Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

1)Nick:arturro15
2)Wiek:15
3)Poprzednie miejsce pracy:mpk łódź sp zoo
4)Etat: (1, 2, 3, 4/4 - pełny etat, etat weekendowy)2
5)Linie, na których chcę jeździć:116.718
6)Prawo jazdy kategorii D?: Tak
7)Minimalny okres, jaki zobowiązuję się przepracować w oddziale R-1-2 miesiące
8)Dzień rozpoczęcia pracy w oddziale R-1:03.12.2009
9)Dlaczego wybrałem zakład R-1:bardzo podoba mi się wasz tabor na r1
10)Zapoznałem się i akceptuję regulamin na R-1 Woronicza: Tak
11)Uwagi:




MPK: Będą zwolnienia

Redukcję etatów zapowiedział we wtorek w rozmowie z Dziennikiem Wschodnim wybrany na nowego prezesa MPK Czesław Rydecki.
Teraz miejski przewoźnik zatrudnia ok. 1300 osób. Ratusz chce, by spółka się zrestrukturyzowała.

- Będą zwolnienia - przyznaje Rydecki. - Zasada będzie taka, że w pierwszej kolejności będą odchodzić ci ludzie, którzy mają inne źródła dochodów. Ale można zmniejszać zatrudnienie nie powodując bezrobocia, czyli tworząc ludziom inne, alternatywne miejsca pracy - dodaje Rydecki. I podkreśla, że będzie chciał rozwijać współpracę ze spółką Solaris Bus & Coach, która podpisała z MPK list intencyjny w sprawie uruchomienia na Helenowie montowni trolejbusów.

Miejscy urzędnicy już od dawna, choć nieoficjalnie, wskazują, że największy przerost zatrudnienia w MPK występuje w warsztatach mechanicznych. I właśnie tam cięcia mogą być największe. Rydecki przyznaje, że kierując MPK Łódź zwalniał ludzi w miarę wymiany taboru. - Z każdym nowym autobusem, który trafiał do firmy, zwalniani byli dwaj pracownicy.

- Jestem przeciwko zwolnieniom - mówi Andrzej Sokołowski, szef największego spośród działających w spółce związków zawodowych. - Te zapowiedzi nie są przyjemne, ale muszę najpierw porozmawiać z nowym prezesem i poznać jego program, żeby móc komentować jego pomysły - dodaje.
(drs)



Te pięć odkurzaczy z Łodzi stało od stycznia 2009, miały remonty w latach 2007-2008. Co ciekawe 1 września bieżącego roku wszystkie gdzieś wybyły, prawdopodobnie do Bobrowników. Co do zakupów MPK to mam przekonanie graniczące z pewnością, że chodzi o przegubowe O405GN.

http://gtlodz.eu/img24085.search.htm podobno te z Łodzi mają iść na jarmark ;>



Fakt bardzo dobrego budżetu Wrocławia jest kolejnym, bardzo silnym argumentem za wybudowaniem 'Y'. Szkoda, że dycydenci o kaczych platfusach nie potrafią tego zrozumieć. Bo bez woli politycznej, projekt taki jak 'Y' będzie zawsze wielkim, niewiadomym 'X'.

maxxman

[ Dodano: Sob Gru 09, 2006 15:32 ]

Choć pominięto tu, moim zdaniem, jeden istotny fakt-lotniska, w przeciwieństwie do dworców kolejowych nie są położone w centach miast, a więc trzeba do nich jeszcze dojechać.

Paradoksalnie, dojazd na lotnisko im. Reymonta w Łodzi zajmuje mi samochodem niewiele więcej czasu niż dojazd tym samym środkiem transportu na dworce Kaliski czy Fabryczny. Po drugie, Reymont jest sąsiadem jednej z największych sypiaplni Łodzi - osiedla Retkinia. Po trzecie, mamy tutaj specjalną linię MPK 'L' która jest mniej-więcej zsynchronizowana z przylotami/odlotami samolotów. Podsumowując - w przypadku Łodzi położenie lotniska jest genialne.



" />Moj Franio , jak juz spalil czy wyrzucil , to sie przyznal , ze ma 3 cegly w ,,bialym warszawskim palacu'' ... czyli KC . Nie , nie nie - to teraz GPW!!!

dodane 1/2h pozniej.

Ponizszy cytat zaweza jednak daty ,,stolecznosci'' Lodzi :


"> Lata 1945-1948 mozna uznac za okres pelnienia przez miasto funkcji zastepczej stolicy panstwa . Tu bowiem zgromadzily sie przedstawicielstwa wladz . Jeszcze w 1945 roku powiekszono blisko 4-rokrotnie obszar miasta . Nastapila nacjonalizacja przemyslu ...
Zroslo : http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist ... category=3

Teraz historycy powinni przejac paleczke . A wiec do dziela ...



" />No dobra, to skoro już tak mniej więcej planujemy after party po zjeździe u Towarzysza, to kochani moi, powiedzcie mi, czy pasuje Wam termin 23-26 wrzesień? Wiem, że większość, która się deklarowała, woli drugą połowę września, a Alhan sprecyzował do "po 20".
Dalej. Jeśli będzie Was tyle, ile się zadeklarowało (czyli NE, Samm, Nat, Bolo, Alhan), to jest możliwość przekimania Was w domach łódzkich Kawernian. Jeśli nagle ktoś zechce do tego grona dołączyć - niestety, ale będzie trzeba pomyśleć nad noclegiem za pieniąchy.

Kolejna sprawa, zapytam powtórnie. Chcecie wynająć trambus na godzinę-dwie żeby sobie w nim poimprezować? Tutaj macie linka ze szczegółami http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist ... egory=1181 . Z tego, co się orientuję, trambus jest najtańszy (130zł za godzinę). Z Łodzi na pewno ktoś jeszcze by się pisał na taką zabawę, więc koszta na głowę byłyby niewielkie.
No, to na razie tyle.



[Łódź] Ruszyła budowa Łódzkiego Tramwaju Regionalnego

Realizacja projektu "Łódzki Tramwaj Regionalny" (ŁTR) ruszyła w sobotę w Łodzi. To jedna z największych inwestycji drogowych w tym mieście i największy projekt komunikacyjny w regionie finansowany ze środków unijnych.

Projekt ŁTR przewiduje modernizację i rozbudowę korytarza komunikacyjnego o długości niemal 16 km biegnącego od pętli Helenówek wzdłuż ulic: Zgierskiej, Zachodniej, al. Kościuszki, Piotrkowskiej i Pabianickiej, aż do pętli Chocianowice wraz z ponad 30 przystankami oraz trakcją elektryczną. Roboty torowo- sieciowe ruszają jednocześnie na pięciu odcinkach.

Jak informuje łódzkie MPK, w ciągu najbliższych kilku miesięcy prace spowodują duże zmiany w komunikacji miejskiej. Zmienione trasy będą miały tramwaje linii: 1, 2, 3, 4, 6, 11 i 46, autobusy: 55, 55A, 57, 95 oraz linie nocne. Uruchomiona zostanie także komunikacja zastępcza. Znaczne utrudnienia czekają także na kierowców, ponieważ część ulic na czas robót będzie zamknięta.

Pierwszy etap prac zakończyć się ma w marcu 2008 r. Będzie kosztował 217 mln zł; 108 mln zł pochodzić będzie z UE.

Obok przebudowy torowiska i sieci trakcyjnej na 60 łódzkich skrzyżowaniach zainstalowane zostaną urządzenia sterujące sygnalizacją świetlną, zapewniając pierwszeństwo tramwajom jadącym nową trasą. Pasażerów wozić będzie 10 nowoczesnych, niskopodłogowych tramwajów wyposażonych w klimatyzację i monitoring. Każdy z nich będzie mógł zabierać do 200 osób.

Na przystankach pojawią się też elektroniczne tablice informacyjne podające czas przejazdu na danej linii. Czas jazdy skrócić się ma o ok. 12 minut.



No i jest ciąg dalszy – MPK Łódź nie składa broni – kolejny protest: http://www.ztp-krakow.pl/pliki/protest_14082007.pdf

Pozdrawiam!
LOKI



MPK Łódź ogłosiło przetarg na dostawę 19 sztuk nowych, jednoczłonowych dwunastometrowych, trzydrzwiowych, co najmniej niskowejściowych autobusów komunikacji miejskiej. Jest to bardzo ciekawy przetarg. Po pierwsze jest ograniczony, ponieważ do przetargu mogą się zgłaszać jedynie ci oferenci, których produkty stanowią conajmniej 10% taboru MPK, co w praktyce oznacza, że szansę mają jedynie trzej producenci: Jelcz, Volvo i Mercedes (no i ewentualnie Ikarus, ale tu chyba nie ma o czym mówić). Głównym kryterium ocen jest cena (100%). Oferty można składać do _16 maja_ br. Szczegóły: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2005/90/90_20816.html

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl