Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...


klasyczna szkoła marketingu, " czekanie wzmaga pożądanie"

sprzedadzą więcej umów , bo będzie większe halo wokół "braku dostępu" do TurboNrecorderów )



No nie wiem, czy akurat problemy z aktywacją boxów, które ludzie już pobrali i przedłużyli tym samym umowy, to zamierzone działanie marketingowe. Jakoś nie czuję żeby rosło moje "pożądanie", wręcz przeciwnie, raczej pojawia się zniechęcenie. A same boxy w jednym miejscu dostępne są w dużych ilościach, w innym wcale. W Krakowie nie ma problemu z dostępnością, ja już zdążyłem 2 razy wymienić .

Powiedziałbym, że to raczej logistyka kulawa, a nie zamierzony marketing.



Witam, mam nico osobliwy stosunek do tematu domen, ciągle trwa wojna między spożytkowaniem na własne potrzeby a sprzedażą. W pewnym okresie życia przesadziłem chyba z analizowaniem (trzymajac się nomenklatury marketingowej) tzw. mega-trendów. Pozwolę sobie na opis, taką mam jakąś dziwną manierę

Tak czy inaczej przedstawię kilka najbardziej dla mnie konfliktowych:

www.kingmaker.pl - dla tych,którzy zetknęli sie kiedyś z pojęciem Logistyki, nie powinno być problemu.
www.ubicomp.pl -
www.ubiquitous.pl - te trzy odnoszące się do czegoś co nazywa się "ubiquitous computing". Google wie o co chodzi. Ale tak w wielkim wulgarnym skrócie : kiedyś była era " wiele ludzi jeden komputer" teraz mamy " jeden człowiek jeden komputer" - od tego wzięło się : " era PC (personal computer), teraz zaczyna się " wiele komputerów jeden człowiek". PDA,Smartphone'y, RFiD i inne.
www.ubihack.pl -
www.crimeware.pl - ze względu na dawne zainteresowania tematyką bezpieczeństwa
www.streettech.pl - tu najlepiej odsyłam na www.streettech.com
www.simclone.pl - stare zainteresowania bezpieczeństwem GSM
www.yeyo.pl - nie mogłem się oprzeć ( "Rush rush got the Yeyo")
www.toonel.pl

Jakby co to zapraszam na GG. Mam nadzieję,że nie zaśmieciłem.



Ten cały Smagorowicz to w ogóle ciekawa postać. Najpierw wyskoczył z tym apelem w mediach (sic!) odnośnie Sobiecha i Sadloka, teraz uważa, że Szachtior Karaganda to dla Ruchu ciekawy rywal marketingowo.
Władze dużo bogatszego i stabilnego finansowo Lecha obawiały się wyjazdu na Kaukaz przede wszystkim ze względów logistycznych (w tym finansowych), podczas gdy Smagorowicz twierdzi, że trafił im się "ciekawy wyjazd". To znaczy owszem, może i ciekawy, bo dla Polaków dość egzotyczny, ale to nie jest przecież wycieczka krajoznawcza! Nawiasem mówiąc ciekawe ilu kibiców Ruchu tam pojedzie... Podejrzewam, że gdyby Lech, Legia czy Wisła trafiły na zespoł z Kazachstanu, to nie byłyby zadowolone. Natomiast dla takiego Ruchu finansowo to jest katastrofa. W dodatku, biednemu zawsze wiatr w oczy - nie dość, że Kazachstan, to jeszcze Karaganda leży niemal po drugiej stronie tego kraju! W sumie jeśli chcą pozwiedzać, to niedaleko mają Mongolię i Chiny...
Też po cichu liczyłem, że nie pojedziemy na Kaukaz, ale mimo wszystko Kaukaz już znamy i wiemy czego się spodziewać (np. niesłynnej "zatrutej wody"). Dodatkowo znamy stadion, na którym będziemy grać w Baku. I nie są to jakieś "doświadczenia" z roku '52 albo '75. Natomiast Ruch jedzie w kompletnie nieznane.
Reasumując, facet jest totalnym ignorantem, jest zupełnie oderwany od rzeczywistości albo robi dobrą minę do złej (katastrofalnej?) gry. Innej możliwości nie ma.

A co do Wisły, to nie ma co ukrywać - trafili na naprawdę słabego rywala. W dodatku nie muszą daleko jechać. Jeśli go nie przejdą... Nie no, w ogóle nie ma takiej opcji, aby w dwumeczu nie pokonali FK Szawle.



witam,
wiec byłyśmy w delegacji na zajeciach z Panią dr Potworą i:
- za tydzień nie mamy ćwiczeń, zaczynamy od wykładu
- mamy się dobrać w grupki dwu osobowe (ewentualnie 3 ale to już z konieczności)
- każda grupka ma wybrać sobie jakąś formę handlu i będziemy je charakteryzować, z tego co mówiła to ciężko wywnioskować czy za dwa tygodnie będziemy referować to czy do tego czasu mamy się podzielić, jako przykładowe formy podała: dyskonty, hipermarkety, firmy rodzinne, centra handlowe, itp.
- za tydzień będzie wykład na ten temat - podobno
- mamy się skupić na charakterystyce wybranych organizacji, działania marketingowe, promocyjne, logistyczne, jakąś statystykę, ceny, pozycjonowanie, itd.
Mam nadzieję, że to wszystko.


Wpisujcie swoje propozycje.
Kasia i Dorota wybrały Hipermarkety.
Ja i Monika - Firmy rodzinne.



mieszanka marketingowa:
1. produkt (struktura, cykl życia, jakość, marka, opakowanie)
2. cena (sposoby ustalania, różnicowanie, zależność między ceną a popytem i podażą)
3. dystrybucja (kanały, strumienie, logistyka)
4. promocja (promocja sprzedaży, reklama, sprzedaż osobista, public relations, sponsoring)
Uwarunkowania zachowań nabywczych konsumentów na rynku produktów spożywczych.



Ze śmiechu mnie skręca, trzeba być dzieckiem z wodogłowiem żeby ufać organizatorom HF, tym razem zadziałała metoda ankieterska, MOTORÓW nie ma "bo ludzie nie wybrali" albo "wybraliście swoich ulubieńców", pięknie! To się nazywa manipulacja targetem marketingowym.... MOTORHEAD to był tylko pretekst, wabik, lotne hasło dla naiwnych, nie zdziwię się jeśli na miejscu ogłoszą iż zespól xy nie wystąpi ze względu na trudności "logistyczne". Uczciwością nie grzeszą.




:pijak: Ze śmiechu mnie skręca, trzeba być dzieckiem z wodogłowiem żeby ufać organizatorom HF, tym razem zadziałała metoda ankieterska, MOTORÓW nie ma "bo ludzie nie wybrali" albo "wybraliście swoich ulubieńców", pięknie! To się nazywa manipulacja targetem marketingowym.... MOTORHEAD to był tylko pretekst, wabik, lotne hasło dla naiwnych, nie zdziwię się jeśli na miejscu ogłoszą iż zespól xy nie wystąpi ze względu na trudności "logistyczne". Uczciwością nie grzeszą.

Ja bym wnioskowal o BANA dla tego pana. Mowi to samo co ja a jakos chyba nie widac zadnego sprzeciwu. Ale wiadomo, przeciez to ja jestem ten zly a was setka dobrych.



Typowe niemieckie granie IMO. Nacisk położony na wykonanie, wszystko równiutko, czyściutko, mechanicznie, brzmienie wypośrodkowane i wypolerowane ile wlezie. Muzycznie coś pomiędzy Helloween, Hammerfall i Omen (Omen głównie tekstowo, bo muzycznie to przeciwległe bieguny heavy metalu). Najsłabszy punkt IMO to brak jakiejkolwiek "iskry" czy aury w tych kawałkach, mamy po prostu sprawnie odegrane rzemiosło.
Jedynka jakąś wielką płytą nie była, ale trochę inaczej się ją odbierało niż te 4 kawałki. Tam też było grzecznie i równo, ale przynajmniej bas się wyróżniał i dodawał "kantów "muzyce, no i słychac było jakąś minimalną ekscytację z grania. Te nowe numery brzmią jak sesyjni muzycy odgrywający swoją robotę. Mam wrażenie, że wizja nowej płyty dotyczyła tylko kwestii logistycznych, technicznych i marketingowych... AND THAT'S WHAT GRIEVES ME THE MOST!




Typowe niemieckie granie IMO. Nacisk położony na wykonanie, wszystko równiutko, czyściutko, mechanicznie, brzmienie wypośrodkowane i wypolerowane ile wlezie. Muzycznie coś pomiędzy Helloween, Hammerfall i Omen (Omen głównie tekstowo, bo muzycznie to przeciwległe bieguny heavy metalu). Najsłabszy punkt IMO to brak jakiejkolwiek "iskry" czy aury w tych kawałkach, mamy po prostu sprawnie odegrane rzemiosło.
Jedynka jakąś wielką płytą nie była, ale trochę inaczej się ją odbierało niż te 4 kawałki. Tam też było grzecznie i równo, ale przynajmniej bas się wyróżniał i dodawał "kantów "muzyce, no i słychac było jakąś minimalną ekscytację z grania. Te nowe numery brzmią jak sesyjni muzycy odgrywający swoją robotę. Mam wrażenie, że wizja nowej płyty dotyczyła tylko kwestii logistycznych, technicznych i marketingowych... AND THAT'S WHAT GRIEVES ME THE MOST!


nic dodac nic ujac

biore dowolny zespol z Niemiec, taki malo znany, szczery i prawdziwy - i od razu slysze muze o klase lepsza niz ta niestrawna papka pod szyldem CV, z akcentem wokalisty nieosiagalnym dla Marty, z intensywnoscia i brudem rowniez.

jesli sie przyjrzec polskiemu poletku, to rzecz jasna ARONDIGHT >>>>> CV
czyli plytka za 5000 >>>>>> album za 50000+
nawet brzmi lepiej



Jeśli szukasz pomysłu na swoją dalszą karierę, jesteś przekonany o swojej skuteczności w sprzedaży, a jednocześnie jesteś skłonny do prowadzenia własnego biznesu, ta oferta może być dla Ciebie interesująca. W imieniu naszego Klienta, stabilnej marki na rynku medycznym, poszukujemy handlowców gotowych do objęcia roli menedżerskiej.

Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należała budowa i rozwój punktu handlowego oraz prowadzenie działań sprzedażowych w podległym regionie.

Nasze wymagania:
- doświadczenie i umiejętności nawiązywania relacji i skutecznej sprzedaży,
- nastawienie na realizację celu i osiąganie wyników,
- mile widziane osoby posiadające doświadczenie sprzedaży bezpośredniej lub na stanowisku przedstawiciela handlowego/ medycznego,
- umiejętności negocjacyjne, organizatorskie, współpracy,
- przedsiębiorczość i samodzielność i inicjatywa w rozwoju biznesu,
- otwartość na nowe wyzwania i innowacyjne podejście do prowadzenia biznesu,
- mile widziane osoby posiadające własną działalność gospodarczą lub gotowe do jej założenia.

W zamian oferujemy:
- wsparcie logistyczne i organizacyjne w początkowym etapie działania firmy,
- standardy obsługi formalno – prawnej i prowadzenia rozliczeń,
- funkcję samodzielnego menedżera i wlasciciela firmy,
- możliwość rozwoju oddziału wraz z rozwojem rynku,
- wdrożenie do pracy, know- how i duże wsparcie marketingowe,
- współprace opartą o jasne zasady, wzajemny szacunek i zaufanie.


Zadania:
- organizacja nowego punktu sprzedaży według założonego budżetu,
- pozyskiwanie Klientów, dzięki budowaniu kontaktów (spotkania, nawiązywanie relacji),
- organizowanie działań marketingowych zwiększających sprzedaż,
- prowadzenie oddziału na zasadzie własnej firmy,
- współpracę i wsparcie centrali firmy.

apraszamy do przesłania swojej aplikacji, ponieważ to właśnie Twoja kandydatura może okazać się dla nas bardzo interesująca.

Kandydaci zainteresowani powyższą rekrutacją proszeni są o przesłanie swojego CV na adres:
rekrutacja@doradcybiznesowi.com.pl
wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Profesjonalni Doradcy Biznesowi posiadają certyfikat nr 6132 Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia.



"Jeśli jest coś czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej" - powiedział Henry Ford już w latach dwudziestych naszego stulecia. Wiele czynności, a niejednokrotnie całych projektów z dziedziny badań marketingowych, reklamy, public relations, informatyki, obsługi finansowej i szkoleń do tej pory wykonywanych własnymi siłami przedsiębiorstw firmy zlecają dzisiaj na zewnątrz - wyspecjalizowanym usługodawcom. W firmach np. produkcyjnych istotnym elementem kosztów ich działalności są koszty logistyczne. Producent jednak, chcąc samodzielnie optymalizować koszty logistyczne, nie osiągnie nigdy takiego efektu, jaki osiągają operatorzy logistyczni. Outsourcing usług logistycznych powinien więc być kolejnym etapem w rozwoju każdej firmy.
Koszty transportu i logistyki często stanowią duży procent ponoszonych wydatków, tak więc dla wielu firm priorytetem jest ich optymalizacja. Jednakże nie zawsze oznacza ona zmniejszenie kosztów bezpośrednich, takich jak stawki za magazynowanie czy za transport.
Czas dostawy - Optymalizowane są również czas i wydajność całego procesu logistycznego.
Dla wielu firm obniżenie kosztów oznaczać może skrócenie czasu dostawy towarów do odbiorcy, możliwość szybkiej reakcji na wymagania rynkowe. Generalnie wszystkie te elementy, które pomagają tworzyć przewagę konkurencyjną. A operator logistyczny jest narzędziem do osiągnięcia tego celu.
Optymalizacja kosztów jest procesem złożonym i nie dotyczy wszystkich obszarów obsługi logistycznej. Jej efekty widoczne są w końcowym wyniku ekonomicznym klienta.
To, co można optymalizować, to głównie koszty magazynowania, transport zaopatrzenia i transport dystrybucji, ale też i koszty samego zarządzania czy też przygotowania przesyłek, np. coopacking. Do innej grupy, nie mniej ważnej kwestii w optymalizacji należą też koszty utrzymania zapasów oraz personelu.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl