Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

W branży ogrodowo-budowlanej jest już w Płocku trochę ciasno (OBI, Nomi i
polskie sklepy). To czy wejdzie jeszcze Castorama, to sprawa drugorzędna pod
względem różnorodności asortymentu w mieście, ale na pewno byłoby to korzystne.

Co do lokalizacji to też nachodzi mnie to pytanie. Wolałbym, żeby to nie były
znowu Podolszyce i ich najbliższe otoczenie, lepiej Radziwie, Góry, Winiary,
okolice lotniska.
A jakie są Wasze typy w tej materii? Gdzie powstanie nowy obiekt
wielkopowierzchniowy jeśli takowy miałby być w ogóle budowany?



:-)
Ikea - bedzie - prawdopodobnie nie na Pabianickiej. Ale faktem jest ze to
potrwa jeszcze pare lat.

W Lodzi mamy tylko 6 marketow budowlanych 2*Obi, 2*Nomi i 2*Praktiker, za
chwile bedzie 1* Castorama

Spozywczych jest tylko 9 choc niektorzy niedouczeni twierdza ze to stanowczo za
duzo (o zgrozo) (2*geant,2*tesco,carrefour,hipernova,jumbo,leclerc,real).
Wychodzi po 100tys osob na market.Zgadzam sie, ze moglyby powstawac bardziej na
obrzerzach, ale lokalizacja w miescie ma plusy - np gratisowe przebudowy
waznych wezlow drogowych (wiele mln zl zaoszczedzone dla miasta).

Rozmawiajac o sklepach nie mozna brac populacji 800tys tylko ponad milion. W
tej chwili ogromna ilosc ludzi dojezdza na zakupy z okolicznych miasteczek
(nawet z Leczycy), poza tym trzeba dodac Studentow ktorych tez jest z 80 tys
pewnie.

Bezrobocie jest - to nie ulega watpliwosci, ale 16% to tylko teoria - na
papierku. Plowa z tych 16% pracuje na czarno.



Gdzie to jest?
Czy ktoś może mi podpowiedzieć która lokalizacja CH ECHO
(Nomi+Carrefour+Go Sport) jest właściwa?
www.echo-inv.com.pl/pl/o_firmie/zrealizowane/wg_segmentow/handlowe/jelenia-
gora/CH_Jelenia_G_ra/lokalzacja
czy
www.nomi.com.pl/sklepy.php?sid=jel
z góry dzięki



Zazdrosczę Nowej Soli. Od chwili rozpoczęcia remontu domu tęsknota za LM, Obi, Praktikerem i innymi IKEAMI rosnie u mnie systematycznie :). Jedna Castoramia, Nomi i małe Bricomarche to naprawdę za mało, po wiele rzeczy trzeba jechac do Poznania i Wrocławia, albo sciągac z netu, z róznym efektem, niestety. Małe sklepy czasem sie starają, ale żeby, kurcze, nie móc dostac nigdzie w takim miescie od roku lampki do łazienki chocby troche podobnej do tego, co udało się gdzies kupic przed laty?! Nooo, zawsze jeszcze zostaja markety w Cottbus lub Guben. A ja naprawdę wolałabym te pieniądze wydac tutaj. Jesli nie będzie to idiotyczna lokalizacja - jak Dabrówka i Castorama, to niech budują ile wlezie. A jak im zacznie brakowac pracowników, to wreszcie zaczną ich kusic większymi płacami.



Marka DDD weszła do Elbląga

1.
Marka DDD [Dobre Dla Domu] czyli sieć
specjalistycznych sklepów z podłogami, panelami
i drzwiami pojawiła się w Elblągu.
Lokalizacja: tereny ELZAM HOLDING za stacją Statoil ul. Grunwaldzka

Podstawą uruchomienia tego sklepu w Eg
jest umowa franczyzowa osoby prywatnej z Elbląga ze
spółką odpowiedzialną za rozwój sieci sklepów DDD.

Więcej o marce tu: www.ddd.com.pl/index.php

2.
Elbląski rynek wciąż nie przyciągnął dużego
operatora z branży marketów budowlanych
i materiałów wyposażenia wnętrz czyli
OBI,CASTORAMA,PRAKTIKER,LEROY MERLIN.

Najwięcej mówiło się o planach OBI i
postawieniu działalności na terenach
przy ul. Żuławskiej ale od wiosny 2007`
nie ma żadnych nowych informacji w tej sprawie.

Sklep sieci DDD będzie konkurował w Elblągu
z NOMI i KOMFORT oraz lokalną MAK-CHEMIĄ.

3.
Na koniec sierpnia 2007` w Polsce było 205
marketów budowlanych.
Liderzy tej branży wg ilości sklepów:
BRICOMARCHE - 41
CASTORAMA - 36
NOMI - 31
OBI - 29



Megalogistyka pod Piotrkowem
lodz.naszemiasto.pl/gospodarka/521326.html
Największy dostawca powierzchni magazynowych w Polsce ProLogis Poland buduje pod
Piotrkowem trzeci już magazyn „pod klucz”, czyli przygotowany technicznie na
potrzeby konkretnego klienta.

Budowany magazyn będzie miał powierzchnię ponad 12 tys. metrów kwadratowych fot.
Darisz Śmigielski

W pierwszym kwartale 2006 r. do magazynu o powierzchni ponad 12 tys. metrów
kwadratowych wejdzie spółka Nomi – jedna z największych sieci sklepów z
wyposażeniem wnętrz i materiałami budowlanymi. W magazynie pod Piotrkowem
zatrudni ok. 65 osób.

Swoje centra dystrybucyjne w okolicy skrzyżowania arterii komunikacyjnych,
łączących Lublin z Wrocławiem, Warszawę i Łódź z Katowicami i Krakowem mają już
grupa Ahold i koncern Unilever.

ProLogis Park Piotrków, jeden z dziewięciu w Polsce, staje się znaczącym centrum
magazynowo-dystrybucyjnym. Wprawdzie – zgodnie z polityką firmy kreowaną przez
amerykańską centralę – nie ujawnia wysokości nakładów inwestycyjnych, ale już
zapowiada budowę czwartego magazynu.

– Będzie dobudowany do trzeciego i przewidujemy, że nie będzie to magazyn dla
konkretnego klienta, ale tzw. powierzchnia na rynek – mówi Marta Tęsiorowska,
przedstawicielka ProLogis.

W okolicach Piotrkowa developerzy mają zarezerwowane już łącznie 1,5 mln m.kw.
powierzchni. Magazyny buduje m.in Logistic City, ogromne centrum logistyczne
zapowiada też Poland Central.

– Konkurencja jest silna, ale lokalizacja strategiczna – tłumaczy Tęsiorowska. –
Pod Piotrkowem lokują się przede wszystkim firmy, które chcą działać w Polsce
centralnej.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl