Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Polskie firmy poczynają sobie w reklamach coraz odważniej. Do grona rozerotyzowanych dołączyła nobliwa Wólczanka. Podbój rynku młodzieżowego łódzka spółka giełdowa rozpoczęła reklamą w damskim magazynie "Cosmopolitan". Na dwustronicowych fotosach obok siebie stoi wysmarowana olejkiem para. Mężczyzna ma wyraźnie wypchane białe slipy. Oboje wkładają sobie dłonie w majtki. I nie chodzi o to, żeby pokazywać konkretne produkty. Owszem, modele są ubrani w niedbale zarzucone na plecy białe koszule, nie ma jednak wątpliwości, że to nie odzież jest bohaterem zdjęcia - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Fotosy z logo łódzkiej spółki można oglądać też w 450 toaletach wybranych klubów i pubów w całej Polsce. Widać na nich koszulę w opakowaniu na prezerwatywę. To nie jest fotomontaż - organizatorzy sesji zamówili gigantyczny rekwizyt w jednej z polskich firm.

- Wólczanka ma już 60 lat. Tegoroczna kampania reklamowa jest największą w historii spółki. W pierwszej części byliśmy konserwatywni, w drugiej zmieniamy strategię komunikowania - mówi "GW" Piotr Piasecki, autor pomysłu kreatywnego kampanii reklamowej.


autor artykułu: Gazeta Wyborcza



@QDS - mam to samo. Dlatego mam pewną propozycję. No może nie dla Jobsa, ale na razie dla SADU. Czy SAD mnie słyszy? Głusi?
W magazynie LOGO przeczytałem, że są takie świeczki w kształcie opon samochodowych i motocyklowych pachnace paloną gumą. Kolacja dla prawdziwego męźczyzny - tak napisali. Więc SAD mógłby dawać je w promocji dla każdego swichera, który po raz piewszy odpala maca.
Tu podaję linka http://www.smokintire.com/ jak ktoś nie wierzy.
Cena 18 zł za sztukę, więc przy cenie i tak drogiego najtańszego maca to pesteczka

@microust - znając pazerność M$ to myślę, że za wirusy też kaźą sobie niedługo płacić. Jakie tam gratisy!



Polsat Play ruszy 1 października
  1 października swoje nadawanie rozpocznie kanał Polsat Play. Stacja przedstawiła już swoje logo, a także swoje najważniejsze programy. Polsat Play to kanał przeznaczony głównie dla mężczyzn, jego ramówka będzie wypełniona programami rozrywkowymi i motoryzacyjnymi, nie zabraknie również programów erotycznych.
W programie "Kultowe samochody" Włodzimierz Zientarski zaprezentuje popularne i wyjątkowe auta. W magazynie "Terminator", który poprowadzi Iwona Rejzner. Tytuł programu Terminator odnosi się do terminów, czyli do tego, co faceci robią w różnych terminach. Na jakie imprezy chodzą, jak się bawią oraz jaką marynarkę muszą w odpowiednim terminie kupić bądź założyć - powiedział Jacek Kaczyński, szef kanału Polsat Play.

Przemysław Saleta poprowadzi "Gadżety Salety", w którym przetestowane zostaną m.in. zegarki, telefony komórkowe, samochody i motorówki. Aleksander Ostrowski stanie się prowadzącym program o motocyklach "MONOślad", który pokaże między innymi jak znany aktor Michał Żebrowski zdobył prawo jazdy na motocykl. W ofercie kanału znajdą się również m.in. nocy program "Przytul mnie mocniej" i polski sitcom "Bar pod złamanym skrzydłem" oraz projekt Jacka Kaczyńskiego pt. "Hard Rock Weekend". Polsat Play będzie dostępny w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz w wybranych sieciach kablowych.



Logo&KSM Casting Dla Modeli 9 sierpnia Warszawa
  LOGO&KS MANAGEMENT

Szukasz drogi na wybiegi w Mediolanie, Paryżu, Nowym Jorku?
Chcesz trafić na okładkę magazynu LOGO?
Marzysz o pracy z najlepszymi fotografami?

Przyjdź na casting

Warszawa 9. sierpnia
Agora S.A. ul. Czerska 8/10 godzina 9 rano

Czekamy na:
-mężczyzn w wieku 18-35 lat, wzrost powyżej 180 cm

Wybrane osoby mają szansę na kontrakt z agencją KS Management oraz możliwość zrobienia międzynarodowej kariery w świecie mody.

W razie pytań piszcie prosze na maila



I liga bez sponsora tytularnego


W związku z uchwaleniem w dniu 19 listopada 2009 roku ustawy o grach hazardowych, która weszła w życie 1 stycznia 2010 roku, Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Unibet zostały zmuszone do zawieszenia na czas nieokreślony wykonywania postanowień umowy sponsorskiej. 3 września 2009 roku PZPN przyznał firmie Unibet prawo sponsora tytularnego rozgrywek I ligi piłki nożnej mężczyzn.

Zawieszenie umowy nie jest jednoznaczne z zakończeniem współpracy pomiędzy Polskim Związkiem Piłki Nożnej a firmą Unibet. Strony zakładają, że po wyjaśnieniu nieścisłości związanych z możliwością sponsorowania sportu przez operatorów zakładów online umowa zostanie wznowiona.

- Jestem przekonana, że firma Unibet jako sponsor tytularny I ligi, pomimo krótkiego okresu współpracy z PZPN i PLP, przyczyniła się istotnie do rozwoju rozgrywek pod względem organizacyjnym i marketingowym. Z przeprowadzonych badań efektywności sponsoringu I Ligi jednoznacznie wynika, że nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna wśród fanów sporu w Polsce. Zaangażowanie sponsoringowe w sport, a w szczególności w piłkę nożną, od lat jest wpisane w strategię marketingową firmy. Mamy nadzieję, że w niedługim czasie wyjaśnione zostaną wszelkie wątpliwości wynikające z nowej ustawy hazardowej i jeśli pojawi się szansa na kontynuowanie naszej współpracy, na pewno z niej skorzystamy - powiedziała Katarzyna Davies, szefowa marketingu Unibet na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Zawieszenie wykonywania postanowień umowy sponsorskiej spowoduje m.in., że już od pierwszej kolejki rozgrywek w rundzie wiosennej ze stadionów i strojów zawodników I-ligowych zniknie logo firmy Unibet, rozgrywki powrócą do nazwy I Liga oraz wstrzymane zostaną wypłaty wszelkich świadczeń ze strony firmy Unibet wobec 18 klubów pierwszoligowych. Ponadto z anteny TVP Sport, dotychczasowego partnera telewizyjnego I Ligi, zniknie magazyn "Unibet 1. Liga Podsumowanie", a liczba transmitowanych spotkań może ulec znacznemu zmniejszeniu.



http://www.90minut.pl/news/117/news1173307-I-liga-bez-sponsora-tytularnego.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl