Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


Wszystko fajnie. Recenzja fajna. Tylko dlaczego nie przetestowaliście jeszcze najnowszej kierownicy Logitech'a.
Logitech G25 Racing Wheel
:P


Recki masz juz na zachodnich. W sumie uwazam , ze ta kiera nie jest warta swojej ceny. Czemu?? Bo 900 stopni i poty optyczne ma Driving force Pro. Pedaly aluminiowe maja obie z tym , ze G25 ma pedal sprzegla , ktory w GTRach sie nie przydaje , a w GTLegends. Do tego..sprzeglo w GTR uzywane jest tylko aby przy spinach nie zgasl silnik. Oddzielny shifter moze sie podobac bo DFP ma staly ale nie usprawiedliwia to jej ceny..a czesc i tak kupuje Joye i ma osobnego shiftera.


A ja proszę o rade. Muszę sie zadowolić czymś tanim w dodatku chciałbym żeby miała możliwość sterowania gazem i hamulcem rękoma (analogowe manetki tak jak np Saiteku R80)

Hewh..dziwny patent. Wydawalo mi sie , ze manetki sa od zmiany biegow i to nie jest analogowe :hmm:



Ma... takie coś czego manetkami nazwać nie można. Są to małe przyciski - na których niewygodnie zmienia się biegi. Skrzynia biegów w DFGT jest sekwencyjna (więc tylko 'przód-tył'). Normalną skrzynię biegów uświadczysz tylko w G25. O wymiary się nie martw - kierownica inaczej montowana niż te z 'przyssawkami' - więc bez problemu zamontujesz ją na blacie biurka jak i 'podstawce' która jest pod klawiaturę. Kierownice Logitecha bez problemu działają pod "siódemką".
Ten post był edytowany przez Tomz dnia: 06 Luty 2010 - 18:34




Ma... takie coś czego manetkami nazwać nie można. Są to małe przyciski - na których niewygodnie zmienia się biegi. Skrzynia biegów w DFGT jest sekwencyjna (więc tylko 'przód-tył'). Normalną skrzynię biegów uświadczysz tylko w G25. O wymiary się nie martw - kierownica inaczej montowana niż te z 'przyssawkami' - więc bez problemu zamontujesz ją na blacie biurka jak i 'podstawce' która jest pod klawiaturę. Kierownice Logitecha bez problemu działają pod "siódemką".

Niewygodnie? Ty na pewno miałeś DFGT?

DFGT jest jedną z najbardziej cenionych kierownic do SimRacingu. Bolączką jest jedynie brak sprzęgła, a H-shifter można spokojnie dokupić. Ten od G25 jest beznadziejnej jakości.
Przy G27 wreszcie się wzięli za przyciski na kole kierownicy i jest ich więcej.

Wszystkie 3 modele mam akurat u siebie, na co dzień korzystam z DFGT.

A, i jeszcze coś: nie kupuj używanych kierownic. Częsta przypadłość G25 to luzy i dojechane potencjometry. Przez Logitech traktowane są jako normalne zużycie się eksploatacyjne i nie są objęte gwarancją. Później taki sprzęt trafia na Allegro, gdzie łoś go kupi. :)
Ten post był edytowany przez Denek dnia: 07 Luty 2010 - 11:03



Zamierzam kupic kierownice do PC. Bedzie to moj pierwszy device tego typu i chcialbym sie poradzic co kupic. Na sr.pl trafilem wątek w ktorym wychwalaja Logitecha g25, ale nie mam takiego budzetu. Chcialbym kierownice z Force feedback'iem i najlepiej 3 pedałami. Biegi pewnie w łopatkach, chociaz jakby była manetka to sie nie obraze. Bede jezdzil pewnie na LFS, Colinie i Pc Evolution GT. Macie jakies doswiadczenie w tych tematach?



ja rzucam oko na logitecha g25 ;p poszukam na allegro, ale tylko nówki wchodza w gre. DFP nie chce bo te pseudo manetki zmiany biegów mi nie pasują. Aktualnie mam Saitka R440




Miałem zarówno kierownicę Microsoftu (ta do Xbox'a), DFGT jak i G25.
Jeśli dla Ciebie łopatki takie łopatki w kierownicy są w porządku:
http://cybersport.pl/userfiles/image/ROZNE/Logitech_Driving_Force_GT_Tyl.jpg
to chyba nie widziałeś łopatek w innych kierownicach.
Nawet w moim wypadku duże łapska i długie paluchy - by zmieniać biegi na tym trzeba odrywać dłonie od koła kierownicy. Nie jest to tak wygodne jak w przypadku G25 czy X360 WRW - gdzie łopatki są duże, chodzą lekko i przy naciskaniu słychać charakterystyczne 'kliknięcie'.
Co do shifterów - można dokupić (na eBay'u cena takiego shiftera łączenie z wysyłką do Polski to cena DFGT). Tylko jaki sens dokupywania H-Shifera do DFGT jeśli tam niema sprzęgła? A cena DFGT + H-Shifter = cenie G25!

Co do używek na Allegro - to o to bym się nie martwił. Kupowałem 'mocno' używaną G25 na Allegro to żadnych luzów, czy innych oznak które sugerowały by to ,że sprzęt był mocno eksploatowany nie było. Nawet jeśli po pół roku zaczęło by się coś sypać - to na 'internecie' jest pełno poradników jak naprawić ewentualne luzy w kierownicy, czy problemy z biegami (częsta przypadłość G25).


Kwestia gustu. Z kierownicą jest tak jak z myszką, klawiaturą czy każdym innym kontrolerem - przed zakupem trzeba pomacać.
W DFGT nie ma łopatek - chyba sam nie widziałeś łopatek w innych kierownicach. ;)

Powiedz mi jak wyobrażasz sobie ciągłą jazdę z nieoderwaniem dłoni od koła kierownicy? Na DFGT można sobie porządnie pograć, kwestia odpowiedniej konfiguracji przycisków. Jak jest drążek, to się z niego korzysta. Pod manetkę można sobie ustawić np. ręczny.

Proszę bardzo: http://www.act-labs....de=New-Shifters
Shiftery ActLabs, ok 300zł. Na pewno lepsze od tego, co w standardzie oferuje Logitech.
Coś ty się tak na to sprzęgło uparł? W większości ścigałek w samochodach są skrzynie sekwencyjne, więc ze sprzęgła nie korzystasz. No chyba że chcesz nagiąć realizm, co by było śmieszne po zakupie kierownicy z tego segmentu (G25).

Trafiłeś na dobry egzemplarz. Dużo osób nie wie jak się z tym sprzętem obchodzić i najczęściej pierwszy ginie shifter.
Rozumiem, że w Internecie jest dużo poradników, bo sam z nich korzystam, ale weź pod uwagę, że nie każdy chce się w takie coś bawić. Osobiście będąc Kowalskim wolałbym czas przeznaczyć na granie, aniżeli przymusowe dłubanie w bebechach co jakiś czas.

Do autora wątku:
Proponuję zakupić nową Logitech Driving Force GT. Pograsz - będziesz zadowolony. Jak będziesz wiedział co jeszcze od kierownicy wymagasz, to sobie G25 albo i G27 kupisz.

Edit:
Kupujesz kierownicę pod kolor i wielkość biurka? :hmm:
Ten post był edytowany przez Denek dnia: 07 Luty 2010 - 14:08

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl