Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

opis z otomoto:

Wersja europejska z aktywnymi dyframi! Samochód w bardzo dobrym stanie, doinwestowany, używany jako drugi samochód w rodzinie przez świadomego pasjonata. Serwisowany był w aso oraz w 4turbo. Samochód po dużym przeglądzie (nowe sprzęgło Exedy, nowe łożyska w skrzyni biegów - oryginał mitsubishi, wymienione wszystkie płyny i oleje (Motul) oraz olej w hydraulice aktywnych dyfrów - oryginał mitsubishi ) Sprowadzony w 2005 roku z Niemiec z lekko przerysowanym bokiem (zdjęcia do wglądu), konstrukcyjnie nietknięty. Sprzedaję z powodu zakupu evo 10. Możliwa zamiana na tańszy samochód. Oferta prywatna. W cenie dwa komplety opon lato/zima i wysoki carbonowy spoiler.

foto:

http://otomoto.pl/index.p...how&id=C9929926

cena 69900 do negocjacji

kontakt pw lub 602 60 99 60



Witam,

Planuję wymienić sprzęgło w swojej corolli przy przebiegu 106 tys (niedawno kupiłem auto).
I stąd moje pytanie co może warto wymienić przy okazji tej naprawy? Może olej w skrzyni biegów
czy coś takiego? Nie wiem dokładnie na czym wymiana sprzęgła polega ale chyba wyjąć trzeba
skrzynię (tak? więc może przy okazji coś warto wymienić... Mówiąć o sprzęgle mam na myśli
całość (tarcza, docisk, łożysko).

Czy cena 950zł za sprzęgło i robociznę to cena umiarkowana? Corolla z 2002 roku jest.

Pozdrawiam,
Maks.





Poszukaj w SKF. Oni maja praktycznie wszystkie zamienniki, a ceny duuuuzo nizsze, niz ASO. Wymienialem kiedys w UNO-oryginaly 780zl a SKF 316zl. Bylo to co prawda ze dwa latka do tylu ale ceny zmienily sie pewnie proporcjonalnie


Zgadza się, do Fiata, Opla, Forda itd kupisz zamiennik łożyska, ale raczej nie do japońca. Czasem uda się dopasować samo łożysko, ale bieżnia jest inna, a zmiana łożyska bez bieżni nie ma sensu. Przerabiałem temat w Nissanie Primera - po wizycie w kilku naprawdę dużych sklepach z łożyskami podreptałem do ASO. Ewentualnie jeśli sklep zajmuje się konkretnie częściami do skrzyń to jest szansa(jakaś).

Co do "wypadania" biegów - w Primerze (P10 2.0D) okazało się, że wyrobiły się łożyska na głównym wałku i pod obciążeniem biegi wyskakiwały, co wynikało bezpośrednio z faktu, że wałek mógł o kilka mm odchylić się od osi. Wymieniłem oba łożyska na tym wałku i do tej pory - minęło już 4 lata - mój tato jeździ tym autem i zrobił ponad 100kkm bez problemu.
Koszt: ok 5 godzin roboty, wycieczka po sklepach i 310zł za dwa nowe łożyska prosto z Japonii



rosomak1983 czy uważasz że biegi zmieniac należy przy niskich obrotach chyba nie bo przy każdej zmianie przy niskich obrotach tracisz jeszcze na prędkości wału .To wtedy na jakich obrotach jezdzisz,nawet przy wprawnej i szybkiej zmianie biegów. W ruchu miejskim obroty rzędu 2000 i niżej dla silnika będą zabójcze zwłaszcza dla panewek ,a tak zwane butowanie po zmianie biegów na pewno nie wpłyną pozytywnie na spalanie paliwa .
Te łożysko się nie naprawia tylko wymienia . Największy jest koszt robocizny .Trzeba rozpiąc silnik ze skrzynią biegów. Cena za robociznę w Swifcie była u mechanika zaprzyjażnionego 150 zł ,w colcie nie wiem .Spytaj mechanika bo bez warsztatu i odpowiednich narzędzi na podwórku nie zrobisz . Cena łożyska nie jest mi znana .Zapytaj w sklepie,lub ktoś podpowie .




No właśnie staram się do każdej odpowiedzi podchodzić z dystansem. Dzięki wogóle, że tak ochoczo staracie się mi pomóc
Powiedzcie mi jeszcze na co oprócz typowych miejsc należy zwrócić uwagę przy oglądaniu używanej VFRki?
Z tego co czytałem to w głównej mierze należy przy tak leciwych rocznikach zwrócić uwagę raczej na stan zawieszenia niż na silnik. Podobno jeśli wyczuje się luz w piaście tylnego koła sugerujący niegługo wymianę łożyska to można od razu zbić cenę o ok 200 zł...
Poza tym, żeby sprawdzić czy skrzynia biegów nie jest na tyle zużyta aby wyć w trakcie jazdy. No i oczywiście zapytać się czy był już wymieniany regulator napięcia, bo podobno to bolączka VFRki...
To wszystko zasłyszane opinie... a co wy byście mi poradzili?
No i powiedzcie szczerze, czy do 6 tys. zł kupię w dobrym stanie RC36I np z rocznika '92 po tych dość licznych modernizacjach czy raczej to mało możliwe?


witam,generalnie na wszystko musisz zwracac uwage,na łozysko w tylnim wachaczu też,na wycieki tylniego amora i przedniego,co do pracy skrzyni biegów to moto moze miec mało najechane a moze byc lipa ze skrzynią,wwszytko zalerzy od tego jak była urzytkowana.a czy do 6 tys kupisz dobra ,jak sie szuka to sie i znajdzie,teraz jest zima to i tak nie bedziesz jezdził takze mozesz obserwowac net i szukac aż sie coś znajdzie,ewentualnie dozbierac trochę grosza i wtedy szukac.



Sprzedam Urala rocznik 1988, zarejestrowany (ważny przegłąd i ubezpieczenie OC).
Zimą poczyniłem małe prace remontowe w celu "poprawienia" fabrycznych rozwiązań:
- tłoki i pierścienie polskie Almot
- cylindry aluminiowe (nominalne)
- głowice regenerowane (nowe zawory, prowadnice i gniazda + planowanie głowic max ile
można było)
- sprzęgło nowe (sprężyny ,tarczki stalowe i ścierne)
- zapłon elektroczniczy Prameti
- gaźniki nowe K-68
- skrzynia biegów dnieprowska z kominem (przedłużyłem ramę)
- alternator nowy (kupiony miesiąc temu, przerobiony na dziewięciodiodowy z
wbudowanym regulatorem napięcia - kontrolka gaśnie błyskawicznie i nie mruga)
- akumulator nowy
- dyfer wymienione łożyska i uszczelniacze
- nowy układ wydechowy (rury z balansem + tłumiki)



Używany typowo "turystycznie" czyli katowany w terenie, sprzedaję z braku czasu do jeźdźenia na nim.
Cena 6.500 zł.
tel. 603895963



Witaj. Łożyska do skrzyni we francuzach to bardzo drogi i niewdzięczny temat. Do skrzyni biegów w Twoim aucie (skrzynia typu MA) przychodzi tych łożysk ogólnie mówiąc kilka. Które potrzebujesz? Oto ceny tych, które najczęściej się u mnie sprzedają:
JL 69349/310A (38X63X17) ok. 45zł
N 12680.S04.H100 (32X62X18) ok. 160zł
AB 12390.S01 ok. 90zł
AB 40087.S08 ok. 53zł
To są ceny oryginalnych łożysk SNR i na pewno można kupić tańsze odpowiedniki, tylko trzeba uważać na ich jakość!!! W mojej 206 też poszły i bardziej niż naprawa opłacało się kupić całą skrzynię (oczywiście używkę:) A może to nie łożyska hałasują tylko mechanizm różnicowy?



nie słuchaj panów z serwisu, dla nich wszystko jest awaryjne ,bo sie nie znaja i z drobiazów robią wielikie awarie.
wał jak pisali poprzednicy do zrobienia na rozbierany i póżniej tylko ewentualna wymiana łożysk.
większość częsći jest dostępnych w takich samych kwotach jak do zwykłego scenica.
w skrzyni biegów łozyska na wałku zdawczym lubią dostac luzu (jak i w normalym scenicu).
w pore wymienione to kosz rzędu 350 zł.
piąty bieg lubi wypadać jak i w innych francuzach ( nalezy dokręcić śrubę na wałku lub wymienić zespól piątego biegu)
o awari półosi przednich i tylnych nie słyszłem.
tylny mechanizm różnicowy podobno wieczny.
guma antywibracyjna wału jest ogólnie dostepna z mercedesa.
o awari sprzegła wiskotycznego również nie słyszłem.
drogie są wahacze przednie .możliwa jest wymiana samych koncówek w cenie 120 zł za parę ( ale dozwolone jest to tylko raz ze względów bezpieczeństwa)



Właśnie śledziłem kilka podobnych tematów na tym i innym forum, było o tym dużo ze to luzy na skrzyni, muszę podjechać do mechanika niech to poogląda i powie co jest do zrobienia, przed chwila patrzyłem jak to wygląda u kolegi, on nie ma żadnych luzów ale przegub mu stuka na dziurach, luki masz lekkie luzy na kierownicy?

tzn jak zlapiesz kolo kierownicy i nim mocno ruszasz w góre i w dół to u mnie ma jakies dziwne luzy lekko chodzi i raczej to bym obwiniał za pukanie na dziurach poniewaz jak mocno złapie kierownice to stuka duzo ciszej a czasami przestaje.


Martwi mnie jeszcze wolna jazda na 2 biegu , jesli docisne pedał gazu vectra zaczyna szarpac ale jpodejzewam poduchy, nawet nie mam kiedy i jak wejsc pod auto i posprawdzac wszystko a kazdy mechanik sobie liczy za to tym bardziej ze to niestety Wrocław, jeden za dokrecenie łożysk kół tylnych policzył mnie 140 zł, wyprowadził mnie z równowagi i skonczylo sie na ostrym starciu i cena opadła do 80 zł :lol2:

tak swoją drogą co Ty Luki tak na tym forum cały czas siedzisz? :D ja siedzę często bo w pracy mam neta :P



I wszystko jasne, wyłamało ząb na satelicie, obie do wymiany razem z tym wałkiem oraz wszystkimi uczszelniaczami, łozyska są ok, obudowa skrzyni pękła w niegroznym miejscu od wyłamanego zęba (spawanie).Do wymiany równiez prawy przewód hamulcowy oraz prawa osłona przegubu. Oriętuje sie ktos ile kosztuje poduszka skrzyni biegów, bo zamówiłem, a nie mogli mi ceny podac bo nigdzie jej nie mieli ;// Pozdrawiam.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl