Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


Np. w Warszawie trafienie z Centralnego na przystanek 175 (ktory wozi na Okecie) wymaga 15 min googlowania mapek i nieco obycia w odnajdywaniu sie w nieznanym miescie.
65 na Fabryczny nie jezdzi. A przynajmniej ja nie potrafilem znalezc, jak ta linia dojechac z Fabrycznego na lotnisko, a jestem z Lodzi.
86 do Kaliskiego, 30 minut czekania, 65 na lotnisko Wyszukiwarką połączeń byś znalazł :>

Swoją drogą, do L podobno dokłada(ło) się samo lotnisko, stąd to zatrzymywanie się na dwóch przystankach.




Np. w Warszawie trafienie z Centralnego na przystanek 175 (ktory wozi na Okecie) wymaga 15 min googlowania mapek i nieco obycia w odnajdywaniu sie w nieznanym miescie.
No bez przesady, przecież na peron nie wjedzie. Po prostu tamta okolica jest zbudowana w taki sposób, że chodzenie tam jest wyjątkowo nieintuicyjne, więc to nie jest zła wola ZTM tylko zła wola projektantów przestrzeni miejskiej.


65 na Fabryczny nie jezdzi. A przynajmniej ja nie potrafilem znalezc, jak ta linia dojechac z Fabrycznego na lotnisko, a jestem z Lodzi.
86 do Kaliskiego, 30 minut czekania, 65 na lotnisko Wyszukiwarką połączeń byś znalazł :>

Swoją drogą, do L podobno dokłada(ło) się samo lotnisko, stąd to zatrzymywanie się na dwóch przystankach.

Super połączenie, będę dłużej jechalł autobusem z dworca na lotnisko, niż leciał samolotem...

Po raz kolejny proszę o przestrzeganie zasad pisowni - używania polskich znaków, stosowania kropek i przecinków, zaczynania zdania wielką literą, itd. (o3r)



Obecne "Mazury" i "Hańcza" mogłyby śmiało zaczynać/kończyć bieg na ŁF. Białystok, Suwałki i Olsztyn mamy z głowy przy zachowaniu obiegu składów. Zostaje Lublin i Przemyśl ale tu z "Soliną" jest gorzej, bo nie mam pojęcia czy na Odcinku z Grodziska do Łodzi zachowana jest skrajnia dla wagonów kolei zza wschodniej granicy (solina takież wagony ciąga). Chyba że Ukraińcy i Mołdawianie puściliby wagony zgodne z RIC. Ale to już chyba zbyt skomplikowana kwestia by puścić ten skład do ŁF.

No i najważniejsza sprawa. Czy w Łodzi istnieje jeszcze normalna wagonówka? Bo ostatnio wszystkie łódzkie wagony przejął Grochów.

Jeżeli tak, to można kombinować z Łodzianinem. Np wydłużamy relację do Terespola. Mamy załatwione Siedlce i Białą Podlaską. Ponadto wschód zyskałby flagowy pociąg Vmax>120 z ładnym składem i EP-08. Łodzianinem w chwili obecnej "opiekuje się" Grochów.

Można, wystarczy tylko chcieć. Pisać na tlk@intercity.pl

Po remoncie Bednary - Łódź Kaliska możemy walczyć o weekendowy pociąg 35504/53505 Kraków - Gdynia - Kraków. Na odcinku Warszawa Centralna - Łódź Widzew pojechałby bez zatrzymania przez Łowicz, Zgierz z pominięciem Kaliskiej i dalej Koluszek) Jest on o tyle fajny, że załatwia nam dojazd do Warszawy przed 6 rano (np. wczesny dojazd na Okęcie) i ze stolicy do Łodzi po 23 (powrót z teatrów i imprez warszawskich).




Nowe połączenie - samolotem z Łodzi do stolicy mody

Już za nieco ponad dwa miesiące z lotniska im. Reymonta będziemy latać do Mediolanu.

Nowe połączenie otwiera linia Ryanair. Pierwszy lot - 31 października. Samoloty mają startować dwa razy w tygodniu - w czwartek i w niedzielę. - Czwartek to wspaniały dzień, żeby wybrać się na weekend do Włoch i pojeździć na nartach - mówi Tomasz Sadzyński, prezydent Łodzi.

Bilet w jedną stronę będzie kosztował 99 zł. Ryanair świętuje uruchomienie nowej trasy z Łodzi, oferując bilety na wszystkie swoje loty we wrześniu i w październiku w cenie 41 zł. Rezerwacji trzeba jednak dokonać do czwartku, do północy.

- To nasze czwarte połączenie z Polski do Włoch - podkreśla Laszlo Tamas, przedstawiciel tanich linii lotniczych Ryanair na Europę Środkową. - Czujemy się związani z Łodzią i chcemy się tu rozwijać. Właśnie kończymy negocjacje z lotniskiem dotyczące uruchomienia następnych połączeń. Może będzie to kolejne włoskie, a może hiszpańskie miasto.

Mediolan Bergamo będzie szóstym - po Londynie (Stansted), Liverpoolu, East Midlands, Dublinie i Edynburgu - lotniskiem, na którym będą lądowały samoloty Ryanair startujące z łódzkiego lotniska.

Witold Stępień, wicemarszałek województwa łódzkiego: - Myślę, że połączenie ze światową stolicą mody przyniesie naszemu miastu korzyści turystyczne i biznesowe.

Katarzyna Dobrowolska, rzeczniczka lotniska, opowiada, że zadowolenie z uruchomienia nowej powietrznej trasy już sygnalizują organizatorzy Fashion Week i włoscy szefowie łódzkiego Indesitu.

Prawdziwe oblężenie czeka łódzkie lotnisko we wrześniu. Wtedy przejmie część zadań Okęcia. - Przez trzy weekendy będziemy mieli 112 rejsów. Obsłużymy około 30 tys. pasażerów - mówi Dobrowolska.

Wzmożony ruch oznacza dla lotniska wielkie zmiany organizacyjne. Zamknięty ma zostać dojazd do drugiego terminalu. Nawet dla autobusów i taksówek. Dodatkowo lotnisko przygotuje kolejnych 400 miejsc parkingowych (teraz jest 300).

Dla korzystających z łódzkiego portu mają zostać uruchomione dodatkowe połączenia kolejowe. - Samoloty będą lądować po godz. 22, dlatego rozmawiamy z Przewozami Regionalnymi o przesunięciu godziny odjazdu pociągu z Łodzi Fabrycznej do Warszawy na godzinę 0.30 bądź 1 w nocy - mówi rzeczniczka lotniska. - Nowy skład chce podstawić również PKP InterCity. Ten pociąg odjeżdżałby do Warszawy z dworca Łódź Kaliska.


http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8241649,Nowe_polaczenie___samolotem_z_Lodzi_do_stolicy_mody.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl