Żyla, żyletka, śmierć.Aniele usłysz moje myśli,które uciszyleś ...

Witam wszystkich Klubowiczów:-)
Mam na imię Agnieszka i jestem posiadaczką Vectry Wagon C, jestem zadowolona z mojego autka. Zapisałam się całkiem przypadkiem ale mam nadzieje,że nie jestem jedyną kobietą w tym klubie...?:-)Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie... będę miała pytania do Was bo coś mi puka i po wstępnych oględzinach wszyscy stawiają na łożysko Macpersona ale ja nie wiem czy w ogóle takie jest i co to jest wiec namiętnie szukam jakiejś książki w pdf z budową właśnie mojego autka żeby je bliżej poznać:-)Gdyby ktoś z Was czegoś takiego był szczęśliwym posiadaczem to bardzo prosiłabym o pomoc:-)
Agnieszka



SKF będzie OK - z przodu same łożysko. Z piastą masz z tyłu.
Podnieść koło, kręcić i słuchać. Można też poruszać kołem czy nie ma luzów ale to już ciut późniejsze stadium. Jeśli nie masz doświadczenia to pojedź do jakiegoś mechanika niech posłucha bo wysłuchiwanie podczas jazdy to loteria.
Nie napisałeś jaki silnik więc....katalog znajdziesz tu (drugi od góry pdf):
http://www.emi-skf.pl/katalog.php



To jest łożysko (metalowe) które pozwala na obracanie się kolumny. Na stronie ósmej masz pokazaną złożoną kolumnę: http://www.kw-gmbh.d...eah68660014.pdf
Po lewej stronie jest pokazane łożysko (metalowe) nałożone na kolumnę, po prawej gumowa poduszka, która leży na tym właśnie łożysku. W takiej postaci (skręcone tą niższą nakrętką co była fabrycznie) wkładasz do auta, od góry zakładasz talerzyk i skręcasz tą wyższą nakrętką.




czy pedaly shimano są na łożyskach? (w sensie maszynówek? )

Gdzies tam czytalem, ze DXy i takie jak mam ja czyli PD-M545 sa na maszynowkach, ale po ogladnieciu rysunku technicznego zdaje mi sie, ze to bujda na resorach

http://cycle.shimano...69830608617.pdf (w DXach jest tak samo)



Co do tematu. Poszukuje specjalisty od obróbki metalu który wykonałby mi taki zestaw do bezstresowej wymiany łożysk w miskach HTII :
http://www.endurofor...ollowtech2a.pdf

Posiadam wszystkie elementy rozrysowane na rysunkach technicznych wraz z wymiarowaniem. Potrzebuje znaleźć tylko kogoś, kto by się do 100 zł podjął takiej pracy.

@ Eternit :

Łożyska maszynowe nie są rozbieralne - a bynajmniej nie te w suportach.



Witam.

Dotarła dziś do mnie paczka ze sterami CC S-8. Po przejrzeniu zawartości zauważyłem niepokojącą rzecz. Mianowicie podczas porównania zawartości pudełka z manualem zaczerpniętym z netu, poniżej link

http://www.canecreek..._01-10-2005.pdf

zauważyłem iż brakuje w moim zestawie częsci nr. 7 czyli uszczelniacza górnego uszczelniacza. Dzwoniłem do Sprzedawcy i zapewniał mnie, że ma identyczne w rowerze i że u niego ów uszczelniacz też nie występuje. Uszczelnienie to zastępuje o-ring w górnej pokrywie sterów (u mnie właśnie taki jest) Zważywszy na datę widniejącą w linku możliwe, że ów manual odnosi się do starszych modeli sterów. Proszę więc posiadaczy CC o wypowiedzenie się w owym temacie. Nie chce wymieniać uszkodzonych sterów na nowe potencjalnie nie kompletne.

Pozdrwiam

EDYTA (sprawa rozwiązana)

Sprawa się wyjaśniła. Te S-8 które posiadam to OEMy, które różnią sie od "normalnej" wersji brakiem owego uszczelnienia, oraz łożyskami wykonanymi ze zwykłej stali a nie z nierdzewki. Stery odsyłam do sprzedawcy...

Temat można zamknąć.

Pozdrawiam



Znalazłem rysunek:
http://service.elektrabregenz.com/documents/EB_BEKO/Beko/Waschmaschinen/6229413000%20WA%206110%20G.pdf
Łozysko to część 441..
Prawdopodobnie ta: http://czesciagd.pl/beko-simering-25x50x10-6108-2702660100-p-198462.html

Rozumiem, że trzeba wyjąć cały bęben rozkręcając pralkę od frontu?



Poszperałem trochę na US forum i znalazłem podobny przypadek do Twojego, dotyczył też wersji FWD.
Sugerowano zbyt szerokie, niefabryczne felgi lub, że samo mocowanie łożyska musi mieć jakiś mimośród, który wykańcza łożysko.
Może fabrycznie coś źle poskładano lub ktoś niekompetentny grzebał w przeszłości?
Nie jest to normalne. Mam nadzieję, że Jaksa coś wymyśli.

Sprawdź jeszcze ten TSB: http://www.finishlineperformance.com/pd ... 8-1862.pdf

APPLICABLE MODEL(S)/VINS
2007 CX-7 2WD vehicles with VINs between JM3ER******101015 - 157823 (produced from Apr. 1, 2006 to Dec.
31, 2006)
2007 CX-9 2WD vehicles with VINs between JM3TB******100001 - 106940 (produced before Dec. 31, 2006)
DESCRIPTION
Some vehicles may experience a humming noise from the rear of the vehicle. This noise may be due to the
improper shape of the ABS wheel sensor.
The shape of the ABS wheel sensor has been modified to eliminate the noise.
Customers having this concern should have their vehicle repaired using the following repair procedure.




Poszperałem trochę na US forum i znalazłem podobny przypadek do Twojego, dotyczył też wersji FWD.
Sugerowano zbyt szerokie, niefabryczne felgi lub, że samo mocowanie łożyska musi mieć jakiś mimośród, który wykańcza łożysko.
Może fabrycznie coś źle poskładano lub ktoś niekompetentny grzebał w przeszłości?
Nie jest to normalne. Mam nadzieję, że Jaksa coś wymyśli.

Sprawdź jeszcze ten TSB: http://www.finishlineperformance.com/pd ... 8-1862.pdf

APPLICABLE MODEL(S)/VINS
2007 CX-7 2WD vehicles with VINs between JM3ER******101015 - 157823 (produced from Apr. 1, 2006 to Dec.
31, 2006)
2007 CX-9 2WD vehicles with VINs between JM3TB******100001 - 106940 (produced before Dec. 31, 2006)
DESCRIPTION
Some vehicles may experience a humming noise from the rear of the vehicle. This noise may be due to the
improper shape of the ABS wheel sensor.
The shape of the ABS wheel sensor has been modified to eliminate the noise.
Customers having this concern should have their vehicle repaired using the following repair procedure.

Dzięki, szukałem czegoś takiego. Na kilku forach znalazłem opis problemu podobny do mojego, ale nie udało mi się znaleźć tych zaleceń serwisowych. Wlaśnie wymieniam druga piastę (w zeszłym roku lewą tylna, teraz - prawą tylną).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • qup.pev.pl