Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

http://www.uzp.gov.pl/biulety/2003/111/111_7829.html

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 111 z dnia 04.08.2003
POZYCJA 47829

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, lok.
461, woj. mazowieckie, pow. warszawski, tel. 022 5133867, fax 022
5133050, e-mail: k.tyczynski(at)pkp.com.pl,

informuje o wyniku postępowania na dostawę systemu komputerowych
urządzeń sterowania ruchem kolejowym warstwy postawowej na linii
kolejowej Nr 4 odcinek Centralnej Magistrali Kolejowej - CMK (Grodzisk
Mazowiecki - Zawiercie), prowadzonego w trybie z wolnej ręki.

Podpisano umowę z firmą:

Bombardier Transportation (ZWUS) Polska Sp. z o. o., 40-142 Katowice,
Modelarska 12, woj. śląskie, pow. M. Katowice, tel. (032) 730-50-00, fax
258-30-82.

Cena (z VAT) - 69540000.00 zł, w tym VAT - 12540000.00 zł.

xxmWarszawa

xxzPKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

xxwmazowieckie

xxr@

xxpwynik postępowania



W liście z czw, 01-05-2003, godz. 12:51, Grzegorz Piotrowski pisze:


Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 52 z dnia 22.04.2003
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Lublin - Wydział
Realizacji Inwestycji, 20-022 Lublin, ul. Okopowa 5, woj. lubelskie
ogłasza przetarg nieograniczony na modernizację sieci trakcyjnej do V=200/250
km/h w torze Nr 1 i Nr 2 na odcinku p.odg. Knapówka - stacja Psary na
modernizowanej linii kolejowej Nr 4 - E 65 odc. Grodzisk Mazowiecki -
Zawiercie.
Termin realizacji (wymagany) - 30.10.2003 r.


Dużo zostało jeszcze trakcji na CMK do przystosowania do 200/250? Jest
szansa na wyzsza szlakową od nowego rozkładu??


Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 54 z dnia 25.04.2003
POZYCJA 22276
 euro

Samorząd Województwa Mazowieckiego, 03-472 Warszawa, ul. Bertolda
Brechta 3, lok. 630, woj. mazowieckie, tel. 022 5979201, 5979279, fax
022 5979201, www.mazovia.pl, e-mail: zamowie@mazovia.pl, ogłasza
przetarg nieograniczony na dostawę elektrycznego kolejowego pojazdu
szynowego


co to ma być za pojazd??? i dla kogo? PR? WKD?
Krzysztof Lerski



Użytkownik "Michal Jaroszynski" <mic@lhs.pl.Wytnij.To!napisał w
wiadomości


Użytkownik Tomasz Gieżyński <n260@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

| Sa zdawki, z SM42

| Niewazne z czym, panie PS, error i tyle, bo siodemki jezdza. :))
| Poza tym niezle Wam idzie, ale jeszcze sporo zostalo... ;)

Siedlce - Mordy Miasto
Mikolajow - Regny
Lodz Widzew - Zgierz (choc czasami sie zdarza z poc. z Lublina z lokami i
wagonami do ZNTK Bydgoszcz)

Grodzisk Maz. - Szeligi w sumie - Tatry Bis jezdza kilka razy w roku...
Przemysl - Medyka (no w 2a mam "UZ" , z Odessa i Czerniowcami to gagarin -
nawet nie wiedzialem :-)

Nowy Sacz - Marcinkowice


To co jeździ EN 57 ???
Tam to rzadko jedzie coś elektrycznego.Najczęściej już od Sącza jadą
S...-42.A nawet jak jedzie jakiś lok el. to na pewno jest to 06 lub 07.Nic
innego tam nigdy nie widziałem

Pozdrawiam!
Piotr Serwin
Nowy Sącz
leczn@nsi.pl



OD W. WSCHODNIEJ I GROCHOWA PRZEZ W. CENTRALNA, W. ZACHODNIA,
PRUSZKOW DO GRODZISKA MAZ. ADRES SIEDEM, ODPIS IOIR, CM KRAKOW,
CM, CET WARSZAWA, PZ, PK KRAKOW, WARSZAWA, POD, PWM, PIR,
PZDS WARSZAWA, PSP WARSZAWA WSCHODNIA, PBP ORBIS UL. ANNOPOL 3,
POLRES WARSZAWA, IOIR LUBLIN.

NA WNIOSEK POD PRZEPROWADZIC POGIAGI:
1. DNIA 31 GRUDNIA BR. 01, 02, 03 STYCZNIA 2000 R. POC. NR 13402/3
REL. W. WSCHODNIA - ZAKOPANE W/G R.J. W. GROCHOW PARK ODJ. 8.13,
W. WSCHODNIA 8.25/8.40 W TRASIE ZESZYT 460 STR. 29 GRODZISK MAZ. 9.16
I DALEJ ZARZADZENIEM DOIK LUBLIN.
SZYBKOSC MAX I WYMAGANY PROCENT HAM JAK DLA TRASY
SKLAD POC. ZGODNIE Z DOD 2B.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA NA CALEJ TRASIE I NA POC. NR.
31402, DR. TR. CM WARSZAWA DO KRAKOWA I Z KRAKOWA.
OBSLUGA KONDUKTORSKA - ZGODNIE Z DOD. 2B.
2. DNIA 31 GRUDNIA BR. 01, 02, 03 STYCZNIA 2000 ROKU POC. NR.
31402/3 REL. ZAKOPANE - W. WSCHODNIA  GRODZISK MAZ. 21.11 W TRASIE
ZESZYT 460 STR. 78 - 79.
SZYBKOSC MAX I WYMAG. PROCNENT HAM. JAK DLA TRASY.
SKLAD POC. ZGODNIE Z DOD 2B.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA, DR. TR. CM WARSZAWA Z KRAKOWA
DO WARSZAWY .
OBSLUGA KONDUKTORSKA - ZGODNIE Z DOD 2B.
OSTRZEZENIA STALE ZGODNIE Z DOD 7.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-468/99.
POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.

---------------- IOIR2-2257/99 Z UP IORD JACKIEWICZ -----------------



W artykule <slrndm6f8v.als.fe@komputer.fenia.pl
Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):


A Kraków, Gdańsk, Szczecin, Wrocław to gdzie? Że tak tylko parę miast
ciekawych wymienię.


Krakow ma dosyc szybkie polaczenie z Wawa, to samo Katowice.
E65 na odcinku Zawiercie - Grodzisk Maz (CMK) jest modernizowana
na 200km (sklady tradycyjne lok+wagony) i 250km (dla jednostek).

Gdansk - Wawa tez bedzie modernizacja - studium wykonalności i
częściowo dokumentacja projektowa objęte było programem ISPA

Z Wawy do Wroclawia i Poznania dojedziemy przez Lodz (rozgalezienie w
Kaliszu). Dla mnie to taka fantastyka - wole, zeby zmodernizowali to co
jest. Zeby dojechac szybciej do Wrocka wystarczy, ze pociagi pojada
CMKa (E65), potem przez Koniecpol - Czwe - Lubliniec dotra do Opola i
dalej zmodernizowana Opole - Brzeg - Wroclaw E30.

Wroclaw - Poznan przez Leszno (E59) - juz byly nawet spotkania
konsultacyjne, projekt chyba juz jest.

Mapka linii objetych miedzynarodowymi umowami AGC i AGTC
http://www.plk-sa.pl/pliki/infrastruktura/AGC_AGTC.pdf

Podstawowe parametry takich linii to prędkość w ruchu pasażerskim,
co najmniej 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h. Dopuszczalny
nacisk na oś nie mniejszy niż 221 kN (22,5 t).

Zdravim!



Trudno mi powiedzieć, osobiście robiłem prawo jazdy w różnych miejscach:
A-Żyrardów
B-Grodzisk Maz
C-Pruszków ( LOK )
D-Oleśnica
E do C-Malbork
Oczywiście oznaczenia kategorii w/g starych przepisów. Ważny był tylko instruktor - samochód, ośrodek był na drugim planie.



Osobiście zdawałem prawko w tamtym roku w kwietniu, o ile przepisy się nie
zmieniły to można zdawać gdzie się chce. Pochodzę z podkarpacia i mam tam
zameldowanie, mieszkam w Pruszkowie a zdawałem w Skierniewicach.
Jeśli chodzi o szkółkę to nie wiem sam kurs robiłem w Grodzisku Maz. w lok-u.

Pozdrawiam



Grzegorz Piotrowski <pcru@klub.chip.plnapisał(a):


Po pierwsze w Grodzisku pociag juz jedzie 120 (Ondraszek). 160 zaczyna sie dopiero 3,2
km za Grodziskiem Mazowieckim.


Po pierwsze, ja mowie jak BYLO, a nei jak powinno byc. Gosc przelecial
semafor wjazdowy do Grodziska majac 160 na budziku.


A dwa to ze Heweliusz zjezdzal z torow podmiejskich,
wiec jechal najwyzej 40, bo rozjazdy na 100 sa tylko przy zjezdzie z torow
dalekobieznych na Lodz.


Mogl nawet stać.


To jest tez sytuacja znacznie rozniaca sie od zakladanej przeze mnie. Sa dwie rzeczy
rzeczy odrozniajace ja. Po pierwsze jazda po torze niewlasciwym (czyli na przeciwko
drugiego pociagu) odbywala sie z obecna predkoscia, a po drugie minimalny odstep
miedzy dwoma pociagami wynosilby 3 odstepy, wiec jezeli w jednym pociagu zepsulaby sie
lokomotywa to drugi nie dojechalby do niego blizej niz 3 odstepy, wiec zeby zrobic bum
musialby przejechac S3, S5 i 3*S1, mozna raz nie zauwazyc S1, ale nie TRZY razy po
sobie juz nie. Jest jeszcze trzecia bardzo wazna sytuacja. Pociagi jadace 200 km/h
nigdy nie jechalyby przed innym pociagiem, bo sprawa tyczyla sie tylko kilku skladow
do Katowic, wiec w co mialby walnac?
Te warunki juz wymienialem, ale dwa ostatnie przemilczales.


Jeszcze raz Ci uswiadamiam:
POciag defektuje na szlaku. Ostatni wahgon znajduje sie juz za odcinkiem
poprzedniego odstepu, czyli od semafora jest jakies 100 metrow do
'ogona' skladu. Nastepny pociag zasuwa sobie. Masz kiepskei warunki,
pociag wjezdza na luk w prawo. Widac zielone swiatlo. Na krotko, rzecz
jasna, bo wczesniej zaslaniaja go slupy trakcyjne i krzaki. Mechanik
widzi zielone. Jedzie dalej. Semafor nastepny zauwaza z odleglosci 100
metrow. Jest na nim pomaranczowe. A sklad grzeje 200!. Przed nimi jest
JEDEN odstep wolny.
Nawet awaryjne hamowanie powoduje, ze lok wbija sie w ostatni wagon
poprzedzajacego skladu.


W moich zalozenich nawet jakby sklad na 200 przelecial przez S1 to nie mialby w co
walnac jadac z ta predkoscia przed kilkanascie/kilkadziesiat kilometrow, a to oznacza
przejechanie kilkanascie/kilkadziesiat S1, a takze miniecie nastawni, chyba nie
uwazasz ze w takich warunkach mozna doprowadzic do katastrofy.


Ciekawe. Wedlug Ciebie za S1 jest kilkanascie kilometrow do
przeszkody. A dla mnie od S1 do przeszkody moze byc tych metrow kilka. A
dokladniej - przeszkoda moze byc tuz za odcinkiem izolowanym.



DO GRODZISKA DO ZAWIERCIA,OD PSAR PRZEZ KOZLOW DO TUNELU ADRES
SIEDEM.
ODPIS:IOIR W-WA,KATOWICE,KRAKOW,CM,CET W-WA,KATOWICE,KRAKOW,PZ KRAKOW
KATOWICE,PSP RADOM,IORD LUBLIN,IRS W-WA WSCH.KATOWICE.

NA EUROPEJSKIE SPOTKANIE MLODZIEZY KATOLICKIEJ W RAMACH ,,TAIZE''
ZARZADZA SIE POCIAGI NADZWYCZAJNE Z WEGIER:

1.DNIA 28 GRUDNIA BR.POC.NR 31610/1 RELACJI BUDAPESZT-WARSZAWA W/G
ROZKLADU JAZDY:
ZAWIERCIE 8.08 GORA WLODOWSKA 8.18 PSARY 8.37 KNAPOWKA 8.42
WLOSZCZOWA PN.8.46 OLSZAMOWICE 9.01 OPOCZNO PD.9.17,5
IDZIKOWICE 9.23,5 STRZALKI 9.35,5 BIALA RAWSKA 9.44,5
SZELIGI 9.53 KORYTOW 9.58 GRODZISK MAZ.10.07 I DALEJ W/G ZARZADZENIA
IOIR WARSZAWA.
UWAGA:POC.8814 PROWADZIC W ODBIEGU ZA POC.41710.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK.CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKCYJNA - CM KATOWICE,
OBSLUGA KONDUKTORSKA:PZ KRAKOW.
V MAX 120 KM/H,WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM 111.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS KATOWICE.

2.DNIA 01/02 STYCZNIA 2000 R.POC.NR 13610/1 REL.WARSZAWA - BUDAPESZT
W/G ROZKLADU JAZDY:
GRODZISK MAZ.19.50 KORYTOW 19.58 SZELIGI 20.03 BIALA RAWSKA 20.13
STRZALKI 20.23 IDZIKOWICE 20.35 OPOCZNO PD.20.41 OLSZAMOWICE 20.58
WLOSZCZOWA PN.KNAPOWKA 21.17 PSARY 21.23 STARZYNY 21.25
 SZCZEKOCINY 21.30 WEGRZYNOW 21.35 KOZLOW 21.42 KAMIONKA 21.44
TUNEL 21.46 I DALEJ W/G ZARZADZENIA IOIR KRAKOW.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS W-WA WSCH.
SKLAD POCIAGOW:7B/MAV/RIC
V MAX OD GRODZISKA MAZ.120 KM/H,OD PSAR 100 KM/H,OD STARZYN 100 KM/H
OD SZCZEKOCIN 120,OD KOZLOWA 100 KM/H
WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM.111.
OBSLUGA TRAKCYJNA:LOKOMOTYWA CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKC.- CM WARSZAWA
DO KRAKOWA,OBSLUGA KONDUKTORSKA:PSP RADOM OD W-WY GROCHOW DO KRAKOWA
OD KRAKOWA PZ KRAKOW.

POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-22497/99.
-------------------- IOIR2F-1013/99 IOIR KALICKI --------------------

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl