Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

" />
">Super filmiki.
A w "TRANSFORMATORZE'' podoba mi sie ten zbiornik ,fajnie widać ile zupy
Kurcze Krzychu moze kiedyś pojedziem na Polske w dwa dni to prawie od granicy do granicy


W tym zbiorniku sie miesci 3,1 galonow....czyli 11,7 litrow. Do tego mam 2 lityrowy pojemnik (po plynie do prania ciuchow) ktory bedzie przy pasie.

Moze w Polsce nie da rady tyle przejechac po terenie, ale pustynia w Polsce tez jest!!!!!! (Bledowska)
Aby ktos zle nie zrozumial, to podkreslam ze sie dziele fotkami nie po to zeby sie chwalic, lecz po to aby sie podzielic doswiatczeniem przecietnego milosnika motorow terenowych w Kaliforni.
A ty GRUUBBYY to powoli tam szykoj przyczepke, powymieniaj lozyska lub oponki itd, bo nastepnym razem jak przyjade do Polski to bedziemy zaliczac Polskie tory crossowe...



" />jesli chodzi o docieranie zaworów i kątowanie gniazd trzeba to zrobic bardzo delikatnie
jesli osiada zbyt nisko bedzie od razu whodzila cienka plytka zaworowa i zostanie niewiele regulacji luzu
wymiana zaworow na stalowe zalecana jest razem ze sprezynami i kapeluszami sprezyn zaworowych
zabezpieczenia i uszczelniacze tez oczywiscie
CRF ma wrazliwe zwory ssace przerabialem to u siebie
obejzyj dokladnie prowadnice zaworów a najlepiej zlec to specjaliscie jesli nie czujesz sie na silach tego ocenic
głowice motocykli crossowych za dosc delikatne wiec nikt nie lubi pomylek.... drogo kosztuja
zwroc uwage rowniez na stan rolki na dzwigience wydechowej to rowniez czesto boli crfki
sprawdz i/lub wymien lozyska na wałku rozrządu
sprawdz tez szklanki zaworów ssacych pod katek otarc odbarwien i uzkodzen mechanicznych



" />Naprawa oraz regeneracja amortyzatorów tylnych oraz przednich głownie do KTM oraz innych motocykli crossowych enduro oraz quadów WP SHOWA KAYABA OHLINS WP Trax

możliwa zmiana charakterystyki pracy amortyzatora pod dany teren oraz styl jazdy
regulacja pod mase kierowcy
na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie 513 097 398


specjalizacja amortyzatory tylne i przednie KTM SX SXS EXC SXF LC4 GS SMR EXC-R EXC-F
naprawiam równiez zawieszenia przód KTM SXF 250 450 2007- ( dwukomorowe)


wymiana oleju uszczelniaczy oraz nabicie gazem
wymiana łożyska PDS
naprawa uszkodzonej regulacji odbicia
regulacje i strojenie zawieszen
wymiany łozysk w wahaczach
zapewniam dostęp do części


szybkie terminy realizacji mozliwa wysyłka naprawionego zawieszenia
Dąbrowa Górnicza



Ostatnio miałem trochę przygód z podbnym motorem więc mogę co nie co napisać też 250 w 2t ale było to Kawasaki Kx a nie YZ.Ale generalnie nie ma to znaczenia pytałem się o szczegóły jak i co ile wychodzi taka zabawa na poważnie w Mx kumpla. Wieć jeżeli się nie znasz na mechanice i znasz kogoś kto się tym zajmuje nie zdziera z ludzi to ok 3-4 tyś na sezon. Ale jeżli się znasz i wszystko sam umisz sobie porobić przy takim motorze to myślę że 2,5 do 3 tyś dasz radę . Oczywiście to tak tylko orientacyjnie i mowa tu o 2t. No i jak bedziesz się rozwalał itd... kosztą będą dużo większe. I uwież mi 250 w 2t to jest jazda jak na rozjuszonym byku którego ktoś kopnoł w jajca lekko gaz i fik mik leżysz na plecach . Ja nawet nie wiem kiedy zrobiłem wheeli i prawie byłem na plecach.
Ale jak się trochę pojeździ to da się okiełznać takie moto ale generalnie jak jeździsz na dt to jest to nieziemska przesiadka jak z malucha do ferrari .


- Pytasz co się najczęściej sypie ? No jak co a co się najczęściej sypie 2T korbowód tłok ,łożyska na wale .Pamiętaj że dwusów ma gorsze smarowanie niż czterosów z racji swej budowy silnika.

-Jaki brać najlepiej rocznik - Jak najmłodszy

- Czy da się zarejstrować - Nie da się zarejstrować a ponoć chcesz jeździć wyczynowo na torze ?


- Ile wytrzyma tłok ? - Tyle ile da radę jak się zużyje to wyczujesz crossy tak mają że poprostu już motocykl nie odpali bo nie będzie miał kompresji i wtedy wymieniasz tłok możesz oczywiśćie prędzej .

No i tak coś od siebie jaki chcesz to do szpanu i po to by jeździć tym po bułki do sklepu to daruj sobie.
A jeżeli tylko do jazdy po polach to marnujsz potencjał tego motocykla bo jego miejsce jest na torze to tak samo jak by sobie kupić motor żużlowy tylko po to by sobie nim wokłu domu pojeździć lub po polnych drogach szkoda zachodu moim zdaniem .
Pozdrawiam

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl