Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Panowie, co to za awantura??? ranking jest subiektywną opinią jego autora z która nie musimy się zgadzać, ale wypada ją uszanować. Unikajmy stereotypów takich jak: kierowca bmw=dresiarz, kierowca auta francuskiego=pedał, fiat=shit, bo świat motoryzacyjny zmienia się szybciej niż mentalność ludzi.

A co do samego rankingu to nie pasuje mi w nim dacia logan mcv (w sumie ciekawa stylistyka) i chrysler 300c .Dziwi mnie natomiast brak w rankingu takich brzydali jak toyota aygo, mitsubishi i-miev.



janostrzyca, dzięki za obszerne wrażenia z jazdy. Trzeba będzie obejrzeć to sandero z bliska Niestety Logan i MCV po objeżdżaniu wnętrza mnie osobiście zniechęciły. Jakość wykonania i materiały - tam widać, że to Dacia
Oczywiście cena zachęca, a o gustach się nie dyskutuje
Poczekajmy jednak z ocenami, na opinie uzytkowników i stopień awaryjności nowego produktu



Znamy już oficjalne ceny nowej Dacii Logan MCV!!!

W malowniczej włoskiej scenerii Torre Coccaro odbyły się pierwsze jazdy nową Dacią Logan MCV. Opinie dziennikarzy są bardzo pozytywne. Najtańsza wersja kosztować będzie 34 150 zł!

1,4 75 KM Access - 34 150 zł
1,4 5 miejsc Ambiance - 37 650 zł;
1,6 - 39 150 zł
1,5 dCI - 43 850 zł
1,6 7 miejsc Ambiance - 40 750 zł
1,5 dCI - 45 450 zł;
1,4 5 miejsc Laureate - 39 550 zł,
1,6 - 41 050 zł
1,6 16V - 43 550 zł
1,5 dCI - 45 750 zł
1,6 7 miejsc - 42 850 zł
1,6 16V - 45 350 zł
1,5 dCI - 47 550 zł
Więcej o nowym Loganie MCV tu
(c)roadlook.pl




 
Użytkownik "qoozy" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości
news:gg6n4n$fir$1@mx1.internetia.pl...
> Witajcie!
>
> Piszę w imieniu brata, który chce zakupić nowe auto w przedziale cenowym
> 33-37 tyś zł.
>
> Brat będzie nim jeździł (głównie) po Warszawie + (raz na jakiś czas)
> wypady po 200 km do rodziny.
>
> Co do wymagań, to spory bagażnik co by pomieścił wózek dziecięcy (+ bagaże
> brata i bratowej).
> Zatem potrzebne mu raczej jakieś rodzinne (pakowne) autko.
> Autko będzie mu służyć conajmniej 6 lat (w tym czasie rodzina może jeszcze
> się powiększyć).
>
> Według mnie (i brata), to w tym przedziale cenowym.
> Jedyny(?) słuszny wybór to Dacia LOGAN MCV.
>
> Ogólnie to brat nie ma jakichś konkretnych oczekiwań/wymagań co do marki i
> wyposażenia
> (poza wymienionymi). Na pewno fajnie by było gdyby w standardzie było
> radio ;-).
>
> Z góry dziękuje za opinie, pozdrawiam i życzę miłego dnia/wieczoru.
>
> --
> -| qoozy |-
> GG: 9591636
#########
Początkowo też szukałem czegoś takiego, ale kupiłem 3 letnią HONDĘ Jazz.

Super samochód, można "wjechać" wózkiem dziecięcym bez składania go. Polecam
zobaczyć w salonie i poszukać takiego z niedużym przebiegiem i z pewnego
źródła.

TaPik




Dacia króluje!
http://m.onet.pl/_m/cce11b64f4a8e6d7...4a0472,0,1.jpg


Pierwszy raz w zestawieniu i od razu sukces! Dacia znalazła się na piątym miejscu w sondażu zadowolenia niemieckich klientów publikowanym przez znany automobilklub ADAC.
W tegorocznym rankingu zadowolenia niemieckich kierowców, który został przygotowany przez ADAC, pierwsze miejsce obroniło Subaru wyprzedając Jaguara i Porsche. Uwagę wielu specjalistów zwrócił jednak sukces marki Dacia, która po raz pierwszy została oceniona w tym badaniu i od razu wskoczyła na piąte miejsce zyskując łącznie notę "bardzo dobrą". To potwierdza, że niemieccy klienci są na 100 procent zadowoleni z zakupu Logana lub Sandero.
Ranking ADAC 2008, obejmujący w sumie 32 marki samochodowe, powstał na podstawie opinii zebranych wśród około 43 tys. osób, które poproszono o ocenę swojego auta oraz jakości obsługi serwisowej w skali od 1 (najwyższa nota) do 5 (najniższa).

Nad Renem Dacię reprezentuje obecnie około 300 punktów dealerskich. Dacia oferuje niezwykle konkurencyjne ceny. Żadna inna firma na rynku niemieckim nie ma aktualnie w ofercie kombi kosztującego tylko 8 400 euro (Logan MCV). Co więcej, importer rywalizuje z Ładą o tytuł najtańszego auta zasilanego autogazem oferując Sandero 1.4 MPI LPG za 10 000 euro.

Dealerzy mający w swojej ofercie auta Dacii podkreślają, że mogą teraz zdobywać w Niemczech nowych klientów, do których nie byli w stanie wcześniej trafić z marką Renault.

Potwierdzeniem sukcesu Dacii w Niemczech są również aktualne wyniki sprzedaży na tym rynku. I tak w listopadzie należąca do grupy Renault marka wywodząca się z Rumunii zwiększyła wolumen o prawie 23 procent, natomiast narastająco od początku roku jest to wzrost o ponad 45 procent.

Warto jeszcze dodać, że Dacia weszła ze swoją ofertą na rynek niemiecki w czerwcu 2005.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl