Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Niestety do kubła pełnego żalu dorzucę jeszcze swoje własne doświadczenia. Ponad pół roku temu chciałem uruchomić taką agencję wydawniczą, której głównym zadaniem miał być eksport polskiej literatury SF na rynki aglosaskie. Opracowałem dość efektywną strategię marketingową, pod którą zbudowałem całkiem niezły zespół na zasadach bezpiecznego outsourcingu. Testowałem bezlitośnie tłumaczy i wyselekcjonowałem dwie osoby, siedzące na stale w UK wraz z niewielkim zespołem testerów - free style native speakers. Znalazłem też grant unijny wspierający takie działania na rynku europejskim. Wstępnie dogadałem się z jednym znanym i stabilnym wydawnictwem polskim. Po omówieniu szczegółow umowy okazało sie, ze i owszem, ale poniewczasie...rozstalismy się, ponieważ nie zaakcetowałem zbyt asymetrycznych warunków umówy. Mogę tylko zdradzić, że kością niezgody były licencje oraz nieprzystające do rzeczywistości wyobrażenie o wejściu na tak wymagający rynek.
Zniechęciłem sie całkowicie do współpracy z polskimi wydawcami. Poziom oczekiwań do poziomu kompetencji jest żenująco wysoki. Nie wspomnę o reputacji, zagraniczni partnerzy pokiwali tylko głowami..."no tak..." Dla mnie EOT, szkoda czasu.



Nowa strategia firmy External Services z Grupy BCC
  Witamy,

Znaleźliśmy dla Państwa nowy artykuł w sieci dotyczący Marketingu:

Należąca do Grupy BCC, spółka External Services skoncentruje się na świadczeniu usług outsourcingu procesów biznesowych (BPO) dla dużych i średnich przedsiębiorstw w oparciu o systemy SAP.

Czytaj więcej...
Jeśli osobiście uznasz, że warto napisać kilka słów i wypowiedzieć się właśnie na ten temat na Forum Projektów DomenydlaFirm.pl, kliknij na odpowiedz w tym temacie i rozpocznij dyskusję!

Zapraszamy!
Zespół DomenydlaFirm.pl



Plus zmienia strategię sprzedaży kart pre-paid
  Polkomtel, największy w Polsce operator komórkowej sieci Plus, zdecydował się na outsourcing i przekazał polskiej firmie Target BPO zarządzanie zespołami sprzedaży kart pre-paid Simplus, mixPlus, 36.6 i Sami Swoi.


Wdrożony zostanie model outsourcingu, który bazuje na zewnętrznych zespołach handlowych i zewnętrznym zarządzaniu sprzedażą, a który sprawdził się przy współpracy Target BPO z branżą FMCG (produkty spożywcze i kosmetyki). Umowa z Polkomtelem weszła w życie z początkiem października i będzie obowiązywać przez dwa lata.

- Będziemy koncentrować się na zwiększeniu zasięgu i efektywności dystrybucji oferty pre-paid - informuje Łukasz Gajewski, Prezes Zarządu Target BPO. - Target BPO będzie realizował strategię sprzedaży i merchandisingu dla marek 36,6, Simplus i Sami Swoi - dodaje.

Target BPO przejmuje rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami pracy i flotą samochodową oraz kompleksową opiekę nad punktami sprzedaży na terenie całej Polski. Zespół specjalistów z zakresy sprzedaży i merchandisingu będzie dystrybuował zestawy startowe Simplus, 36.6, Sami Swoi oraz telekarty Plus.

Korzystanie z usług dostawcy BPO oznacza dostęp do gotowych, sprawdzonych rozwiązań biznesowych, redukcję kosztów operacyjnych, uproszczenie procesów w firmie oraz możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności, zamiast na działaniach czysto operacyjnych - czasochłonnych i wymagających dużego zaangażowania.

Źródło:
Kod: Media2.pl




  bzdziul <bzdziul@op.pl> writes:

>> Znowu java jest łatwiejsza do outsourcingu i offshoringu niż python
>> czy perl (i ma dobry marketing, toole itd), a większość programistów
>> pracujących w PL to ludzie zatrudnieni przez duże międzynarodowe
>> korporacje, gdzie jest legacy code, maintance, c/c++ a nowsze, duże
>> systemy to java ;)
>> Jeśli jest inaczej, niech mnie ktoś poprawi ;)
>
> Miałem kiedyś ciągoty do Javy, ale chyba jestem zbyt dynamiczny z
> charakteru :-)

He, he... aż za dobrze Cię rozumiem. :)

[...]

> Jako ciekawostkę podam: uczestniczę w rekrutacji do firmy i Pythonisci
> się wogóle nie zgłaszają od maja (kwartał!) zgłosiło się 2 (słownie
> 2), podczas gdy PHPistów (a raczej ludzi którzy głęboko wierzyli w to
> że umieją programować w PHP) kilkudziesięciu. Więc strategia jest
> taka, że szukamy PHPistów i jeśli się nada to nawracamy na
> Pythona*. Zresztą tą drogą sam stałem się Pythonistą :-)

Strategia z nawracaniem jest super, tylko dlaczego na Boga szukacie
PHP-istów. Wyłowienie wśród tabunów "webmazderów" materiału
na programistę, to jak szukanie igły w stogu siana. Szukajcie ludzi,
którzy znają ze dwa "tradycyjne" języki, a potem przyuczcie
do Pythona, czy nawet PHP-a (oczywiście po to, aby przepisać coś
z PHP-a na Pythona i szybko zapomnieć :) ).

RW



Początek lata przynosi ważne zmiany na polskim rynku telefonii stacjonarnej. Telekomunikacyjna spółka Netia, jeden z większych alternatywnych operatorów w Polsce, przejmuje swojego dotychczasowego konkurenta - spółkę Tele2.

Sprawdziły się spekulacje medialne. Netia poinformowała o zawarciu w niedzielę 29 czerwca 2008 roku umowy nabycia 100 proc. pakietu udziałów w spółce Tele2 Polska od Tele2 Sverige AB, spółki prawa szwedzkiego.

W transakcji wartość firmy (enterprise value) Tele2 została wyceniona na 29,1 mln euro (98,0 mln złotych). Po uwzględnieniu docelowego stanu środków pieniężnych netto w kwocie 2,3 mln euro (7,8 mln złotych), cena zakupu wynosi 31,4 mln euro (105,8 mln złotych) i może wzrosnąć o kolejne 4,8 mln euro (16,2 mln zł) w zależności od przyszłych wyników działalności operacyjnej po dacie nabycia spółki. Powyższa wycena jest równoważna z maksymalnym kosztem pozyskania klienta głosowego w wysokości 156 złotych (46 euro), co jest porównywalne z kosztem pozyskania nowego klienta w sposób organiczny.

Przejęcie Tele2 jest przełomowym krokiem w realizacji strategii Netii skoncentrowanej na rozwoju usług dla klientów z sektora masowego. Dzięki transakcji Netia stanie się niekwestionowanym liderem wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto Netia osiągnie znaczące synergie i oszczędności związane z efektem skali.

Poprzez przejęcie Tele2 Netia zwiększy swoją bazę kliencką do ponad 300 tysięcy klientów usług szerokopasmowych i ponad 1,2 miliona klientów usług głosowych. Oczekuje się, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy od transakcji przychody wzrosną o ponad 40 procent przy jednoczesnym dodatnim wpływie na EBITDA. Transakcja przynosi także znaczący potencjał do sprzedaży dodatkowych usług do przejętej bazy nowych klientów, co powinno skutkować obniżeniem jednostkowych kosztów pozyskania klienta (SAC).

Ponieważ aż do 80 proc. infrastruktury transmisyjnej i punktów styku, z których korzysta Tele2 pokrywa się z infrastrukturą Netii, Netia zrealizuje szybkie i istotne synergie związane z racjonalizacją infrastruktury sieciowej.

Po zamknięciu transakcji i integracji operacyjnej obu spółek Netia osiągnie również korzyści wynikające z efektu skali, np. oszczędności w kosztach outsourcingu, rekrutacji pracowników, optymalizacji kosztów obsługi IT i sprzedaży. Budżety reklamowe również zostaną skonsolidowane i pomimo zmniejszenia łącznych wydatków na promocję usług pozwolą na wzrost obecności Netii w mediach.



Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych - tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem - stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw.

Bo gdyby odpowiedzieć sobie na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść na przód, aby nie musieć uczyć się na błędach.

Współcześnie oferowanych jest wiele rozwiązań służących do archiwizacji.

Które wybrać? Jakie jest najlepsze? Jakie korzyści przyniesie zastosowanie konkretnego rozwiązania?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz uczestnicząc 23 kwietnia w konferencji "Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy" poświęconej nowoczesnym systemom i narzędziom automatycznej archiwizacji.

Prezentacje firm, prezentacje rozwiązań/produktów, wykłady niezależnych ekspertów... przyjdź, bo warto! Serdecznie zapraszamy!

Proponowana tematyka konferencji:

• backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji,
• backup systemów operacyjnych,
• backup on-line,
• rozwiązania storage’owe,
• archiwizacja dokumentów w ramach e-usług,
• outsourcing usług archiwizacyjnych,
• zagadnienia prawne.

Na konferencję zapraszamy:

Dyrektorów/kierowników działów IT, administratorów systemów informatycznych, administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa, oficerów bezpieczeństwa, osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania, przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest bezpłatny:

dla przedstawicieli branży ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.

Udział jest płatny:

dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 300 zł +22%VAT.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Więcej informacji: http://www.multitrain.pl/home/kalend...i-skladowanie/

Ilość miejsc ograniczona.



3/20/06 — At its Partner Summit last week in San Diego, Cisco Systems Inc. announced a major restructuring of its Channel Partner Program.

Cisco says its revamped channel partner program will reward partners who invest time and effort to develop technology depth sufficient to deploy advanced security services, Unified Communications applications, and other specialized solutions. Cisco isn't telling tales out of school about rewards, real or imagined, either: The networking giant announced what it claims is the industry's first "offer-based" channel strategy, which comprises three new channel partner programs designed to assist and reward partners who deliver global resale, outsourcing and managed network service offerings to customers.

Cisco positions the new remunerative programs as complements to its existing Channel Partner Program, which (officials claim) is structured primarily to encourage local resale offerings. "While the overall framework and structure of the Cisco channel partner program is not changing, we are adding new requirements to our current partner program and adding new categories of support for the growing diversity of channel partner business models. The changes focus on three areas we believe will be crucial to the mutual success of Cisco and its channel partners," said Keith Goodwin, Cisco senior vice president for Worldwide Channels, in an in-house interview published on Cisco's Web site. "We want to help partners build the breath of their skills for integrating multiple Cisco technologies, develop greater depth of expertise in advanced technologies and applications, and create more sophisticated services capabilities for helping customers design and manage increasingly complex networks."

Cisco officials say the revamped program will focus on helping channel partners meet customer demands for technology skills breadth, technology skills depth, and lifecycle services capabilities.

With respect to the former, Cisco says Silver and Premier Certified Partners must be able to deliver networking solutions with integrated security; WLAN; routing; LAN switching; and, optionally, Unified Communications. Cisco says next-gen Gold Certified Partners must have the capacity to deliver "the highest level of integrated infrastructure capability" in all five segments.

As for delivering advanced technology skills depth, Cisco says its specializations will now reflect a partner's depth of expertise in a particular technology. To that end, it's offering three tiered specialization levels in which partners must demonstrate superior sales, technical and service capabilities for each respective level: Express, Advanced and Master. The new Master Specialization brand recognizes partners with the highest-qualified practice in a given technology and helps partners further differentiate their businesses. Cisco says it will launch its first master specializations (the Master Unified Communications Specialization and the Master Security Specialization) over the next year. Initially, it plans to make six core specializations available: Express Foundation (Security, Wireless LAN, and Routing and Switching), Express Unified Communications, Advanced Unified Communications, Advanced Security, Advanced Wireless LAN, and Advanced Routing and Switching.

Finally, the new Channel Partner program incorporates Cisco's Lifecycle Services approach to help partners successfully deploy, operate and optimize Cisco solutions. Cisco says channel partners will have until March 2008 to complete the transition to the enhanced program requirements. -Stephen Swoyer

http://www.tcpmag.com/new...itorialsid=1014

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl