Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

no to żeby nie było to ja jestem kontento za spotkaniem znam nawet nie kiepski ośrodek wypoczynkowy w lesie fajne chałupy do noclegu klimat wypas spokój cisza ... z tego co pamiętam nie drogo ....
przy wspomaganiu Tawki $$$ napisałem że pomogę i wsparłem ...
31 maja mam urodzinki :D jest to sobota wiec od piątku mogę balować :D
jak coś to ja z osobą towarzyszącą bym sie pojawił
co do ośrodka wypoczynkowego vel wczasowego to przy wolnej chwili mogę podjechać dowiedzieć sie ile nocleg pare fotek mogę trzasnąć i zamieścić ......

W zlot watpie tez, malo osob mamy aktywnych i serw padnie za miech wiec..

erHaiX masakra :D

ahas ten ośrodek mieści sie niedaleko łowicza woj łódzkie

EDIT //
znalazlem linka wszystko wiemy w takim razie :D

plus(+) atrakcje typu
Zamek
o to moja oferta :)
Użytkownik SWIREQ edytował ten post 01 marzec 2008 - 08:29

... choć wolałbym dzień wcześniej jechać rowerem i tam przenocować. Jeżeli ktoś zna jakieś tanie noclegi to proszę o info nie jestem wymagający bo poruszam się z śpiworem. Więc podłoga w bezpiecznym miejscu wystarcza.
Również zastanawiam się nad pojechaniem w piątek na rowerze (przy okazji można zaliczyć masę krytyczną w Krakowie). Nocleg w schronisku na Płaszowie: 30zł normalny, 20zł dla młodzieży uczącej się (do 26 lat).
Nocleg w schronisku w centrum: 36zł/30zł w pokoju 2-4 os., 30zł/24zł w pokoju 6-8 os.

Na Płaszowie już kiedyś spałem. Z rowerami nie było problemu (spały w pokoju razem z nami).

Może by się coś znalazło tańszego, ale nie szukam bo mam legitymację ptsm i śpię za 15zł :)

Wygląda na to, że się zmienił rozkład:
Stacja Godz. odjazdu
Jaworzno Szczakowa 05:31
Trzebinia 06:03
Krzeszowice 06:21
Kraków Główny 07:00 (6:55 wjeżdża)

Trasa bardzo przyjemna dla rowerzysty turysty. Atrakcje jakie można spotkać to np. Skansen rzeki Pilicy w Tomaszowie, rezerwat żubrów pod Tomaszowem, Sulejów, Przedbórz. Trasa do zrobienia w 2 dni. Nocleg można zrobić w Sulejowie lub za Sulejowem w Dąbrówce.

Wyświetl pełny artykuł

" />z magazynhttp://www.zamki.pl/?idzamku=lowicz
na foto z google widać dwa budynki są to trwale fundamentem związane budowle z gruntem a wsystko pod nadzorem i wiedzą wkz jak i archeo które dokonywało tam prac a budynki wynajmowało na noclegi.bo jak inaczej na stanowisku archeo mogło by coś takiego powstać .teren na chwile obecną ogrodzony bez prawa wstępu poza archeo i turystami dewizowymi.Z tąd ta jamerykańska flaga.
Jak widać można jeśli się ma układy robić na tym terenie wszystko,nawet pod nadzorem.ale pare guzików to już w rękach prywatnych łoj złodziejstwo przestępstwo i kryminał.Temat o ile nikt nie podchwyci będę z premedytacją rozpamiętywał bo to wulgaryzm......wo kolesiostwo jakich mało.też chce zamek za złotówkę em austro węgier w podziemiach a do odkopania którego mam za free studentów archeo
Mckain wie o czym mowa.To temat tabu.Aleeeeeeeeeeeee....nie do końca bo osobiście ciekaw jestem odpowiedzi zainteresowanych w tym Pani Kasi

W zasadzie większość zainteresowanych wie dobrze o co chodzi, ale pro forma napiszę jeszcze dla pewności i świętego spokoju.

otóż, po najbliższej Masie 27 Kwietnia, jedziemy na nocny wypad ogniskowy na Borową Górę, i rano, bezpośrednio ruszamy do Bełchatowa, aby wspólnie z Załogą Rowerową Zgrzyt, wyruszyć o 8.00 na Pierwszą w tym roku Wyprawę przez duże W...
te osoby, które nie jadą na wyprawę, wrócą spokojnie do domu...

jedziemy ze Zgrzytem przez 3 dni, dojeżdżamy w okolice Łowicza, gdzie nocujemy na polu namiotowym ośrodka konno-rekreacyjno-namiotowo-jakiegoś-tam zwiedzając przy okazji okoliczne parki krajobrazowe.

czwartego dnia PGR opuszcza Zgrzytowców i ruszamy w dalszą drogę ku nowej przygodzie. Nocujemy kolejno w okolicach: Włocławka, Gopła i Jeziorska. Zwiedzając po drodze m.in. Licheń oraz Piotrków Kujawski
Do Piotrkowa wracamy dnia 4 Maja (piątek) w godzinach popołudniowych.

Dwa noclegi na polu namiotowym pod Łowiczem będą wyglądały jak...noclegi na polu namiotowym,
jadąc przez pierwsze 3 dni ze Zgrzytem, jedziemy z grupą, gdzie będą dzieci i osoby mocno dojrzałe, więc lajtowo...

natomiast pozostałe zasady są proste, jedziemy ok. 80-100km dziennie, noclegi na dziko, a więc należy zabrać karimatę, śpiwór i ewentualnie namiot, zakupy robimy po drodze, więc nie ma sensu brać wagonu pasztetów,
należy się psychicznie przygotować na świetną atmosferę i doskonałą zabawę, oraz niesamowite przeżycia związane z wyprawą rowerową z prawdziwego zdarzenia

KAŻDY UCZESTNIK WYPRAWY JEDZIE NA WŁASNE RYZYKO!!! I DLA WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ PRZYJEMNOŚCI...

" />fajnie by bylo... tylko kto pokryje koszty tego wszystkiego ( wyzywienie,dojazd,nocleg itp.) I kiedy mialoby sie to odbyc ? w czasie trawania mistrzostw nierealne , aby wszystkich sciagnac do Łowicza a jesli nie to przed rozpoczeciem Euro... Wtedy najlepszym rozwiazaniem byloby gdyby kazdy zwiazek pilkarski krajow ktore beda wystepowac na Euro zajal sie wyborem kibicow , ktorzy beda reprezentowac dany kraj (moze droga losowania) a takze zapewnil im dojazd do naszego miasta.Jak dla mnie malo realne i prawdopodobne...

Ps. jakby co to lewy atak nalezy do mnie

" />Witam wszystkich serdecznie,
wybieram sie w najblizszym czasie na kilka dni do Łowicza. Mam jednak problem jeśli chodzi o nocleg. czy ktoś mógłby mi coś polecić?? Moze to być również jakieś gospodarstow agroturystyczne lub kwatery prywatne. Chcieliśmy sobie zwiedzić Łowicz, Arkadie, Nieborów, więc nie musi to byc w centrum miasta. Z góry bardzo dziekuje za pomoc:-)