Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Czy istnieje jeszcze lokomotywownia Toruń Kluczyki bo słyszałem, ze niee. I
co sie stało z EU07, które cięgneły jaki  czas temu np: pospieszny
"Kopernik" do Warszawy, "Barnim", "Bogusław" do Szczecina i troche innych
pasażerskich. Wg mnie Bydzi przydały by sie EU07 bo często widze, że ET22
obsługuje pospieszne, które wyjeżdząją z Bydgoszczy, albo też obsługiwane są
przez loki z innych zakładów (np. "Wieniawski" ciagnie EU07 z CM Lublin")

PZDR

P.S.chyba bede musiał starszą namówić na pare EU07 dla CM Bydgoszcz :D




| Czlowieku po pierwsze kluczyki to jest lokomotywownia sa tam jednostki
elektryczne i lokomotywy spalinowe.


To że są nie oznacza, że jest to lokomotywownia. Kiedyś (jeszcze niedawno)
był to Zakład Taboru Toruń. W gwoli ścisłości pod Zakład Taboru podlegają
poszczególne sekcje eksploatacji pojazdów trakcyjnych (dawne
lokomotywownie), w których znajduje się zaplecze dla
drużyn trakcyjnych, oraz warsztat z punktem obsługi dla pojazdów trakcyjnych
(nie tylko tankowanie, ale i punkty kontrolne i naprawcze). Na Kluczykach
naprawiają EZT, a lokomotywy mają tam tylko postój, więc nazwałbym to raczej
sekcją utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych a nie lokomotywownią


A po drugie jak bys chcial wiedziec Torun Wschodni(kiedys Torun Mokre)
stacjonowal tam lokomotywy a teraz sa drenzyny. Moge wyslac foto.


A w jakim sensie stacjonowały? (z punktem obsługi technicznej?) Poza tym,
jak Ty nazywasz miejsce, w którym stacjonują drezyny lokomotywownią to
takich miejsc nie tylko u mnie w miescie można znaleźć po kilka na większe
miasto. I napisz jeszcze czy te nie istniejące już lokomotywownie też chcesz
żeby byly wypisane

Od siebie: Zakład Taboru Bydgoszcz

Bydgoszcz Wschód (lok. elektryczne)
Bydgoszcz Główna (lok spalinowe + pkt postojowy dla wszystkich pojazdów
trakcyjnych)

pozdrawiam

Marcin Bg



Cześć,
Jak na razie udało mi się zebrać tyle:
Jeśli wiecie coś więcej ( ew. widzicie jakieś błędy ) to dajcie znać. Z góry dzięki.
PS. Co się stało z 001, została przerobiona na SP i skasowana ?

SU45-006 = Lok. Bydgoszcz Głowna ?
SU45-010 = CM Lublin
SU45-013 = Odstawiona w Lok. Odolany
SU45-017 = Lok. Ełk ?
SP45-015 = Gdynia Grabówek, wrak
SU45-018 = Lok. Suwałki ?
SU45-021 = Lok. Toruń Kluczyki ?
SU45-023 = CM Białystok
SU45-027 = CM Białystok
SU45-038 = Lok. Leszno, Skreślona
SU45-045 = CM Białystok
SU45-046 = CM Lublin, wrak
SU45-060 = CM Białystok
SU45-062 = CM Białystok
SU45-080 = CM Lublin
SU45-089 = CM Lublin
SU45-109 = CM Lublin
SU45-126 = CM Lublin
SU45-134 = CM Białystok
SU45-135 = CM Lublin
SU45-136 = CM Białystok
SU45-137 = CM Białystok
SP45-139 = Eksponat w skansenie Kościerzyna
SU45-151 = CM Lublin
SU45-159 = CM Białystok
SP45-160 = Lok. Toruń Kluczyki, zniszczona w wypadku pod Otłoczynem 19.08.1980
SU45-164 = CM Białystok
SU45-172 = CM Lublin
SU45-179 = CM Białystok
SU45-190 = CM Białystok
SU45-192 = CM Lublin
SU45-200 = Odstawiona w Warszawie
SU45-201 = CM Lublin
SU45-206 = CM Białystok
SU45-208 = CM Białystok
SU45-209 = CM Białystok
SU45-212 = CM Lublin
SU45-228 = CM Lublin
SU45-231 = CM Białystok
SU45-235 = Odstawiona w Warszawie
SU45-236 = CM Białystok
SU45-244 = CM Białystok
SU45-250 = CM Białystok



"Andrzej "ParrotS"" <parr@poczta.onet.pl.WYWAL_TOpopelnil byl
txt


SU45-006 = Lok. Bydgoszcz Głowna ?


CM Gdynia.


SU45-013 = Odstawiona w Lok. Odolany


Dead ;-(


SU45-017 = Lok. Ełk ?
SU45-018 = Lok. Suwałki ?


Obie CM Bialystok.


SU45-021 = Lok. Toruń Kluczyki ?


CM Bydgoszcz.


SU45-200 = Odstawiona w Warszawie
SU45-235 = Odstawiona w Warszawie


Obie dead ;-(



Protest Kluczyki!!
nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?IdLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1281&NrSection=1&NrArticle=156194&IdTag=238
- Wystarczy spojrzeć na plan, by zobaczyć, jak kluczyć przez węzeł, nomen omen,
Kluczyki będą zjeżdżający z planowanego mostu na Wschodniej - dodaje Maciej
Cichowicz. - Od Lipnowskiej, gdzie trasa mostowa będzie się kończyć, trzeba
wrócić Łódzką i Andersa na wysokość przedłużenia mostu Piłsudskiego, tam skręcić
w lewo na planowany dojazd do węzła, a na nim zawrócić do Czerniewic. Cała pętla
liczy około 9 kilometrów. Pytanie, czy jadącym w drugą stronę, czyli
docierającym do Torunia z południa, będzie się chciało tak wywijać i nadrabiać
drogi. Bliżej będą mieli do centrum przez dotychczasowy most im. Piłsudskiego.
Problem w tym, że dojazd do niego odbywać się będzie po wąskich uliczkach. I to
jest problem, który zgłaszamy.



Dnia Mon, 26 Jun 2000 13:37:08 GMT, "Jakub" <jak@priv.onet.pl
napisal:


Miłosz miał na myśli Trupiarnię Polskiego Kolejnictwa zorganizowaną w
Warszawie wiele lat temu. To koszmarne cmentarzysko unikalnych w skali
światowej zabytków kolejnictwa jest wizytówką naszego kraju... de facto
wszystkie te maszyny należałoby czy m prędzej zabrać stamtąd do tych
nielicznych skansenów, gdzie ludzie potrafią się tym zająć - Warszawa to
parodia. Nie wiem, kto jest obecnym dyrektorem tego syfu. Prawdopodobnie
jakiś "spadkowicz" z wyższego stołka PKP oczekujący emerytury. Pracownicy
też jacyś z innej planety - niewiele lub nic nie wiedzą na temat eksponatów,
nie zainteresowani sprzedażą książek czy czegokolwiek...

Co dziwne - oddalone od Warszawy oddziały Muzeum Kolejnictwa wcale nie są
zasyfiałe - np. Gryfice sprawiają całkiem dobre wrażenie, nie wiem jak
Sochaczew.


        Nie wiem kto "zarzadza" Muzeum Kolejnictwa", ale rzeczywiscie
sa chyba lepsze miejsca do prezentacji taboru. Nie wiem jak to tam
jest z prawami wlasnosciowymi, ale ja bym tabor z tamtad wywiozl w
inne miejsce, grunty w cholere sprzedal (a niech bedzie nawet nastepny
hipermarket) i za czesc uzyskanej kasy troche tabor podrestaurowal.
        A jakie miejsce? Hmmm, wszystko toto nieczynne, wiec moze
jakas hala by sie znalazla - przynajmniej by to tak szybko nie
niszczalo. Skad pusta hale - podam przyklad - lok. Torun Kluczyki. I
zagrozenie wtedy ze strony graficiazy raczej nikle, ze wzgledu na
nieeksponowane miejsce (oni lubia, jak ich prace sa "podziwiane" przez
szersza publicznosc) A i do Torunia dojazd chyba raczej niezly. Do
Kluczyk mozna dojechac pociagiem osobowym do/z Inowroclawia/
Bydgoszczy. A i ST44-001 od czasu do czasu z bipa jaklo skladzik
nadzwyczajny do Chelmzy (albo nawet do Bg via Chelmza) albo Sierpca
(co nie Remik?)
        Szkoda, ze to raczej nie doczeka sie nigdy realizacji i mozna
tak co najwyzej sobie gdybac.

PoZdrowia

M@tej

Maciej Olędzki
Solec Kujawski
e-mail: ma@kolfer.com.pl
          ma@zsk.bydgoszcz.pl
URL:   http://www.zsk.bydgoszcz.pl/matej

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl