Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Jest już podany rozkład tegorocznej trasy AGT 2008. Trasa połączona będzie z obchodem 20-lecia istnienia zespołu. Zapowiedziani są goście specjalni, jubileuszowa setlista i kilka niespodzianek. Poniżej daty i miejscowości, w których odbędą się koncerty.

4.10 Częstochowa
5.10 Wrocław
6.10 Zielona Góra
7.10 Poznań
9.10 Warszawa
11.10 Łowicz
12.10 Bydgoszcz
13.10 Gdynia
15.10 Lublin
16.10 Kraków
17.10 Bielsko-Biała
18.10 Pszów
19.10 Katowice
20.10 Opole
24.10 Białystok
25.10 Olsztyn
26.10 Mława
31.10 Łódź

Jak dla mnie szkoda, że Gdynia jest w poniedziałek i to zaraz po Bydgoszczy, ale gdzieś na pewno się pojawię



A czy ja mówiłem, że nie warto, lub, że to źle? Widzew powstanie (zdarzy się), ale mogą być drobne opóźnienia, albo jakieś małe niedoróbki, ale z pewnością będzie. Widziałem jak robili inne stacje i wiem co mówię. Co nie trzeba interpretować na zasadzie jest beznadziejnie i lepiej nie będzie. Będzie lepiej tylko, że nie aż tak kolorowo...tak mi się wydaje, bo przebudowa dworca musi być dobrze zaplanowana, bo owszem, można przebudować i w 3 miesiące, ale pasażerowie odczują to głównie. A można przez cały rok minimalizując efekty zewnętrzne dla pasażerów. Ja uważam, że najważniejsza dla Łodzi jest kolej średnicowa, bo to będzie przełom.

Szkoda tylko, że odnieśliście się do pierwszego zdania (głównie). Zmiany w rozkładzie niby na lepsze...ale nie do końca...Jak przeprowadzić remont...ano wcześniej wyremontować nie używaną linię Łódź Warszawa przez Łowicz i puścić tam wszystkie pośpiechy, a reszta to osobówki do Skce. Ja bym tak zrobił...ale oni nie mają jak zwykle pieniędzy. Przed polakami jeszcze sporo inwestycji.




Zmiany na trasie Łódź - Warszawa

Rozkład jazdy na trasie Łódź – Warszawa pozostaje bez zmian do 15 czerwca br. Pociągi kursują ze zwiększoną liczbą wagonów.

Przypominamy o alternatywnym połączeniu o 5.20 rano z Łodzi Fabrycznej do Łowicza Głównego autobusem dowożącym pasażerów na pociąg MAZOWSZE kursujący inną linią kolejową do Warszawy Wschodniej.

Po południu, bez zatrzymania na stacjach pośrednich, mieszkańcy Łodzi mogą wrócić pospiesznym ŁODZIANINEM.

Ponadto z Koluszek kursują zastępcze autobusy do Łodzi Fabrycznej i Skierniewic. Dzięki nim dojazd do szkół, miejsc pracy i do domów powinien być łatwiejszy.


Bardzo intrygują mnie te autobusy zastępcze z Koluszek do Łodzi i Skierniewic:) Wie ktoś może więcej na ten temat?



Z Wrocławia.
Dla masochistów ? Eeee

Przecież w rozkładzie ważnym do 5 lipca
pociąg nr 33112 jechał z Fabrycznego na Centralny 3h 29min, ten tylko minutę dłużej, ale to z Kaliskiego.

A przypadkiem 71112 nie pojedzie trasą Łódź - Łowicz - Skierniewice -Warszawa ?
Znaczki "<" by na to wskazywały:

Edytowane (14:22):

No i odgadłem, faktycznie, spójrzcie na rozkład jazdy ze strony PKP

Ostrów Wlkp. 05:14 P 71112
Kalisz 05:35 05:36
Sieradz 06:14 06:15
Zduńska Wola 06:30 06:31
Pabianice 07:03 07:04
Łódź Kaliska 07:20 07:23 P 71113
Zgierz 07:35 07:35
Skierniewice 10:00 10:02
Żyrardów 10:18 10:19
Warszawa Zachodnia 10:46 10:47
Warszawa Centralna 10:53 11:03
Warszawa Wschodnia

Aha, nie z Wrocławia jak napisałem, tylko z Ostrowa



Dziś Mazovia 60 min. w plecy, jeszcze się nie zdarzyło aby ten pociąg w nowym rozkładzie przyjechał punktualnie do Warszawy, do Łowicza również przyjeżdza opóźniony, dlatego proponuje jak to było w planach za dawnego prezesa żeby ten pociąg rozpoczynał trase w Łowiczu o 6.42, a Mazovie puścić godz później. Przynajmniej byłoby większa pewność, że przyjedzie do celu o czasie i pasażerowie nie spóźnią sie do pracy. Wiadomo dobrze, że z Płocka ten pociąg wozi powietrze poza paroma kolejarzami. A z Kutna jest osobówka do Łowicza która jest skomunikowana z pociągiem do Wawy, więc problemu by nie było.




Tak a'propos: AKM dostaną sztywne obiegi wykorzystujące ich nieco lepszą charakterystykę? Na sochaczewskiej by się to przydało... takie ucieczki przed kolejnymi PICami. Cała dziesiątka poszła na Sochaczew? Dawno nie jechałem w kierunku Poznania pociągiem, to nie widzę co się tam dzieje

W nowym rozkładzie dla KM3 (od 20.X) jest kilka pociągów z czasem Śródmieście-Łowicz 1:26 (podczas gdy pozostałe mają 1:28-1:30), np. 9412, 80424, 40530. I na ten przykład 9412 od 20.X codziennie leci zestawiony z AKMów (nie wiem jak z pozostałymi). Ale czas i tak jest słaby (swego czasu 80420 na ER75 miał 1:18 nie licząc mijanki w Teresinie).

A na szopie w Sochaczewie naliczyłem w piątek wieczorem 6 stojących sztuk, czyli łącznie z tymi które akurat były w obiegu może być ich 10:)

Z tym uciekaniem przed EIC/EC - do 12 grudnia raczej niewiele da się zrobić (takt :00 :35 :40 z Warszawy nie daje zbyt wielkiego pola do popisu), zobaczymy jak to rozwiążą w przyszłym roku...




Potraktumy pociągi jak metro.
Niesłusznie. Metro zasadniczo jeździ z A do B i z powrotem. Nawet w paryskim RER mamy co najwyżej porozdwajane końcówki - też żaden problem z oznaczeniem. Tak czy owak, jest to łatwe do oznaczenia. No i podlega temu samemu podmiotowi, który prowadzi przewozy.

W Warszawie:

1) obiegi są skomplikowane: można sobie wyobrazić (nawet jeśli aktualnie nie funkcjonują) mnóstwo relacji skrzyżnych (Radom - Tłuszcz, Łowicz - Pilawa, Żyrardów - Ostrołęka; na każdą z nich musi być przygotowane oznaczenie; jak to oznaczać? system ma sens, o ile byłby prosty, a nie polegał na pojawieniu się kilkudziesięciu (tak, wyobrażam sobie taką liczbę relacji - a może ktoś podliczy już funkcjonujące, bez dodawania tych teoretycznie możliwych?) numerków,

2) oznaczenie wynikałoby z "wciągnięcia" do taryfy ZTM, z tym, że ZTM nie układa obiegów, rozkładów itp.; krótko mówiąc, nie jest organizatorem tych przewozów (w przeciwieństwie do linii SKM, metra, autobusowych i tramwajowych, na których ZTM zleca przewozy, a nie tylko wykupuje je u prowadzącego) i jako taki nie może odpowiadać za ich oznaczenia.

Trzeba sobie uświadomić, że może SKM i pociąg KM wygląda czasem podobnie i jedzie po tych samych torach, ale pod względem formalnym (także w kwestii relacji przewoźnik - ZTM) jest to coś zupełnie innego.

Nie twierdzę, że taki system oznaczeń jest niemożliwy do stworzenia, ale IMHO nie przy takich założeniach, wliczając w to stan aktualnych przepisów.



Jeszcze ciekawostka z rozkładów KMowych.
Taka drobna, ale zawsze.
Jest sobie pociąg do Siedlec na Flirtach nr 8027. Ktoś mi powie po co on stoi 5 Minut w Mińsku? Chyba tylko po to, żeby odrobić nadrobione 4 minuty z Warszawy, bo nei wiem co innego z nim mogą robić. Nic go nie wyprzedza, ani on niczego nei wyprzedza. I jeszcze jedno: do Mińska jest... 1,5 obiegu Flirtów. Rano nie ma domknięcia na pociag 9810. Albo służbowo, albo ukryty w którymś wczesnym osobowym, albo coś z tym 8027 będą kombinować. Przy czym dojazd zsłużbowym to dziwne posuniecie jak na godzinę 8 rano. Tego też by jeszcze nie grali.
Zacznę przeglądać pozostałe tabele, moze też coś znajdę

No...
Co takiego wyprzedza w Teresinie 80421 z siedlec do Łowicza? Jakiś szybki potwór, że Flirta dogoni w Teresinie, a nie w Sochaczewie na przykład. A mimo tego 6-minutowego postoju, udaje mu się dojechać do Sochaczewa w czasie takim, jak kibel bez postojów...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl