Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

apollo302 - wcale nie napisalem, ze widze ziarnistosc z 3 metrow... gdzie to znalazles? Informacje, ktore przytoczyles i jak sie wydaje - zespoliles w jedno -znajduja sie w osobnych akapitach i dotycza roznych aspektow (osobno o ziarnistosci i osobno o kiblowatosci)... jezeli zle mnie zrozumiales to przepraszam za zamieszanie.

Oczywiscie moje uwagi co do jakosci obrazu obu CRT moga miec zabarwienie na korzysc filipa. Ale jak sie wydaje bezstronne opinie "renomowanych" magazynow oraz glosy z for dyskusyjnych (takze tego) zdaja sie potwierdzac, ze holendersko (know-how) - amerykansko (outsourcing) - polski (produkcja) produkt gra ladniej.

Nie napisalem, ze Samsung gra zle czy kiepsko. Po prostu uwazam, ze gorzej niz Philips. Nie jestem plodnym forumowiczem, ale na 3 forach wystepujac pod tym samym nickiem opisuje 9551 z dobrych i zlych stron. A konkluzja jest taka, ze podczas MS 2006 stawialem obok siebie kiblowaty CRT i LCD Samsunga R51. Zaden z kilkunastu gosci nie zachwycal sie plaskim i gustownym ekranem sama a przepieknym obrazem z 50 kilogramowego wieloryba... hmmmm

Pozdr / Cezarh



Jak donosi Rzeczpospolita, swoje bazy w Polsce tworzą kolejne indyjskie koncerny świadczące usługi informatyczne dla firm, a wśród nich m.in. HCL Technologies, ZenSar Technologies, Tata Consulting Service. Jak tłumaczy prezes jednego z tych koncernów - Polska jest dobrym miejscem na kolejne centrum, gdyż europejscy klienci często wymagają lokalnej obsługi, a poza tym europejskie przepisy ochrony danych utrudniają w określonych przypadkach świadczenie outsourcingu z Indii.

Przeczytaj więcej na ten temat



MS Services jest liderem w branży usług wsparcia sprzedaży (merchandising, outsourcing sił sprzedaży) oraz promocji i animacji sprzedaży dla liderów rynku (m.in. Procter&Gamble, Danone, Mars Polska, Pepsi Cola GB, Tchibo, Lexmark)

W związku z realizacją projektu dla DANONE, poszukujemy kandydatów/ki na stanowisko:

MERCHANDISER STACJONARNY

Wrocław i Długołęka Selgros

Zadania:
• dbałość o ekspozycję towaru na półkach sklepowych oraz
• odpowiedni zapas produktów naszego klienta raportowanie wyników pracy
Oczekiwania:
• ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych
• samodzielność w działaniu
• odpowiedzialność i uczciwość
• silna motywacja do pracy i zaangażowanie
• mile widziani studenci/tki studiów zaocznych
• doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• pracę polegającą na odpowiedniej ekspozycji danych produktów na terenie marketów w rejonie
• zatrudnienie w formie umowy zlecenia
• możliwość pracy dodatkowej
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na maila: praca@jmmagencja.pl



Wynajem długoterminowy łączy ze sobą finansowanie floty pojazdów z pełną obsługą serwisową. W zależności od preferencji przedsiębiorstwa umowa ta może mieć charakter leasingu operacyjnego lub dzierżawy. Outsourcing floty samochodów ułatwia planowanie kosztów i przynosi spore oszczędności. Co czyni ten produkt coraz bardziej popularnym na Polskim rynku samochodów.



Polska zawdzięcza pozycję lidera ponad 10 tysiącom zatrudnionych w tej branży osób, głównie księgowym, finansistom, informatykom, kadrowym, logistykom. Są oni cenieni przez inwestorów, którzy ponadto wskazują doskonałe położenie Polski w centrum Europy oraz wsparcie naukowe ze strony polskich uczelni. Polska jest też jedynym krajem, z którego dwa miasta znalazły się w pierwszej trzydziestce rankingu „50 outsourcing cities",
przy czym Kraków aż o 11 miejsc poprawił swoje notowania z ubiegłego roku. Przyczyn sukcesu Krakowa należy upatrywać przede wszystkim w jego renomie jako dużego ośrodka akademickiego, stanowiącego także wsparcie naukowe dla firm. W Krakowie znajduje się najstarszy polski uniwersytet, a na wszystkich krajowskich uczelniach studiuje łącznie 180 tys. studentów. Kraków, aglomeracja i Krakowska Specjalna Strefa Ekonomiczna nastawione są na rozwój inwestycji usługowych. Należy jednak podkreślić, że w Polsce jest wiele miast równie atrakcyjnych
dla inwestycji BPO: Poznań, Katowice, Gdańsk, Łódź.Dzięki inwestycjom w centra BPO powstają miejsca pracy dla osób z wyższym wykształceniem, tworzące wartość dodaną dla polskiej gospodarki. Projekty tego typu zajmują ważne miejsce w działalności PAIiIZ: wśród 26 projektów zakończonych przez Agencję w pierwszej połowie 2008 roku, aż 9 pochodziło z sektora BPO. Pod koniec września br. PAIiIZ prowadziła 12 projektów inwestycyjnych z branży centrów usług. Warto wymienić największe zakończone przez Agencję w tym roku projekty inwestycyjne typu BPO: firma ZenSar z Indii zainwestowała 1,8 mln EUR w Gdańsku, zatrudniając 350 osób, natomiast niemiecki MAN zainwestował 560 tys. EUR w Poznaniu i zobowiązał się



Małe i średnie przedsiębiorstwa są podstawą rozwoju gospodarczego Polski. Dzięki nim rozwija się sektor usług. Duże firmy zmniejszają swoje koszty korzystając z outsourcingu oferowanego przez firmy mniejsze. MŚP są bardziej elastyczne, rentowne, w nich powstaje najwięcej miejsc pracy. Tutaj kształtują się przedsiębiorcze postawy. Najbardziej dokuczliwe są następujące bariery:

- wysokie pozapłacowe koszty pracy;

- brak przejrzystości, jednoznaczności podatków pośrednich (VAT);

- brak przejrzystości systemu podatku dochodowego od działalności gospodarczej;

- wysokie stawki podatku dochodowego od działalności gospodarczej;

- nieelastyczne prawo pracy;

- konkurencja ze strony szarej strefy;

- brak możliwości stosowania elastycznych form zatrudnienia;

- brak wykwalifikowanych pracowników;

- procedury administracyjne;

- konkurencja ze strony uprzywilejowanych przedsiębiorstw;

- długi okres rozpatrywania sporów gospodarczych (przeciętnie 800 dni);

- słabo rozwinięta infrastruktura;

- trudności w dostępie do funduszy UE.



Konkurencja rynkowa przejawia się dążeniem do przyspieszenia wzrostu lub do zwiększenia efektywności działania. Zarządzanie łańcuchem dostaw jest istotne dla drugiej z tych strategii, którą można realizować z pomocą outsourcingu.
przypadku rynków szybko rosnących zwykle firmy kładą nacisk na docieranie do nowych klientów lub zwiększanie sprzedaży tak, aby nadążyć za rosnącym popytem. Do niedawna można to było zaobserwować na rynku telefonii komórkowej w Polsce. Dopiero jego nasycenie zmusiło firmy do zmiany sposobu działania i bezpośredniej konkurencji w walce o klienta.

W obszarach, gdzie liczba klientów i wielkość popytu są stabilniejsze, zamiast presji na wzrost obserwuje się presję na ograniczenie kosztów operacyjnych. Firmy dążą do bycia tzw. liderami kosztowymi. Cięcia wydatków mogą wynikać ze zmiany wewnętrznej organizacji firmy, usprawnień w obszarze gospodarki materiałowej czy też polityki zarządzania dostawcami oraz transakcyjnej sfery zakupów. Innymi słowy, oszczędza się na materiałach, ale także dzięki usprawnianiu zakupów. Oszczędzić można na:

zmniejszaniu liczby transakcji zakupowych,

przyspieszaniu cyklu obrotów poszczególnymi materiałami,

rozbudowywaniu bazy dostawców i aktywnej współpracy z wybranymi partnerami.



witam witam





Noclegi Polska - baza noclegowa Webdesign outsourcing IT - Reda, Puck, Władysławowo



(dotyczy skrzyzowania reja z wrocławską )
więc trzeba jadących wrocławską na gliwice też zmusić do zwolnienia, proste ?
Odległość od świateł przy łużyckiej jest na tyle duża że za daleka widać czy coś wyjeżdża z ul Reja więc jest czas na zaplanowanie prędkości by przejechać płynnie

co do pozbawienbia gmin wpływów z fotoradarów: sprawa analogiczna ze wszystkimi przypadkami ekonomicznego motywowania do donoszenia/ścigania (n.p. nagradzania za donosy na wandali )- jest ono niezbędne jezeli cel ma być osiągnięty. Poleganie wyłącznie na inicjatywie wybranych organów i ich funkcjonariuszy robiacych cos z musu na rozkaz zawsze tą skutecznosć obniża.
(ekonomisci nie powinni mieć wątpliwosci : jest to outsourcing usługi monitoringu, a ten jak wiadomo jest czesto jedyną drogi do zwiększenia efektywnosci )
pomysł likwidacji atrap jest zaś kuriozalny.
czy następnym krokiem będzie rezygnacja z działań tajniaków, czy umundurowanie "kanarów" ?
na szczęści mamy jeszcze w swym reku broń w postac wciąż taniejacych kamer. najwyższy wiec czas na akcję "cała Polska filmuje "



Przypadkiem natrafiłem na fragment artykuły na temat promocji miast, oto jego treść:


Jak promują się miasta

Gazeta Wyborcza zamieszcza artykuł Jakuba Głaza na temat działań promocyjnych polskich miast. „Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź i Gdańsk walczą o turystów, inwestorów, połączenia lotnicze, polują na młodych zdolnych” - czytamy w tekście. Wrocław buduje wizerunek miasta kultury, a dzięki dobremu PR-owi potrafi przyciągać zagranicznych inwestorów. Działa tam Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, samofinansująca się spółka założona przez władze miasta, zajmująca się promocją aglomeracji.
„Kraków przyciąga tradycyjnie (...), Poznań stawia na organizowanie konferencji i kongresów” - pisze Głaz. Natomiast władze Łodzi skoncentrowały się na pozyskaniu inwestorów z branż logistycznej, AGD oraz BPO (business process outsourcing). Grzegorz Kiszluk, specjalista od marketingu miejsc, zauważa: „władze samorządowe zaczynają działać, ale często dość chaotycznie i bez rozeznania sytuacji. Zanim stworzy się kampanię reklamową, trzeba bowiem dobrze przygotować miasto, określić jego unikatową charakterystykę”. Ekspert podkreśla, że ważny jest również pomiar efektywności przeprowadzonych działań promocyjnych.
Źródło: Gazeta Wyborcza, Miasta kuszą inwestorów, Jakub Głaz, 21.08.06, s. 22

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl