Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

lub opryskiwacz ciśnieniowy ( 5 litrowy ) taki jak do chwastów na ogródek i lecisz z impergnatem - jednak wanna ziemna bedzie lepsza - tak aby drewno poleżało po 1 dniu w takim impregnacie i potem ładnie je posztamplować aby nie wyginało a owiewało powietrze

sam myslałem o opcji zakupu drewna prosto z lasu ale jak policzyłem wszelkie koszty to wyszło niewiele taniej niz w tartaku a ile bym musiał logistycznie sie przy opcji lesnej narobic

potrzebuje jakies 11m3 z łatami i kontrłatami
jakies 700zł za 1 m3 czyli 7700 za całość
w lesie zakup drzewa to jakies 200zł za 1m3 - potrzeba kupic jakies 20-22m3 - czyli idzie jakies 4000
transport - od razu do mnie - z 500 zł
trak mobliny - 70 zł za 1m3 gotowej wieżby - 800 zł ( podobno nie robią takim trakiem łat i kontrłat ) dodatkowy koszt ???
impregnacja ???? kosztowo nie wiem jak trzeba liczyć
jak 1000 zł róznicy by wyszło to max ile dałoby się oszczedzić a roboty, logistyki, kordynacji telefonów



Z tymi onbordami to chyba ściema. Dłuższa relacja = wiecej zdjec co wymusi wiecej kamer,operatorów,logistyki ogólnie kosztów wiec taniej odebrac od załóg onboardy i mamy materiał za darmoche i opowiesz o hardcorze, ja tam wole popatrzec jak wurce zabijaja muchy boczna szyba pełnym bokiem :-). A co do eurosportu to ewidentnie zemsta FIA za IRC a z reszta ES pewnie bedzie bardziej promowac IRC i kto wie czy wogóle bedzie chciał wyłożyć ze trzysta baniek :-)za relacje z WRC



Atendi, nie bierzesz jednej podstawowej cechy tworzenia budzetow: zawsze sie okazuje ze nie wzielo sie pod uwage rozmaitych dodatkowych kosztow i dla tego celowo przy planowaniu bierze sie wartosci wyzsze, bo z roznicy pomiedzy nimi a wartosciami ostatecznymi tworzy sie rezerwa na nieprzewidziane wydatki. W wyliczeniach tych nie zostaly uwzglednione np koszty paliwa dla osob zajmujacych sie logistyka obozowa, ale mniemam ze koszty te wlasnie da sie wykoric z oszczednosi jakie powstana gdy uda nam sie czy to samemu przywiezc narzedzia czy zrobic cos samemu taniej.
Jesli chodzi o wysokosc skladek to nie uwazam 70 pln za kwote nadmierna (szczegolnie gdy bierze sie pod uwage ze kwota ta jest za tydzien lub wiecej wakacji). Oczywiscie patrze z troche innego punktu bo z reguly mam prace (chwilowo niestety brak zlecen).
Co do rzeczy zeszlorocznych to zostalo troche narzedzi (bodajze 2-3 mlotki siekiera, pila do drewna i pewna ilosc gwozdzi (przywioze wiecej bo odkrylem ze mam wiekszy zapas ktory nie ma szans na zuzycie). Jednak tych narzedzi jest za malo i moim zdaniem trzeba bedzie dokupic zarowno takich rzeczy jak gwozdzie jak i mlotki czy pily (z nimi byl najwiekszy problem o ile pamietam)
pozdr



Vos Logistics

Vos Logistics to jeden z największych międzynarodowych dostawców usług logistycznych w Europie, w innowacyjny i twórczy sposób zaznaczający swoje miejsce w dziedzinie logistyki i transportu, między innymi poprzez wykorzystywanie zaawansowanych systemów informatycznych. Dzięki posiadanej wiedzy, wizji i doświadczeniu, Vos Logistics nadaje nowoczesny kierunek zmianom na rynku, zmierzając równocześnie ku przywództwu opartemu na wysokiej jakości i niskich kosztach.
Vos Logistics to silny partner, tworzący rozwiązania według indywidualnych potrzeb swoich klientów.

Bazy POLSKA :

Service location Radomsko
Ul. Sucharskiego 43
97-500 Radomsko
Poland

Vos Cargo Logistics Poland
Ul. Lotnicza 6
82-500 Kwidzyn
Poland


Service location Zielona Góra
Ul. Naftowa 4
65-705 Zielona Góra
Poland


Vos Logistics Polska
Ul. Radziwie 13
01-164 Warszawa
Poland



to dawajcie sie nabijac w butelkę i kupujcie podróbki, ktore sie sypia po 1 msc uzytkowania.

Ceny Alpinestars na rynek USA sa niestety duzo nizsze niz na rynek EU i zaden importer ani dealer na swiecie nie dostanie takiej ceny.

Co do cen w EU to cena jest taka jaka jest, zwlaszcza ze importer musi zamowic na stock w lipcu zeby towar dostac w styczniu, musi zamowic za jakas wieksza kwote, sklep tez musi cos zarobic.. i stad takie ceny..

jakos sie k... nikt nie czepia ze rolnikowi placa w skupie 0,5 pln za kg jablek a w sklepie sprzedaje sie je za 4 zl/kg ... tak to wyglada..

gdyby uwzglednic koszty logistyki, transportu, magazynowania, koszt wywalenia np 5 mln euro na stan magazynowy u niektorych importetrów na swiece to raczej wiadomo, ze z 5% zarobkiem nie oplaca sie tego sprzedawac.

A co do podrobek to w europie zadej importer nie kupuje w takich cenach jak kolesie sprzedajacty na allegro towar z kradziezy albo podrobki.. i tyle..

Zreszta te podrobki to syf jakich malo



Od czasu do czsu czytam forum i mimo iż do tej pory nie zabierałem głosu ta sprawa poruszyła mnie i chciałbym wyrazić swoje zdanie. Trochę tu w tym jedym temacie sprzeczności i moze jestem stronniczy bo kiedyś sam skakałem w wojsku i troche solidaryzuję się ze skoczkami (nie ukrywam ze miło mi się zrobiło kiedy zacząłem ich widywać nad naszym pińczowskim niebem). Czytając ten temat widzę tu pewne rozbieżności szczególnie w wypowiedziach Pana dyrektora Mańkowskiego. Na swojej stronie pisze Pan o innych powodach ("...Zakończenie działalności spowodowane jest brakiem rentowności, wysokimi kosztami logistyki przedsięwzięcia, a także problemami natury formalno-prawnej...." ) niż później tu na forum. Pomijam fakt że spadochroniarze obecni byli w Pińczowie chyba już 3 sezon... Czy naprawdę dopiero teraz wynikły te problemy natury formalno prawnej? Szanowny Panie dyrektorze a moze uda sie jakoś dogadać ze spadochroniarzami bo przecież chodzi o rozwój klubu i wraz z nim całej ziemi pińczowskiej. Proszę zwrócić uwagę że Aeroklub Pińczowski to nie prywatny folwark firmy Aerokrak... A pan jako dyrektor powinien dbać o klub a nie tylko o własne interesy. Mówię to nie tylko jako były skoczek ale takze jako mieszkaniec Pińczowa. Pozdrawiam i życzę zdrowego rozsądku.



Witam,
mam do zrobienia taki projekt:
Firma zaopatrująca 6 punktów w Polsce w 6 wyrobów.
Co tydzień dostaje informacje ile czego w każdym punkcie sprzedano oraz ile mają zapasów w magazynie.
Mam 1 samochód o określonej pojemności(3700kg), który ponadto w ciągu doby może przejechać max 500 km(Zrobic żeby mozna bylo wpisywac rozne wartoscic km)
Model musi podejmować decyzje, której kryteriami bedzie Optymalizacja wyniku finansowego uwzględniająca :
a) marżę na sprzedaży każdego z wyrobów
b) koszty transportu
c) koszty magazynowania(z każdym dniem magazynowania koszt rosnie o okresloną wartość)


jak to zrobic najprosciej...bo zaczęłam i mam spore problemy...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl