Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Zamieszczam swój pierwszy amatorski filmik z MSTS na trasie Sędziszów Młp. - Rzeszów Główny.

--> http://www.youtube.com/watch?v=EQSbZfZbkSc

Użyty skład:

* Lokomotywa EU07-423
* 3 x Adnu 19-70 687 Typ 112A
* 5 x Bdnu 20-71 091

Zachęcam do komentarzy i uwag oraz propozycji na temat filmiku



Linia ta otwarta została na odcinku Legnica- Złotoryja 15.10.1884r. Po 11 latach przedłużono ją do Świerzawy. Rok później kolej dotarła do Marciszowa. W 1951 z Jerzmanic Zdrój poprowadzono bocznice do Wilkowa lecz ruch pasażerski zawieszono już w 1959. 15 maja 1896 roku otwarto odbicie z Jerzmanic Zdrój do Zawidowa przez FrĂ˝dlant v ÄŚechach. Na trasie można było spotkac pociągi towarowe z bazaltem, jeleniogórskie parowozy TKt48, lokomotywy SP42 z wagonami piętrowymi, szynobusy SA102, a na odcinku Legnica- Jerzmanice Zdrój EZT EN57. W 1994 roku wyremontowano linie na odcinku z Jerzmanic Zdroju do Marciszowa lecz rok później po 111 latach postanowiono zawiesic ruch pasażerski. Przez blisko 14 na odcinku Legnica- Krzeniów zobaczyc można bylo jedynie elektrowozy ET22 z bazaltem. W 2007 PKP PR postanowiło otworzyc ruch pasażerski na odcinku Legnica- Jerzmanice Zdrój. Jednak zbyt mała prędkośc szlakowa lini (20-40km/h) zniechęciła ludzi do podróżowania tym środkiem transportu. 1 marca PKP PR postanowiła ograniczyc kursowanie pociągów pasażerskich do sobót i niedziel wraz z ograniczeniem ich iczby do dwóch par. 30.08.2009 odbył się ostatni przejazd "osobówki" do Jerzmanic. Ponownie na trasie można spotkac jedynie składy z kamieniołomem. 01.07.2008 postanowiono o ponownym otwarciu odcinka Marciszów- Wojcieszów Górny dla ruchu towarowego. Pociągi kursują co regularnie co drugi dzień.


Przebieg linii nr 249:
- Legnica
- Pawłowice Małe
- Złotoryja
- Jerzmanice Zdrój
- Krzeniów
- Nowy Kościół
- Sędziszowa
- Świerzawa
- Wojcieszów Górny
- Kaczorów
- Płonina
- Marciszów



Zwrot składu retro
PWPEcp 135019/8 rel. Warszawa Towarowa - Chabówka
Kursuje 14/15.08
Lok: Wawa-Kr. Prokocim ET22, Prokocim - Chabówka EP03
Skład: lokomotywa Ty2-911 + skład retro (zwrot)

Wawa Gł. Tow 23:25 Piaseczno 00:15/40 Warka 1:25/45 Radom 2:47/4:02 Skrżysko
Kam. 4:58/5:33 Kielce 6:32/7:32 Sędziszów 8:57/10:10 Kozłów pt 10:24/41 Tunel
10:49/59 Słomniki 11:28/11:37 Kr. Batowice 12:08 Kr. Olsza 12:17 Kr. Prok.
Tow. PrA pt 12:32/42 Kr. Prok. Tow. PrD 12:52/14:03 Kr. Prok. Tow. PrC pt
14:09/14:10 Skawina 14:32/37 Leńcze 14:57/15:15 Kalwaria Zeb. Lanc 15:25/51
Stryszów 16:06/11 Sucha Beskidzka 16:48/17:18 Maków Podh. pt 17:29/17:34
Osielec 17:46/54 Jordanów 18:05/10 Skawa 18:16 Chabówka 18:25

W Piasecznie prawdopodobnie postój na przepuszczenie TLKi z Białegostoku.
Jak ktoś chętny to zapraszamy o północy pod nastawnię przy Jana Pawła



Statystyki 7. kolejki:

Użytkownicy: 28
Zwyciestwa: 17 (60,71%)
Remisy: 2 (7,14%)
Porażki:9 (32,14%)

Najwyższe zwyciestwo: 0:9 (Afro Kidler - Sosnowiec)
Najwyższa porażka: 7:1 (KP Lokomotywa Poznan - FC Zgierzanie)

Najwyższe HatStats:
Suma: 239 – Zapro
Obrona: 99 – Młot Sedziszów
Pomoc: 87 – 1.FC Zacisze
Atak: 67 – 1.FC Zacisze

Najniższe HatStats:
Suma: 99 – RKO United
Obrona: 29 – FC Dwójka Brzeg
Pomoc: 15 – Stal Grudziądzb
Atak: 21 – Stal Grudziądzb,

?|rednie HatStats:
Suma: 140,18
Obrona: 52,32
Pomoc: 41,68
Atak: 46,18


Najwiecej gwiazdek:
59,5 – Zapro

Najmniej gwiazdek:
26,5 – RKO United

?|rednia ilość gwiazdek:
39,71


Dzisiaj brałem pod uwage mecz tylko 28 druzyn, poniewaz mecze pozostałych 4 które zaliczałem poprzednio zakonczyly sie walkowerami, wygrały KKS Dream Team i FC Luboń, ale także niespodziewanie dwie porażki naszych użytkowników walkowerami a mianowicie AC Milan Club i FC Schalke ^04^ Gelsenkirchen. Co sie dzieje chłopaki

[ Dodano: Pon 12 Maj, 2008 16:06 ]



Ponowna krytyka z mojej strony:

Stacja Przeworsk, wjazd od strony Jarosława - słupy trakcyjne całkiem w innym miejscu sa jak idą tory czy teź stoja po środku torowiska (lokomotywą przecinam słupy w sam środek) tak samo wygląda sprawa z mostem przed Rzeszowem od Sędziszowa....3 słupy stoja tam gdzie nie trzeba

Ogólnie mówiąc wjazd do Rzeszowa od strony Sędziszowa wygląda akatstrofalnie pod względem wydajności...tnie...tnie...tnie..po czasie gierka chodzi normalnie.





Spółka PKP LHS chce szybciej przewozić towary po jedynym w kraju szerokim torze. Na modernizację trakcji i zakup lokomotyw przeznaczy w tym roku blisko 150 mln zł.
Część pieniędzy została już wydana. Za 14 mln zł LHS kupiła sześć nowych rosyjskich lokomotyw manewrowych. Planuje także zakup dziesięciu lokomotyw pociągowych o mocy 3000 KM. Będą to pierwsze od kilku lat lokomotywy przewozowe kupione przez spółki grupy PKP. Te obecnie eksploatowane przez LHS pochodzą z lat 70. i mają moc prawie dwukrotnie mniejszą, co wpływa również na szybkość przewozu towarów. - Chcemy wydać na to ponad 70 - 80 mln zł - mówi Zbigniew Tracichleb, prezes PKP LHS.
W tym roku spółka planuje rozbudować układy torowe na kilku stacjach pośrednich, tak aby przepustowość linii zwiększyła się do 14 par pociągów na dobę. Natomiast po zmodernizowaniu ok. 70 km torów średnia prędkość ma wzrosnąć do 80 km/h (obecnie 60 km/h). Spółka chce też rozpocząć remont mostów przez San i Wisłę oraz zmodernizować stację w Sędziszowie.
- Dla poprawienia bezpieczeństwa przy torach będą montowane urządzenia do wykrywania awarii w taborze, a na stacji w Hrubieszowie zostanie zbudowana bramka do prześwietlania kontenerów - wylicza Mariola Karpińska, rzecznik prasowy spółki. Przewoźnik będzie też rozbudowywał przejście graniczne z Ukrainą Izow-Hrubieszów. Dotychczasowe inwestycje pozwoliły na usprawnienie odprawy celnej. Na modernizację torów LHS wyda kolejne 70 mln zł.
W 2006 r. linia przewiozła 7,3 mln ton ładunków, głównie węgla i rudy żelaza. To o 2,2 mln ton więcej niż w 2005 roku. Spółka wypracowała 280 mln zł ze sprzedaży i 65 mln zł zysku netto. Obecnie zatrudnia 1206 osób.
tutajpoczkategori




TRANSPORT LHS kupuje nowe lokomotywy
PKP szybciej pojedzie po szerokim torze

Spółka z grupy PKP chce szybciej przewozić towary po jedynym w kraju szerokim torze. Na modernizację trakcji i zakup lokomotyw przeznaczy w tym roku blisko 150 mln zł.

Część pieniędzy została już wydana. Za 14 mln zł LHS kupiła sześć nowych rosyjskich lokomotyw manewrowych. Planuje także zakup dziesięciu lokomotyw pociągowych o mocy 3000 KM. Będą to pierwsze od kilku lat lokomotywy przewozowe kupione przez spółki grupy PKP. Te obecnie eksploatowane przez LHS pochodzą z lat 70. i mają moc prawie dwukrotnie mniejszą, co wpływa również na szybkość przewozu towarów. - Chcemy wydać na to ponad 70 - 80 mln zł - mówi Zbigniew Tracichleb, prezes PKP LHS.

W tym roku spółka planuje rozbudować układy torowe na kilku stacjach pośrednich, tak aby przepustowość linii zwiększyła się do 14 par pociągów na dobę. Natomiast po zmodernizowaniu ok. 70 km torów średnia prędkość ma wzrosnąć do 80 km/h (obecnie 60 km/h). Spółka chce też rozpocząć remont mostów przez San i Wisłę oraz zmodernizować stację w Sędziszowie.

- Dla poprawienia bezpieczeństwa przy torach będą montowane urządzenia do wykrywania awarii w taborze, a na stacji w Hrubieszowie zostanie zbudowana bramka do prześwietlania kontenerów - wylicza Mariola Karpińska, rzecznik prasowy spółki. Przewoźnik będzie też rozbudowywał przejście graniczne z Ukrainą Izow-Hrubieszów. Dotychczasowe inwestycje pozwoliły na usprawnienie odprawy celnej. Na modernizację torów LHS wyda kolejne 70 mln zł.

W 2006 r. linia przewiozła 7,3 mln ton ładunków, głównie węgla i rudy żelaza. To o 2,2 mln ton więcej niż w 2005 roku. Spółka wypracowała 280 mln zł ze sprzedaży i 65 mln zł zysku netto. Obecnie zatrudnia 1206 osób.

rh

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl