Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Dot.: Depresja z powodu braku pracy... Ktoś jeszcze ją ma??
  a ja im na więcej rozmów chodze tym idzie mi na nich coraz gorzej. Moje sampoczucie przekłada się na przebieg rozmowy....:pala:

---------- Dopisano o 19:10 ---------- Poprzedni post napisano o 18:44 ----------

musze wam coś napisać, bo chyba mnie coś trafi za chwilę. Wymagania pewnego z pracodawców:

Wymagania

- znajomość technik zarządzania logistycznego
-dobra znajomość języka angielskiego
-doświadczenie w dziale logistyki lub podobnym
-dobra znajomość obsługi komputera
-prawo jazdy kat.B
-rzetelność, dokładność, uczciwość ,wysokie umiejetności organizacyjne
-praktyczna znajomość zasad gospodarki magazynowej i stosowanej dokumentacji
-umiejętność sprawnego działania w zespole

Odpowiedziałam na ogłoszenie- spełniam wszystkie wymagania!!
A moja ofetra została odrzucona:pala:
jak ja za chwilę czymś rzucę to będzie nie dobrze :pala:.......



TANIO SPRZEDAM – PILNE !
TANIO SPRZEDAM XEROKOPIE Z ZARZĄDZANIA I MARKETINGU.
Są to xero kopie całych podręczników lub ich poszczególne rozdziały.
*ABT STEFAN-ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE (Zarządzanie logistyczne w sferze magazynowania, s. 86-105),
*CIEPAJ MARIAN-PRAWO GOSPODARCZE,SKRYPT nr 221 (całość skryptu),
*CIEPAJ MARIAN-PODSTAWY WIEDZY O PRAWIE, SKRYPT nr 187 (Prawo karne, s. 339-391),
*COYLE JOHN J,BARDI E.J,LANGLEY C.J-ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE (Decyzje dotyczące magazynowania, s. 310-335),
*CYRSON E-KOMPENDIUM WIEDZY O GOSPODARCE (Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, s. 277-295),
*DANA D-ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW (Dramaty interpersonalne, Czy samopomoc pomaga?, Oszacowanie kosztów konfliktów w twojej organizacji, s.7-38),
*GIERUSZ BARBARA-PODRĘCZNIK SAMODZIELNEJ NAUKI KSIĘGOWANIA (całość książki),
*GOŁEMBSKA ELŻBIETA-KOMPENDIUM WIEDZY O LOGISTYCE (Magazynowanie i obsługa zapasów, s. 78-105),
*JANOWSKA ZDZISŁAWA-ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI.WYZWANIE XXI w. (Zarządzanie zasobami ludzkimi w gospodarce polskiej, s. 26-53),
KIEŻUŃ WITOLD-SPRAWNE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ (Rozwój organizacji, s. 370-387),
* MANSFIELD EDWIN- PODSTAWY MIKROEKONOMII. ZASADY, PRZYKŁADY, ZADANIA. (Teoria popytu, s. 12-48, Teoria produkcji, s. 49-90, Aneks- s. 456-477),
*OBŁÓJ KRZYSZTOF-STRATEGIE ORGANIZACJI. W POSZUKIWANIU TRWAŁEJ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ (Metody portfelowe, s. 272-284),
*PENC-PIETRZAK ILONA-STRATEGIE ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO (Metody portfelowe, s.182-196),
*PFOHL H.Ch.- SYSTEMY LOGISTYCZNE.PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA (Gospodarka magazynowa, Magazyn, s. 94-143),
*PRZEDSIĘBIORSTWO U PROGU XXI w. (Ludwiszewski B.-Czynnik ludzki przy doborze i wdrażaniu systemów informacyjnych wspomagające zarządzanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, s. 323-328)
*REKOWSKI MAREK-WPROWADZENIE DO MIKROEKONOMII (całość książki),
*SIUDA WOJCIECH-ELEMENTY PRAWA DLA EKONOMISTÓW (Ogólne wiadomości o prawie, s. 5-51),
*STONER J.A.F,WANKEL CH.- KIEROWANIE (Kadry i gospodarka zasobami ludzkimi, s. 277-302),
*STATYSTYKA (Organizacja i technika badania statystycznego, Podstawowe zagadnienia pomiaru i skal pomiarowych, Grupowanie statystyczne i prezentacja opracowanego materiału, Charakterystyki liczbowe zbiorowości statystycznych, s.12-95),
*ZBIEGIEŃ-MACIĄG L.-ETYKA W ZARZĄDZANIU, ( s. 56-65),

Kontakt : tel. (077) 4 653-449 LUB +48 888 372 703
Numer G-G 7740911
E-mail jusgaw1@poczta.onet.pl



E[b]wolucja systemów bezpieczeństwa dla obiektów infrastruktury krytycznej
w kontekście incydentu Lot 253 NWA – 25.12.2009 r.”

Oferta dotyczy przeprowadzenia dla potrzeb wytypowanej grupy słuchaczy specjalistycznego szkolenia uzupełniającego w zakresie strategii defensywnych i taktyki zabezpieczenia rejonu / obiektu działania.
Udaremniony zamach terrorystyczny na samolot linii Delta Airlines (NWA linia: Amsterdam-Detroit, lot 253) zwrócił uwagę opinii publicznej i służb odpowiedzialnych za ochronę oraz walkę z terroryzmem na aspekt wykorzystania algorytmów kontroli w stosunku do osób próbujących wykorzystać ładunki trudnowykrywalne . Dotyczy to zarówno zaawansowanych metod dotarcia do atakowanego obiektu, jak i maskowania urządzeń wybuchowych. Weryfikacji ulega większość technik oraz taktyka prowadzenia działań kontrolnych w różnorodnych warunkach (prewencja, warunki bojowe, działania specjalne). Daleko idące implikacje, wynikające wprost z faktu, że bardzo zaawansowany system ochrony lotnictwa cywilnego, zawiódł – dotyczą właściwie każdego z elementów strategii ochrony, również w obiektach bardzo odległych profilem działania od lotnisk. Skoro taktyka kontroli dostępu nie zabezpiecza nas w pełni – jakiego działania mogą uzupełnić spójny system bezpieczeństwa? Jak ochronić punkty newralgiczne? Na jaki typ niepożądanych zachowań wyczulić poszczególne grupy personelu?
W tym kontekście przygotowano wykład dotyczący zarówno incydentu z 25. grudnia ubiegłego roku, jak i konsekwencji tego zdarzenia dla różnych typów obiektów i konkretnych elementów systemu bezpieczeństwa.
Jest to ponadto okazja do zebrania materiału ułatwiającego prognozowanie inwestycji technologicznych i projektowania potencjalnych zmian organizacyjnych w pionie bezpieczeństwa i ochrony. Część druga zajęć dotyczyć będzie wybranych aspektów taktyki ochrony obiektów w kontekście poruszanych zmian i możliwości wykorzystania suportu technologicznego. Fakultatywna formuła wyboru konkretnych przykładów powinna skutkować zaspokojeniem zainteresowania uczestników oraz inicjowaniem dyskusji na temat prognoz ewolucji w strategii ochrony zarówno obiektów, jak i osób w sytuacjach krytycznych.

Dane o szkoleniu

Temat: Ewolucja systemów bezpieczeństwa dla obiektów infrastruktury krytycznej
w kontekście incydentu Lot 253 NWA – 25.12.2009 r.

Cel: Zapoznać grupę słuchaczy z charakterystyką ładunków trudnowykrywalnych w kontekście taktyki kontroli ruchu osób w punktach kontroli, opisać znaczenie incydentu NWA / Delta Airlines oraz koincydencje z wykorzystywanymi w ochronie infrastruktury krytycznej strategiami defensywnymi;

Metoda: wykład interaktywny oparty na prezentacji multimedialnej z elementami pokazu rzeczywistego i symulacji;


Tezy szkolenia:
1. Case study – incydent Delta Airlines NWA Amsterdam-Detroit;
2. Prognozy zmian w strategii bezpieczeństwa w kontekście zagrożeń terrorystycznych;
3. Taktyka kontroli ruchu osób – analiza dostępnych metod działania;
4. Organizacja i funkcjonowanie punktu kontroli ;
5. Przedmioty potencjalnie niebezpieczne – przykłady maskowania obiektów trudnowykrywalnych;
6. Wykorzystanie suportu technologicznego – usprzętowienie kontrolera
i punktu kontroli;

Zabezpieczenie logistyczne:

W przypadku uzgodnienia symulacji – rejon działania punktu kontroli;
Prezentacje sprzętowe – do uzgodnienia;

Część druga:
Dyskusja na temat: przykładów taktycznych w kontekście prognoz ewolucji w systemie bezpieczeństwa.

Koszt: 200 zł/os.

Szkolenie prowadzi:
Grzegorz Cieślak - niezależny ekspert, specjalista w zakresie strategii zapobiegania aktom terroru bombowego; Konsultant ds. Bezpieczeństwa Fundacji Facility Management, Doradca ds. Bezpieczeństwa JKM Institute - wydawcy magazynu Lotnisko, współpracownik Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas; obecnie, poza doradztwem zajmuje się publicystyką, współpracownik magazynów Facility Manager, Lotnisko, Terroryzm.

Zgłoszenia:
Dział szkolenia Biura Ochrony "PROTECTOR" - protector@hot.pl[/b]




Wszystko się zgadza.

Jednak kultuta techniczna to nie jest suma kultury osobistej plus zdolnosci manualne techników.
Kultura techniczna to suma wielu elementów, od profesjonalizmu dobrze opłacanych mechaników, przez dbałość o stany magazynowe, kontrola nad logistyką, wysoki poziom wykształcenia technicznego, procedury etc. Kultura techniczna to suma dziesiatek elementów od najmniejszych po całościowe. Możemy mieć najlepszych mechaników (inna sprawa że niby jak skoro w przemyśle płaci się lepiej i nikt normalny nie dopuści do obsługi sprzetu osób przypadkowych - czyli poborowych) i pomimo tego mieć niski poziom kultury technicznej - to zupełnie inne sprawy.
Przykład:
Częste awaryjne lądowanie naszych F-16 może wynikać z wysokiego poziomu kultury technicznej, realizacji procedur, dbania o sprzęt etc.

Naprawa pewnych systemów na maszynach w obcym kraju to przykład niskiej kultury technicznej.

Niesprawny system w Mirsławcu to przykład niskiej kultury technicznej nawet jeśli samolot był przygotowany perfekt.

Pilot Mi-17 z premierem Millerem to produkt niskiego poziomu kultury technicznej - tzw. szwoleżerki

Ergo - wprowadzanie nowego sprzetu to pierwszy element rozwoju w tej dziedzinie. Nowy sprzet, procedury, zasady uzycia, nowi lepiej opłacani ludzie, zerwanie z siermiężnością i naprawami polowymi etc.

Niestety nie da się zaszłosci usunąć natychmiast - potrzeba czasu.

Jeszcze raz aby być dobrze zrozumiałym:

Fakt, że nasi mechanicy dokonują cudów, potrafią załatać każdą dziurę i wprawiają w podziw żołnierzy innych armi to powód do smutku.
Bo nie tak to powinno wyglądać.

Koniec z przypadkowością, mitem złotej rączki i że "Polak potrafi".


Powielasz stereotypy-awaryjność naszych F 16 nie jest większa jak w innych krajach a tzw awaryjne ladowania nie są niczym innym jak właśnie przestrzeganiem ustalonych procedur i w wojsku uważa sie je za cos zupełnie normalnego.
Awantura dookoła tzw lądowań awaryjnych wynika z szukania taniego poklasku przez wszelkiej maści Superexpresy.

Następna sprawa -niby co trzeba robić z uszkodzonymi systemami w obcym kraju ?
Olać ich naprawę ? czy jeśli jest taka konieczność to trzeba je naprawić wszelkimi możliwymi sposobami ?
Jeszcze raz mówię -kiepska logistyka to nie szeroko pojęta kultura techniczna tak jak z kulturą techniczną nie ma nic wspólnego to że wartownik przed lotniskiem ma dziurawe buty.

Jeśli dla Ciebie fachowość ,umiejętnosć dania sobie rady w ekstremalnych warunkach jest powdem do smutku to jak Twoim zdaniem powinno być ? powinniśmy usiaść przy samolocie i płakać ?
Nie !
Na wojnie od żołnierza wymaga sie właśnie wspomnianych wyżej cech więc powinniśmy sie cieszyć że potrafimy dać sobie radę we wszystkich okolicznościach.
Czym innym jest np zapóźnienie technologiczne a czym innym kultura techniczna,czym innym jest też bałagan dezyzyjny czy niekompetencja decydentów -to też nie jest kultura techniczna moim zdaniem .
Kultura techniczna to właśnie przestrzeganie ustalonych procedur,wiedza i fachowość,umiejętność analizowania i wyciągania wniosków z problemów technicznych -i dotyczy to tak samo człowieka który naprawia stare rowery jak i technika czy inżyniera lotniczego pracującego przy F16.

No ale robi sie offtopic.....

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl