Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

" />Tak wyglÂądaÂł model koncepcyjny o nazwie DACIA LOGAN - STEPPE
zanim przerodziÂł siĂıź z niewielkimi zmianami w produkcyjnÂą wersjĂıź o nazwie MCV









" />Ale ale ale, Panowie " />

Jak na "Dacię" to i tak jest krok milowy w postępie.

Przypomnijcie sobie concept Logan Steppe, concept na bazie pickupa (który do tej pory nie był nigdzie prezentowany - ktoś wie dlaczego?) i w końcu Sand'Up.

Gdyby nie sukces Logana, do dziś kojarzylibyśmy Dacię z modelem Supernova i z niczym lepszym.

Dajmy Dacii szansę na rozbieg. I poczekajmy do Genewy na efekt finalny



Witam,

Choć cytat w poście Zientasa pochodzi z testu samego Logana 1.6, a nie z porównania z Thalią, to nie zmienia faktu, że stylistyka Logana jest co najmniej kontrowersyjna. Ale nie zgodziłbym się z opinią, że bagażnik jest tu doczepiony na siłę, trzecia bryła wynika tu z zastosowania kolockowej budowy nadwozia, czyli niemal tak, jak np. dzieci rysują samochody w przedszkolu.
A że nie jest piękny? To konsekwencja podejścia do projektowania samochodu, w Loganie postawiono na przestronność wnętrza, dlatego boczne okna i słupki są prawie pionowe. Logan został stworzony po prostu użytkowo i trudno tego nie docenić: duże wnętrze, duży bagażnik i doskonałe na polskie drogi zawieszenie.
Jest przy tym naprawdę tani, jego cena to mniej więcej cena dużo mniejszego Citroena C1 / Peugeota 107 / Toyoty Aygo, choć te ostatnie są wewnątrz tak samo proste jak Logan.
Nie bronię tu na siłę Logana, zapewniam, że nasz magazyn jest w pełni niezależny i nigdy nie zgodzę się na to, żeby o wyniku testu decydowała kasa któregoś z importerów, bo to jest po prostu najzwyklejsze łapownictwo. Ale Logan przeznaczony dla osób, którym generalnie wisi, jak wygląda samochód, bo ma skutecznie przewozić ich razem z bagażami z punktu A do punktu B po drogach wątpliwej jakości. I tu Logan spisuje się znakomicie. A o tym, że w dość łatwy sposób może być ładniejszy, świadczy koncepcyjny Logan Steppe.

Pozdrawiam
Michał Nejbauer



Dacia Logan Steppe concept :?: :D



" />Czyli Logan Steppe bez bajerów i podniesionego zawieszenia. Tego się spodziewałem wydaje mi się być bardzooo długi



" />Czyzby konkurent Roomstera... ?

Jest to oficjalna fotka/wizja.







Zapraszam chętnych Mazdowiczów ze Śląska i okolic bliższych i dalszych na wspólny wypad na targi.
Jako że część z ekipy śląskiej 9.09.2006 (sobota) będzie wspólnie w okolicy (ślub Marcino) pewnie po ślubie chętni pojadą. Ja napewno.
Na 100% wybieram się również na Dzień sportu i tuningu w niedziele 10.09.2006
Podobno na targach ma się wystawiać dealer Mazdy z Katowic Pan Dyga. (był na ten temat wątek na forum ale zniknął)
Zapraszam do dyskusji.


Program targów 2006: pobrany ze strony - http://www.automotoshow.com.pl/

Dzień pierwszy, piątek 08. 09. 2006 - Dzień samochodu
Dzień drugi, sobota 09. 09. 2006 - Young day
Dzień trzeci, niedziela 10.09. 2006 - Dzień sportu i tuningu

Pierwszy dzień tylko pozornie przypominał będzie tradycyjne targi motoryzacyjne. Będą bowiem premiery nowych samochodów, (Fiat Sedici, Skoda Roomster, Logan Steppe i inne). Układ hali, gdzie w centrum pojawi się estrada na kształt ringu, sugerować będzie od początku pojedynki. To będzie zabawowa rywalizacja pomiędzy przedstawicielami poszczególnych marek (mówimy tylko o plusach, nie wolno o minusach) okraszona muzycznymi akcentami big bandu. Co kilkadziesiąt minut pojawiać się będą na estradzie goście, znani ludzie, muzycy, tancerze i oczywiście uczestnicy pojedynków. Także prezentacje nowych samochodów mają mieć niezwykle efektowny charakter, o co zadbają wystawcy, po konsultacjach z organizatorami targów.

Dzień drugi - Young day:
Prócz ekspozycji które specjalnie znajdą się podczas drugiego dnia targów (stoisko PlayStation, symulatory itp.) na ringu - estradzie królować będzie muzyka klubowa. Przewidujemy specjalny konkurs dla didżejów na najlepszą "moto - music". Podczas drugiego dnia imprezy odbędą się też wybory miss MOTO. Przez cały czas odbywać się będą quizy i zabawy z cennymi nagrodami. W tym dniu duży nacisk kładziemy na tzw. gadżety motoryzacyjne, car audio, DVD, nawigację itp. W drugim dniu odbywać się będzie również zabawa z nawigacją satelitarną pt. Poszukiwacze Skarbów.
Na parkingu konkurencje dla miłośników perfekcyjnej jazdy.

Dzień trzeci - Dzień sportu i tuningu:
Tuż po zakończeniu Rajdu Nikon na Auto Moto Show przyjadą zawodnicy, którzy przez piątek i sobotę rywalizowali na odcinkach specjalnych w pobliżu Świdnicy i Wałbrzycha. Planujemy wielki show z udziałem całej czołówki polskich Rajdów. Liczymy także na spotkanie fanów rajdów i rajdów terenowych z Krzysztofem Hołowczycem. Zaprezentujemy bolidy Formuły 1 (Renault). Liczymy na obecność Roberta Kubicy, który w piątek, 8 września, startował będzie podczas testów Grand Prix Włoch. Zaprezentujemy wiele wyścigowych samochodów, poczynając od pucharowych: Golfa i Kia Picanto, Seata Leona, Porsche i wiele innych. Pojawią się także gwiazdy polskich wyścigów. Zbigniew Szwagierczak, Kuba Golec, Adam i Marcin Gładyszowie, Maciek Stańco, Karolina Czapka i inni. To także dzień tuningowych (i nie tylko) konkursów i zabaw z bardzo cennymi nagrodami.

Imprezy towarzyszące
Prezentacje i konkurs Szkół Jazdy (Spodek - ring i parking na zewnątrz)
Poszukiwanie skarbów z nawigacją satelitarną (na zewnątrz)
Wybory miss MOTO (ring + wybieg dla modelek)
Konkurs perfekcyjnej jazdy i znajomości przepisów, czyli wybieramy kierowcę - Króla Kierownicy (organizacja wspólnie z policją i Automobilklubem Śląskim) (ring i na zewnątrz) (ew. o puchar BP Ultimate)
Zawody Car-audio (na zewnątrz)
Konkurs tuningowy (na zewnątrz)
Pokazy mody (ring + wybieg)
Tradycyjny konkurs samochodów dziwnych , najbardziej "odjechane" auto (na zewnątrz)
Spotkania młodych stylistów, impreza o charakterze poznawczym, spotkania z wybitnymi polskimi stylistami (m in. Justyn Norek)
Wykłady i szkolenia organizowane przez partnerów organizatora
Konkurs didżejów, czyli jak grać moto - music
Pokazy Bartka Ogłazy, czyli free style na motocyklu
Podjazdy i testy na specjalnie zbudowanym podjeździe przed Spodkiem (ew. partner Tyskie) oraz jazdy próbne quadami
Tadeusz Błażusiak, Mistrz Europy w trialu, w specjalnym pokazie
Forum "Książka a motoryzacja"

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl