Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Czołem!

Do napisania tego tematu zainspirowała mnie dyskusja nt. Szpularni. Pojawiły się tam opinie (w tym moja) na temat rodzaju sklepów i lokali usługowych które mogłyby zaistnieć w galeriach handlowych loftów.



W niektórych wątkach przewijał się temat KFC. Czy macie jakieś inne sugestie odnośnie lokali - czego Waszym zdaniem brakuje w Żyrardowie? Jakiego rodzaju placówki handlowe mają Waszym zdaniem szanse na powodzenie w Żyrardowie?



Galerie sztuki, perfumerie, saloniki prasowe, kawiarnie a może bar sushi?



Podyskutujmy - moze kogos to zainspiruje.



Pozdrawiam,

MCE



nowo powstający kompleks usługowo-biurowy w ścisłym centrum Kobylnicy

Dwukondygnacyjny budynek o łącznej powierzchni użytkowej 964,50 m2 idealnie nadaje się do adaptacji na pomieszczenia biurowe i usługowe (np. bank, poczta, gabinet lekarski, sklep). Dwa niezależne lokale na parterze posiadają zaplecza o powierzchni 187,60 m2 oraz 236,60 m2 (istnieje możliwość ich połączenia). Niezależne pomieszczenia na poddaszu wyposażone są w ogólnie dostępne zaplecza sanitarne.



Zdjęcia z inwestycji oraz szersze informacje:

http://kobylnica.jun.pl/viewtopic.php?p ... 3f1831#839



Jestem za a nawet przeciw.
Do nielicznych za mozna zaliczyc to, ze Uszok bedzie musial sie starac, jesli sie okaze ze Srodmiescie wymiera. Po 2 wlasciciele lokali w Srodmiesciu beda sobie mogli na przykladzie tych kilkuset punktow handlowo-uslugowo-rozrywkowych wyrobic poglad co sie sprzedaje i jak sie to robi.




A co ma zrobić? czekac az dzialka zarosnie? Plan zagospodarowania przewiduje lokale handlowo-uslugowe Miasto sprzedajac grunt wiedziało co w tym miejscu powstanie.
A nagla zmiana decyzji moze miasto sporo kosztować.

Widać, nie jesteś za bardzo w temacie. Otóż miasto sprzedawało działkę ok. 10 lat temu, kiedy jeszcze nie było planu zagospodarowania dla tego miejsca. Poza tym UM wydając pozwolenie na budowę, zgadzało się na projekt zaprezentowany przez inwestora. Jednak właściciel zmienił projekt na znacznie gorszy i chciał go realizować na mocy tego samego pozwolenia. Warto też zaznaczyć, że p. Jacek przez 7 lat czekał sobie aż działka zarośnie, bo to właśnie 7 lat temu wystąpił o pozwolenie i do stycznia tego roku nic nie robił (poświadczam, bo przechodzę tamtędy codziennie od lat i widzę, kiedy coś się dzieje). To nie jest tym razem jakiś chory wymysł urzędników, tylko prawdziwy przekręt. Zauważ też to, że burzę zaczęły media, a nie UM.


Tak jak napisałem wcześniej - p. Jacek zaproponował UM dobry projekt, a następnie się z niego wycofał i chciał zrealizować bubel. Chętnie zobaczę zdjęcia innych budynków pana Jacka...



" />Do wynajecia niedrogo lokal handlowo-usługowy w centrum tomaszowa.
ul.Lwowska 56/15
ostatnio byl tam gabinet kosmetyczny/solarium
spora powierzchnia blisko okolo 100m2 ( lokal jest caly podpiwniczony )
po tej samej stronie co bar zacisze oraz pizzeria palermo.
tel 505 11 55 25



" />No coz, uwazam ze jednak centrum handlowe byloby przydatne. Biorac pod uwage liczbe mieszkancow. Obawiam sie jednej rzeczy, ze infrastruktura nie nadazy za rozbudowa Miasteczka. Jak na razie tak to wyglada. Liczba sklepow i lokali uslugowych jest naprawde znikoma. Mam nadzieje, ze nie bedziemy skazani na centrum handlowe na Sadybie.




Mam zamiar wynająć lokal na usługi kosmetyczne,najemca będzie rozliczać się ze mną ze zużycia wody na podstawie zamontowanego podlicznika w jaki sposób zapisać to w umowie ?Rachunki za wodę otrzymuję co dwa miesiące.

cześć

w umowie stosujesz bardzo prosty zapis (sam też taki stosuję):

pkt xx
Najemca poniesie również koszty opłat za wodę zgodnie ze wskazaniami licznika. Pomiary zużycia wody w lokalu, będą dokonywane każdego miesiąca, a opłata naliczana będzie zgodnie z taryfą stosowaną dla lokali handlowo - usługowych przez Miejskie Wodociągi XXX (podasz nazwę firmy która dostarcza wodę w Twoim mieście).

Opłaty za tą wodę możesz doliczać co miesiąc czynszu najmu lub wpisywać na rachunku (fakturze) dodatkową pozycję "zużycie wody". Ja jednak nie polecam tej drugiej opcji, najlepiej jak będziesz miał przychody tylko z tytuły wynajmu lokalu. Prąd przepisz na najemcę i to będzie z głowy.
Rachunki, które dostajesz co dwa miesiące za tą wodę będziesz traktował jako koszty uzyskania przychodu.



" />Witam.
Będąc na zebraniu jednej ze wspólnot mieszkaniowych rzeczywiście powiedziałem o współczynniku 1,5 na jedno miejsce postojowe. Można powiedzieć że jest to średni współczynnik. Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego wydając pozwolenie na budowę określa ten współczynnik na podstawie wskaźników wydanych przez ZDM. Wskaźniki przedstawiają się następująco: dla lokali mieszkalnych-1 miejsce na 60m2 powierzchni lokalu, dla biur i urzędów-1,8 do 3 miejsc na 100m2 powierzchni dla lokali handlowo-usługowych-2,5 do 3,8 miejsca na każde 100m2 powierzchni. Niestety nie mogę podać Państwu ilości dla konkretnych inwestycji na Skoroszach ponieważ w Urzędzie Dzielnicy Ursus nie ma dokumentacji. Kilka dni temu zaprosiłem na rozmowę przedstawicieli firmy Marwipol. Tematem spotkania było omówienie terminów, zmniejszenie uciążliwości spowodowanych budową oraz docelowym zagospodarowaniem w szczególności sąsiedztwa ul. Ryżowej na tym odcinku. Termin zakończenia prac na gotowo to druga połowa b.r. Przy ulicy będą wybudowane miejsca postojowe.

Pozdrawiam:
W. Krzemień



Witam,

Moim zdaniem potrzebne są co najmniej 3 przejścia: jedno przy wjeździe na osiedle, drugie przed rondem umożliwiające dojście do kościoła i szkoły oraz trzecie gdzie pomiędzy nimi, najlepiej na wysokości budowanego budynku, w którym maja być jakieś lokale usługowo-handlowe. W załączeniu mapka z moja propozycja. Ale może powinien się wypowiedzieć w tym temacie jakiś fachowiec od projektowania dróg.

Pozdrawiam
Marek



Szczegóły inwestycjiBudynki komunalne - ul. Pułaskiego 17-33 oraz 35-45

Inwestycja obejmuje budowę komunalnych budynków mieszkalnych w standardzie pozwalającym na natychmiastowe zamieszkanie. Wszystkie mieszkania zostaną wykończone i wyposażone w: wykładziny dywanowe w pokojach, wykładziny PCV w kuchni i przedpokoju, płytki ceramiczne na podłodze w łazience, kuchenki gazowe oraz tzw. biały montaż. W budynkach zostały przewidziane podziemne miejsca parkingowe oraz lokale usługowe.

Ilość mieszkań:

ul. Pułaskiego 17-33

117 mieszkań
3 lokale uzytkowe


ul. Pułaskiego 35-45

70 mieszkań
7 lokali uzytkowych

Autor dokumentacji projektowej :

Grupa Architektoniczna DOMINO

Wykonawca inwestycji:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ARKOP

Planowany termin zakończenia całości inwestycji - grudzień 2008.

http://www.zim.wroc.pl/inwestycje/budyn ... realizacji



Nowy biurowiec z historią w tle
Katarzyna Kosiec
2007-09-09, ostatnia aktualizacja 2007-09-09 19:42

W dawnej szkole na rogu ul. Mikołaja i Kazimierza Wielkiego powstanie nowoczesny biurowiec. Już rozpoczęły się prace w zabytkowym budynku
W 1411 roku stał tu szpital dziecięcy Bożego Krzyża. Jego gotyckie mury zachowały się. Do 2000 roku działała tu zasadnicza szkoła zawodowa, później budynek kupiła wrocławska firma City Point.

Na parterze planowane są lokale usługowe i handlowe. Pierwsze, drugie i trzecie piętro zajmą luksusowe pomieszczenia biurowe. Znajdą się one również w nowej części budynku, która powstanie na niezabudowanej części działki. Między nimi planowane jest przeszklone od góry atrium.

- Chcemy w ten sposób połączyć przeszłość z nowoczesnością - mówi architekt Krzysztof Skalski, projektant budynku.

- Nawet nazwa, Times, ma podkreślić, że wkraczamy tu z nową funkcją i technologiami, ale z poszanowaniem dla historii i czasu, który ten budynek na przestrzeni kilku stuleci zmieniał - dodaje.

Na razie ze starego budynku zostały tylko mury, ale zabytkowa elewacja ma być wiernie odtworzona po dostosowaniu jej do wymogów konserwatorskich.

Inwestycja będzie kosztować ok. 30 mln zł. Ma się zakończyć w drugim kwartale 2008.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław



Aktualna cena netto za lokal wynosi 333600zł.

Dokładna lokalizacja lokalu to pawilon handlowo-usługowy przu ul. Derby (pomiędzy osiedlami Derby 1 i Derby 2).

pozdrawiam,
Tomek



Wynajmę lokale handlowo - usługowe w nowo wybudowanym pawilonie handlowym przy ul.Boryszewskiej w Wiązownie (500m od centrum ).Przykładowe metraże 50m,30m,220m,170m.Tel.602-346-066



No to mamy maly przetrag na miejsca sklepowe pod kopula na rondzie

Zagospodarowanie

Prezydenta Miasta Katowice zaprasza do składania ofert na najem i administrowanie powierzchni w budowanej "Kopule" na rondzie im. gen. Jerzego Ziętka w centrum Katowic.
PREZYDENT MIASTA KATOWICE
zaprasza

do składania ofert na najem i administrowanie:
• całej powierzchni zlokalizowanej na poziomach „0” i „+1” (z możliwoÂścią podnajmu innym podmiotom),
• alternatywnie dla powierzchni poziomu „0” i powierzchni poziomu „+1”
(z możliwoÂścią podnajmu innym podmiotom),
w przewidzianej do wybudowania „KOPULE” nad tunelem drogowym w rejonie ronda u zbiegu ulicy: Chorzowskiej, Alei Korfantego, Alei RoÂździeńskiego.

„KOPUŁA” umieszczona zostanie przy węÂźle komunikacyjnym.
Oferent zobowiązany będzie do zagospodarowania powierzchni poprzez zawarcie umów najmu z zainteresowanymi podmiotami, którzy zgodnie z programem funkcjonalnym prowadzić będą działalnoÂść :
- na poziomie „0” (dostępnym z platformy przystanków tramwajowych na rondzie) handlowo-usługową związaną z potrzebami życia codziennego. Na powierzchni ok. 700 m2 przewiduje się utworzenie kilku punktów handlowo-usługowych.
- na poziomie „+1” (4 m nad poziomem peronów) wystawienniczo-promocyjną oraz kawiarnię.

Oferta winna zawierać:
- propozycję zagospodarowania wolnej powierzchni (program funkcjonalny),
- krótką prezentację oferenta zawierającą m.in.:
• dane oferenta (status prawny przedsiębiorcy),
• informację o dotychczas prowadzonej działalnoÂści w tym zakresie
(tj. lokalizacja wykonywanej działalnoÂści, okres jej prowadzenia, udokumentowane doÂświadczenie w prowadzeniu tej działalnoÂści)
- proponowane warunki finansowe dla powierzchni poszczególnych poziomów.

Propozycję zagospodarowania powierzchni użytkowej w „KOPULE” (zarówno na poziomie „0” jak i kawiarni na poziomie ”+1”) należy złożyć w Urzędzie Miasta Katowice przy ul. Młyńskiej 4 w Referacie Lokali Użytkowych i Reklam Wydziału Budynków i Lokali (V piętro, pok. 520) lub w Biurze Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 31 sierpnia 2005 r.

Bliższych informacji w zakresie zagospodarowania „KOPUŁY” udziela Referat Lokali Użytkowych i Reklam przy ul. Młyńskiej 4 w Katowicach, V piętro pokój nr 520 /tel. (0-prefix-32) 2537-928, 2593-523, 2593-525/ oraz pan Stanisław Marczyk Pełnomocnik Prezydenta ds. koordynacji prac związanych z realizacją Drogowej Trasy ÂŚrednicowej, ul. Młyńska 9, II piętro pok. nr 7 / tel. (0-prefix-32) 2593-533/.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl