Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


'tejotka']
'Bernau']

13 z minutami musi wyjechać z Wa-wy, żeby o 14 być w Grodzisku Maz.




Sie wie http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif, ale mixmi1977 napisał że czekał po 12 i pociąg "śmignął" do Łodzi.

Więc po 13 nie mógł z Wawy wyjechać.

Jak ktoś namierzy o której jeździ to poproszę o info. Mój 6-ścio letni fan pociągów chciałby go zobaczyć.





bo się rozkład zmienił od soboty;)

poprzednio w Żyrardowie był o 11,07 do Wawy, powrót o 13,55, teraz na pewno powrót ma ok. 14,30.




Trzeba by tylko znaleźć dwie SILNE stacje na skali, odległe od siebie o 10,7 MHz.
Pewnie projektujacy sieci radiowe unikają takiego rozkładu stacji np z jednego obiektu czy wogóle w jednym obszarze rezerwacji.


To zapraszam do Łodzi z EC-4 nadaje Maryja 87,9 i Niepokalanów 98,6 i jest super miks :D



Praktycznie tak samo wyglądają teraz teleteksty wszystkich ośrodków regionalnych.

Telegazeta nie jest nowa, zmieniła tylko nazwę (z Telegazety Łódzkiej na Telegazeta Regionalna TVP Łódź), layout i kolejność stron.

Nie uaktualniono za to numerów telefonów informacyjnych (typu 9393) - powinny mieć na początku dodatkowo cyfrę 1.

Nie tylko rozkłady MPK zmieniły strony, a praktycznie cała telegazeta. Np. ŁWD teraz są na 110, a były na 130. Musze sprawdzić czy poprawili numer strony w napisach końcowych po telewizyjnym wydaniu ŁWD. A na stronach od 600 wzwyż, ma zostać uruchomiony nowy, międzyoddziałowy serwis ogłoszeniowy.


Chodzą też słuchy, że ośrodki regionalne TVP mają dostać wspólne oprawy graficzne. Znikną też prawdopodobnie stare plansze wywoławcze ośrodków (często mające bardzo wiele lat, np. TVP Katowice, czy TVP Kraków). Magazyn kryminalny "997" zostaje przeniesiony do TVP Info - a więc zapewne nie ujrzymy już po zmianach planszy wywoławczej "Telewizja Łódź" (podkład muzyczny do niej to mocno przerobiona i "unowocześniona" "Prząśniczka" Moniuszki).



" />
">Enemy jak ludzie którzy zaklepali się zgłoszą to daj znać bo z checią bym przekimał noc po ocf w miejscu innym niż Łodź Kaliska, jeśli można oczywiście a jakbyś znalazł 2 miejsca dla przyjezdnych z Olsztyna, to już w ogóle byłoby zajebiście
eee to moze dodatkowo jeszcze jakies 5 osob z Olsztyna Nokes czym jedziecie z Olka ?

Pociągiem zapewne ale jeszcze nie patrzyłem na rozkład PKP
kierowca nam sie wykruszyl, a wraz z nim 2 innych ziomkow, wiec my tez jedziemy we dwoch i tez pociagiem, jak jestescie chetni to mozemy sie jakos ustawic, zawsze to razniej, chyba ze jedziecie jutro, bo my w sobote. Piatek jeszcze robota do 16 wiec nie dam rady

Niestety nie jedziemy tylko jadę, bo jak zwykle więcej pierdolenia a mniej ruchów u ludzi. Jadę w sobotę o 7:21 z przesiadką w WWA Centralnej, także jak coś daj znać na PW i można jechać tym samym



Już to kiedyś pisałem, ale wrzucę jeszcze raz - rozkład TLK Warszawa-3miasto:

Kod: Zaznacz wszystkoMoja propozycja rozkładu jazdy pociągów Tanie Linie Kolejowe na trasie Gdynia-Warszawa-Gdynia. Ew. pospieszne np. NABRZEŻE.

Jeśli nie ma uwag - pociąg całoroczny, codzienny.

POCIĄG Gdynia Warszawa relacja
wybrzeże 4:22 9:24 Gdynia->Warszawa->Łódź Fabryczna
pobrzeże 9:22 14:24 Kołobrzeg->Warszawa->Częstochowa->Gliwice
nabrzeże 14:22 19:24 Gdynia->Warszawa
posejdon 18:22 23:24 (Kołobrzeg)->Gdynia->Warszawa
nocny 23:22 5:24 Kołobrzeg->Warszawa->Częstochowa->Katowice->Kraków


POCIĄG Warszawa Gdynia relacja
posejdon 4:50 9:55 Warszawa->Gdynia->(Kołobrzeg)
pobrzeże 9:50 14:55 Gliwice->Częstochowa->Warszawa->Gdynia->Kołobrzeg
nabrzeże 14:50 19:55 Warszawa->Gdynia
wybrzeże 18:50 23:55 Łódź Fabr.->Warszawa->Gdynia
nocny 23:50 4:55 Kraków->Katowice->Częstochowa->Warszawa->Kołobrzeg


przy posejdonie: Kołobrzeg - sezonowo, czyli: wakacje, ferie, święta, nadzwyczajne okazje
nocny TLK: sezonowy, nadzwyczajny



WROCŁAWIANIN wyjeżdża ze Zgorzelca już o 04:05.

Uważam wręcz przeciwnie, ze połączeń z Wrocławia do Łodzi powinno być więcej a nie jak obecnie 3 ale powinny to być wyłącznie połączenia relacji Wrocław-Łódź, bo nie ma innej trasy i czas przejazdu możliwy do uzyskania jest to powiedzmy optymalny.
A skoro można pośpiechem jechać 40 min szybciej i tylko 1h dłużej niż IC przez Częstochowę to powinno się zmienić rozkład w taki sposób żeby pociągi jeździły trasami szybszymi.
Trasa przez Ostrów podupada. Przykładem na to jest odcinek Oleśnica Rataje-Ostrów Wlkp. kiedyś pociągi przemierzały ten odcinek bez postojów(68 kilometrów) a obecnie tworzy się z pośpiesznych wręcz przyśpieszone osobówki, zatrzymujące się w miastach Twargogóra, Odolanów, Międzybórz, które liczą po kilka tysięcy mieszkańców.



Łódź jest miastem, w którym brakuje połączeń kwalifikowanych. Podam kilka informacji dla ustalających rozkłady jazdy PIC-u, którzy być może czytają to forum. Otóż Łódź jest miastem w centralnej Polsce, które zamieszkuje 800 000 mieszkańców, a aglomeracja miejska liczy ponad 1 000 000 mieszkańców. W Łodzi istnieje infrastruktura kolejowa i dworce kolejowe, które mogą wykorzystywać pociągi kwalifikowane. Mam nadzieję, że te informacje przyczynią się do uruchomienia pociągów kwalifikowanych w Łodzi w rozkładzie 2006/2007.




Zacznijmy od Łodzi,z jednej strony co godzine skład do Warszawy,to jest rewelacja i marzenie innych miast,należy pochwalić PR,ale czy ludzie jadą tylko do Warszawy? .Dlaczego PIC nie wejdzie tam gdzie brakuje albo warto coś wstawić,np.TLK Łódż F.-Tomaszów M.-CMK-Kraków(1-5)w (6) do Zakopanego,mysle,że ciekawa i dochodowa trasa,TLK Bydgoszcz-Toruń-Łódż K.-Częstochowa-Katowice-Bielsko B.,kolejna trasa,gdzie tłumy pasażerów dziennie korzystają,ale pociągów jest niewiele,TLK Lublin-Radom-Łódż K.-Kutno-Poznań-Szczecin/Zielona G.,to by był strzał w 10,ale z Lublina uważają,że wszystko warto pchać na Warszawe,co jest złym mysleniem.Podałem 3 przykłady,dochodowych lini gdzie niestety PIC boi sie wejśc lub nie chce,może jest umowa z PR,że Bydgoszcz-Katowice to nasza wyłączność? Nikt z nas nie wie co tam sie dzieje na górze,ja np.słyszałem,że "Słoneczny"miał zostać do końca rozkładu,ale PIC i PR nie zgodziły się,KM ustaliły cene na 28zl po sezonie i niestety to nie przeszło.Czyli są jakieś wewnętrzne układy między przewoznikami,tu nie wolno,tu jestesmy my i pewnie dlatego,Łódż jest uważana za wyłączność PR,pasażer nie ma możliwości dojechać konkurencją i to jest najgorsze co może być na kolei,uzaleznienie od jednego przewoznika tak dużego miasta jak Łódż czy Kielce,Olsztyn,tam podobnie to wygląda.

Nierob spasu z Czechow. PKP skasowalo relacje Praha - Lodz - Warszawa! Situacja niejest taka prosta jak wyglonda. Zielona G. by tez mogla bycz uruchomiena dalej do Zgorzelca i na Czechy. Wstemp do Unie Europejskej na torach niejest taky fajny jak wyglonda



Chodzą słuchy, iż od nowego rozkładu jazdy pociąg pospieszny "Bolko" relacji Lublin-Wrocław przez Kielce zostanie skierowany trasą przez Łódź z łącznikiem do Poznania (rozłączanie/łączenie składu na stacji Ostrów Wlkp.). Niestety wszystko wskazuje na to, że będzie on kursował w godzinach dawnego "Wieniawskiego".



W ciągu ostatniego miesiąca (jako że rozmyślnie od tego czasu nie korzystam z usług PKP IC) 3 razy wracałem z Wrocławia do Warszawy pociągiem Sudety. Zawsze powtarza się ta sama sytuacja: do Ostrowa Wielkopolskiego przyjazd 5 minut przed czasem, w Kaliszu byliśmy 10 minut za wcześnie , w Zduńskiej Woli dziś padł rekord, 12 minut przed czasem... Skoro taka sytuacja ma miejsce za każdym razem (a wykonano tam w międzyczasie jakieś drobne naprawy) to może pora na urealnienie rozkładu i ograniczenie tych zbędnych postojów? Poza tym zauważyłem że na dość długim odcinku między Zduńską wolą a Pabianicami (na torze w kierunku Łodzi) wymieniane jest podtorze, podkłady i szyny. Czyżby to już przebudowa tego wąskiego gardła? a może tylko miejscowe łatanie dziur?...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl