc., to wciąż aktualna prognoza - mówi Andrew Hallam, prezes Stowarzyszenia ASPIRE zrzeszającego 30 krakowskich centrów usługowych. - Mając w mieście ponad 40 międzynarodowych firm z branży usług młodzi ludzie mają doskonałą okazję stać się częścią tego środowiska. Kraków stał się bowiem prawdziwym światowym liderem w outsourcingu - podkreśla.

Sławomir Kopeć, szef Krakowskiego Parku Technologicznego, podkreśla, że Kraków jest przede wszystkim wysoko ceniony przez firmy, które tu już są. - Stwarzamy dobre warunki rozwoju, mamy studentów i wysokiej jakości kadry - podkreśla Kopeć.

Agnieszka Libura, dyrektorka Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, zauważa z kolei, że najważniejsze to nie zachwycać się dobrymi rankingami, a myśleć o przyszłości. - Mamy ogromny potencjał, trzeba go dobrze ukierunkować i wykorzystać - podkreśla. - Powinniśmy przy każdej okazji powtarzać inwestorom, że u nas łatwo zacząć działać i że im to się opłaca.


Źródło: Gazeta Wyborcza Kraków



PROPONOWANE TEMATY ZAGADNIEŃ DO PRAC DYPLOMOWYCH

Kierunek ZARZĄDZANIE

STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA na rok akademicki 2010/11 (licencjat) – niestacjonarne (zaoczne)
(uruchomienie seminarium nastąpi przy zapisaniu się minimum 8 osób)


Przykładowe zakresy tematyczne:
Dr Anna Dyląg

• Efektywne zespoły, współpraca, konflikt
• Stres, wypalenie zawodowe – czynniki organizacyjne i indywidualne
• Radzenie sobie ze stresem – efekty organizacyjne i jednostkowe (zdrowie, jakość życia)
• Metody zwiększania efektywności: coaching, hipnoterapia, szkolenia i treningi
• Skuteczne przywództwo
• Różnice kulturowe (w radzeniu sobie ze stresem, we współpracy, przywództwie, zespołach)
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie wiekiem

Dr hab. PIOTR JEDYNAK

• Systemy zarządzania jakością, środowiskowe, bhp, zarządzania bezpieczeństwem i higieną żywności
• Badanie satysfakcji klientów jako instrument oceny systemów zarządzania
• Badanie satysfakcji pracowników w organizacji
• Audity wewnętrzne jako instrumenty oceny i doskonalenia systemów zarządzania
• Organizacja procesów audytu i kontroli w organizacji
• Zarządzanie relacjami ze stronami zainteresowanymi w organizacji
• Standardy zarządzania społeczną odpowiedzialnością organizacji
• Diagnoza systemu zarządzania wiedzą w organizacji
• Modele i narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji
• Narzędzia ciągłego doskonalenia systemów zarządzania (np. Six Sigma)
• Polityka szkoleń w organizacji
• Skuteczność polityki motywacji w organizacji
• Ocena pracowników jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi
• Rola portali internetowych w rekrutacji pracowników
• Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w organizacji
• Zarządzanie organizacją w procesach transformacji
• Benchmarking jako instrument doskonalenia organizacji
• Organizacje wirtualne w wybranych sektorach gospodarki
• Podejście procesowe w systemach zarządzania
• Zarządzanie organizacją w warunkach rosnącej fluktuacji pracowników
• Zespoły zadaniowe w zarządzaniu organizacją
• Diagnoza i projekt doskonalenia strategii zarządzania organizacją
• Ocena działalności otwartych funduszy emerytalnych
• Indywidualne konta emerytalne jako element systemu zabezpieczenia społecznego
• Ocena wybranych aspektów działalności firm ubezpieczeniowych i pośredników ubezpieczeniowych

Dr MONIKA JEDYNAK

• Zarządzanie łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie.
• Analiza procesu oceny i wyboru dostawców
• Strategie i rozwiązania logistyczne przedsiębiorstw
• Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach
• Uwarunkowania wdrażania systemów informatycznych.
• Analiza procesów informacyjno-decyzyjnych w przedsiębiorstwie.
• Analiza metody outsourcingu w przedsiębiorstwie
• Zarządzanie relacjami z klientami w organizacji (systemy CRM)
• Programy lojalnościowe przedsiębiorstw.
• Marketing w przedsiębiorstwach i instytucjach handlowych i usługowych.
• Elementy marketingu-mix w przedsiębiorstwie.
• Handel elektroniczny i formy działalności marketingowej w Internecie.
• Modele przedsiębiorstw opartych na wiedzy.
• Organizacja i narzędzia procesu kontroli w organizacji
• Uwarunkowania realizacji funkcji audytu w organizacji
• Projektowanie procedur w systemie zarządzania
• Analiza zdolności organizacji do wprowadzenia zmian
• Benchmarking jako narzędzie doskonalenia organizacji
• Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością w organizacji

Dr IZABELA STAŃCZYK

• racjonalizacja i restrukturyzacja zatrudnienia
• rozwój zawodowy pracowników
• doradztwo personalne, zawodowe
• kształtowanie zatrudnienia
• realizacja funkcji personalnej w firmie
• systemy motywowania pracowników
• kształtowanie profili kompetencyjnych w firmie
• wdrażanie programów outsourcingu w przedsiębiorstwach
• realizacja programu outplacementu
• zagadnienia związane z zarządzaniem czasem i kulturą organizacyjną
• proces wdrażania zmian w organizacjach
• rekrutacja i dobór kadr

Dr MAGDALENA STUSS

• procesy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach
o planowanie w obszarze funkcji personalnej
o motywacja pracowników
o dobór i ocena
o rozwój na miarę XXI wieku
o nowoczesne narzędzia zwalniania pracowników
• zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach fuzji i przejęć
• modele zarządzania zasobami ludzkimi
• współczesne metody zarządzania przedsiębiorstwami (np. outsourcing, assessment center, benchmarking)
• kształtowania i oceny efektywności kadry menedżerskiej we współczesnych organizacjach
• analizy czynników wpływających na sprawną pracę menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw,
• organizacje uczące się – organizacje wirtualne – organizacje inteligentne
• efektywności kadry menedżerskiej w organizacjach uczących się.
• innowacyjność przedsiębiorstw w ujęciu podmiotowym, procesowym i organizacyjnym
• zarządzanie wiedzą – wyzwaniem współczesnych gospodarek
• procesy zarządzania w firmach globalnych


Dr Marta Tutko


• Zarządzanie w instytucjach naukowych w Polsce.
• Zarządzanie jakością w szkołach wyższych.
• Zapewnienie jakości w szkołach wyższych.
• Instrumenty Procesu Bolońskiego/Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego.
• Zarządzanie zasobami ludzkimi w szkołach wyższych.
• Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego.
• Europejski Obszar Badawczy.


Istnieje oczywiście możliwość sformułowania własnego tematu pracy pozostającego w związku z zarysowaną problematyką

UWAGA
Studenci, którzy złożyli indeksy do zaliczenia II roku studiów mogą się wpisywać na seminaria telefonicznie lub drogą e-mailową na adres – ewa.glaudel@uj.edu.pl z kopią na adres – k.wrobel@uj.edu.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl